News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

[B] Tramvaie STB

Started by Goldmund, May 22, 2014, 07:41:19 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Hef

Refugiul este funcțional acum. Tramvaiele opresc acolo.
Ori îl inchid total din nou și nu mai opresc tramvaie acolo, ori nu introduc noile tramvaie.

Nu se poate comunica ca unele tramvaie opresc altele nu intr-o stație sau ca în unele stații deschidem toate ușile în altele parțial. Sau se poate, dar nu e de dorit.

frunzaverde

Ce mare scofala ca in anumite statii tramvaiul sa nu deschida anumite usi? E practica extrem de comuna in toata lumea, si la tramvaie, si la metrouri si la trenuri de lunga distanta.

Standardul este sa existe afise acolo unde se afiseaza harta retelei cu un simbol special, si sa se faca anunturi acustice cu 3-4 statii inainte de statia cu pricina. Nu-i mare lucru, si nu e mare disconfort. Bine, faptul ca STB nu are nici harti, nici anunturi, nici nimic, asta-i alta poveste.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Sorinus

Ma asteptam la mai mult pentru refugiile reconstruite, dar doar le-au lungit, din ce-am vazut. Cred ca au schimbat si gardul de metal.

carutasul

cred că am văzut bine aseară, un tramvai Astra cu inscripția "probe" intra în depoul Alexandriei. Sper să vină și rândul liniei 32...

liviubalan31

Imperio de pe 41 "au domiciliul" la alexandria, primele 15 au venit, mai urmează până la 20. Următoarea linie va fi 32, de prin primăvară.

Ionut

Am văzut tramvaiele la lucru azi pe linia 42. Fără poze că eram la volan. Arată okay. Par destul de silențioase unde linia/șina e decentă.

carutasul

silențioase și estetice e bonus. Pe mine capacitatea mă interesează în primul rând :)

Ionut

Capacitatea e mare. Sunt enorme. Nu sunt doar lungi, ci și late.

carutasul

Așa mi s-a părut și mie din afară, dar abia aștept să le văd pe interior... când vor veni pe linia lui 32, cu 41 nu circul în mod obișnuit. Sau când va veni ziua cea mare și vor lega depoul Alexandriei de Ghencea, ăsta ar fi de sărbătorit.  :)

Andrei I

Am mers azi cu noile tramvaie. Sunt ok, sinele le vor complica viata. Referitor la capacitate, da, sunt lungi, dar mi s-au parut inguste. Calitatea este medie spre slaba la orice, scaune, usi, podea etc..Insa trebuie sa ne declaram multumiti, au preferat un buget mic, asta avem, e alta lume odata urcat in asa ceva. Doamne ajuta sa avem grija de ele si sa aiba curaj primaria sa cumpere si alta calitate in viitor.

GAC

din punctul meu de vedere acest tramvai este o incercare avortiva de a hibridiza 3 specii incompatibile: autobuz, tramvai si metrou. avem un tramvai lung, aparent lat, dar care pe interior are un culoar foarte ingust, obstructionat atat de niste postamente pe care sunt protapite cateva scaune, dar si de picioarele calatorilor asezati pe scaunele cu orientare spre interiorul vagonului. prin excelenta avem pomul laudat la care sa nu mergi cu sacul. in niciun caz pe linia 41. bine ca avem metrou in drumul taberei, bine ca avem si work from home...

frunzaverde

Compartimentarea interna e practic identica cu cea de la Siemens Combino, care e platforma de origine a Astra Imperio. Da, o parte din dispunere e ciudata, pentru ca vorbim de un tramvai ULF de generatie anterioara, si e o gramada de echipament care trebuie "ascuns" si mananca din salonul de calatori. Echipamentele sunt low-cost, ca asta a fost intreaga strategie Astra, si asta a cerut STB.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Xenos

Am trecut astă seară pe linia lui 41 (cu mașina) și am fost plăcut impresionat să văd multe tramvaie Astra. Evident e altă planetă față de V3A. Abia aștept să circul cu ele. Cred că cele din vest mai profi, pe lângă calitatea materialelor, sunt chiar mai lungi (poate 5 plus părți componente articulate și nu 4) și ceva mai late, asigurând o capacitate de transport și mai mare.

Ionut

Mică precizare. Când am zis că mi s-a părut lat, era o observație ca exterior în comparație cu unitățile V3A. E posibil ca la interior să nu fie aceeași senzație de spațiu dar nici nu văd cum ar fi la fel de înghesuit ca un V3A.

TibiV

Cab View Linia 41 Imperio București

Mama proștilor este mereu gravidă... :)