News:

.

Main Menu

[B] Tramvaie STB

Started by Goldmund, May 22, 2014, 07:41:19 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hef

M-am uitat la poze cu noul tramvai și aici și pe alte forumuri.
Nu sunt un cunoscător dar pare un tramvai artizanal.

Toate butoanele per de serie, nimic customizat. Cele din cabina vatmanului par din anii 80.
Prizele de curent sau de usb adăugate sunt ca pentru consum domestic nu pentru uz de mare intensitate.

Revin, din fotografii pare un produs artizanal, făcut într-un garaj, cu piese de la Dedeman.


frunzaverde

Astra Imperio este un produs bazat pe o licenta si un parteneriat cu Siemens pe platforma Combino/Avenio, nu e vreo improvizatie. E in principiu un Combino low-cost.

Bordul e identic cu cel de la Siemens Avenio, ce e diferit e doar pozitia butoanelor si controllerul (care la tramvaie poate fi la mana sau la pedala), dar astea sunt chestii care se decid de fiecare operator in parte, in functie de standardul folosit in respectivul oras.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

TibiV

https://www.facebook.com/MetrouUsor/posts/pfbid02zrF7iL7TQshevFCfwu7weVhn6QteECEXxJn42hyBy5WXhys9zzdbYtRr2WJ1m1FQl

QuotePROBE Primul tramvai Astra Imperio Metropolitan al STB SA a efectuat în această noapte probe pe traseul Depoul Militari - Răzoare - Depoul Alexandria.
Foto: Victor Silaghi

https://clubferoviar.ro/probe-cu-tramvaiul-astra-imperio/

QuoteGALERIE FOTO Probe cu tramvaiul Astra Imperio la București, noaptea trecută

În cursul nopții de luni spre marți, Societatea de Transport București a făcut probe cu tramvaiul Astra Imperio Metropolitan pe șinele din Capitală.

,,Primul tramvai Astra Imperio Metropolitan al STB SA a efectuat în această noapte probe pe traseul Depoul Militari – Răzoare – Depoul Alexandria", se arată într-o postare de pe contul oficial de Facebook al Asociației Metrou Ușor.

Postarea este însoțită de mai multe fotografii realizate la fața locului, pe care le prezentăm și noi.

Vor mai urma probe cu tramvaiul Astra Imperio

Pe 2 iunie, primul tramvai nou livrat municipalității bucureștene de Astra Vagoane Călători Arad a fost prezentat la Depoul Militari al STB, așa cum a relatat la vremea respectivă Club Feroviar.

Încă de atunci a fost anunțat faptul că în următoarele săptămâni noul tramvai va circula noaptea pe șinele din Capitală, pentru a se face toate testele necesare punerii lui în exploatare comercială. Prima linie pe care vor fi introduse noile tramvaie este 41, din vestul Bucureștiului, care face legătura între cartierul Ghencea și Piața Presei Libere, cea modernizată în anul 2003, cu calea de rulare separată prin garduri de carosabil. Pentru că nu toate peroanele de pe linia lui 41 sunt suficient de lungi, 14 dintre ele vor necesita lucrări de reconfigurare, care vor costa peste opt milioane de lei. Tramvaiele livrate Primăriei Municipiului București de Astra Vagoane Călători Arad au lungimea de 36 de metri.







Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Lyvyoo

Se pare ca motoarele ar fi mai mici cu 20kW (100 vs 120):
https://economedia.ro/exclusiv-tramvaiele-pe-care-primaria-capitalei-le-a-cumparat-de-la-astra-arad-au-venit-cu-motoare-mai-mici-de-100-kw-desi-constructorul-a-specificat-o-putere-de-120kw-opt-tramvaie-noi-de-la-arad-inc.html#.YzPziXZjRD8

ND zice azi in conferinta de presa ca aceasta diferenta ar tine mai mult de fiabilitate. Daca Siemens confirma ca cele de 100kW vor avea aceeasi longevitate ca cele de 120 atunci e ok, dar inca analizeaza. Cam tarziu as zice...

Sorinus

Dar cand intra tramvaiele noi pe 41? Cica se intrerupe linia pana pe 6oct, sa faca intersectia de la Moghioros. N-ar fi un moment bun sa apara dupa? Mai au vreun peron de largit?

ghrt

Deocamdată trebuie lămurit dacă 100kW este egal cu 120kW...
Cont (aproape) inactiv.

yetiman

:lol: Pai 120 kw este 100Kw + TVA....  :lol:
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Lyvyoo

#352
A venit si explicatia:

Valer Blidar: "Referitor la motoarele care echipează tramvaiele de la București, Astra a depus o ofertă cu 5 ani în urmă, în care este specificată puterea de 120kW/motor. În perioada care s-a scurs de la depunerea ofertei, au apărut motoare mai performante, mai fiabile și mai economice din punct de vedere al consumului de energie, așa că am decis înlocuirea motorului ofertat cu un motor Siemens -Germania care dezvoltă o putere cuprinsă între 100-150 kW superior celui ofertat inițial fapt confirmat și de singurul Organism de Omologare și Certificare din România."

"Patronul Astra, Valer Blidar a recunoscut pentru publicația Mainnews că tramvaiele livrate la București au motoare de 100 kW, dar cu plajă de putere de la 100 la 151 kW : ,,Pentru acest tramvai avem două tipuri de boghiuri. Un boghiu cu motoare austrice de 120 KW și un boghiu cu motoare Siemens asincrone, care are o plajă de putere între 100 și 151 KW. Siemens a creat această plajă pentru ca atunci când tramvaiul nu are nevoie de putere mare să aibă un consum mai mic de energie. Boghiul și motoarele sunt omologate. Dacă nici Siemens nu știe să calculeze puterea, atunci cine știe?" a spus Blidar."



https://economedia.ro/ce-spune-producatorul-de-tramvaie-astra-despre-puterea-motoarelor-livrate-la-bucuresti-am-decis-inlocuirea-motorului-ofertat-de-120-kw-cu-unul-mai-performant-de-100-150-kw.html#.YzRnxnZGhD8

Earthchild

Pe tema se mai sus s-a dat de ceasul mortii presa partizana: "tramvaie cu probleme grave", "alta promisiune neonorata a lui ND" s.a.m.d.
Daca iesea primar cine trebuia, nu ne mai confruntam cu astfel de probleme, Durmazlar (sau Bozankaya) zburau ca vantul pe sinele OR din anii 70, rupte si neschimbate in toti cei 12 ani de inteleapta carmuire a capitalei de catre baronii rosii. Multhulitul Videanu (si Basescu cu 41) au facut cam toate modernizarile existente acum in infrastructura tramvaistica bucuresteana...

yetiman

QuoteAstra Arad, replică pentru Gabriela Firea la acuzele privind puterea tramvaielor: ,,Vă știam specialistă în motoare turcești, nu știam că v-ați specializat și în motoare germane"

Quote,,Noi, colectivul de ingineri, tehnicieni care ne desfășurăm activitatea în cadrul societății Astra Vagoane Călători SA. suntem ofensați de aberațiile dvs. Doamnă Firea, care cu o nerușinare greu de înțeles atacați încontinuu tramvaiul fabricat de Astra Vagoane Călători în colaborare cu Siemens Germania. Vă ştiam specialistă în motoare turceşti, nu ştiam că v-aţi specializat şi în motoare germane. Va trebui să răspundeţi pentru criticile aduse acestora. De peste patru ani, de când nu v-a reuşit afacerea cu turcii în contractul de tramvaie, iar cu autobuzele probabil nu v-aţi achitat de obligaţii, atât dvs., cât şi câţiva funcţionari aduşi de dvs. în Primărie sau la STB, lansaţi afirmaţii prin care denaturaţi intenţionat adevărul şi aduceţi grave prejudicii societăţii noastre. În loc să vă ocupaţi de cadourile electorale unde sunteţi o specialistă, vedem că aţi trecut acum la tehnologia fabricării tramvaielor", se arată în comunicatul semnat de directorul general Astra Arad, Vasile Diaconescu și de sindicatul Liber Astra Vagoane Călători Arad.

SURSA:Economedia.ro

PS: Marcajul cu BOLD este din articol...  :D
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Dragosdimitrescu

In primul rand: azi, duminica, orele 19, m-am suit in 41 la Ceahlau spre Piata Presei.
Am stat in fata langa cabina vatmanului si am privit prin parbriz la sina. Nu este dreapta nicaieri, nici pe Podul Grant, nici pe Turda. Tramvaiul nu a depasit 40km/h, dar daca ar fi facut-o (50 km/h in 2004 pe aceeasi sectiune), la cum balansa stanga/dreapta nu ar fi fost prea confortabil pentru pasageri. Nu stiu cum se vor simti calatoriile cu noile tramvaie (Astra) dar nu prevad o experienta mai buna.

Xenos

Stie cineva daca a repornit tramvaiul pe Basarab si pe Milea/D Cornea? Asa citisem ca pe 17.10 dar pe moovit apare tot 610....multumesc!

sarbu


QuoteAnunțul Primăriei Sector 6: ,, Anunț important! Primăria Capitalei nu a recepționat lucrarea liniei de tramvai de pe Bd. Doina Cornea, pe 13 octombrie, așa cum era programat. Astfel că circulația tramvaielor 1, 10 și 11 nu va fi reluată mâine, 17 octombrie, după cum anunțase STB. PMB spune că reprezentanții Inspectoratului de Stat în Construcții nu s-au prezentat. Următoarea dată stabilită, pentru lucrarea care este gata de 3 luni, ar fi 20 octombrie. Lucrările efective pentru reabilitarea unui kilometru de linie au durat un an și 2 luni. În august, STB anunța că a finalizat cu succes probele tehnice. Troleibuzele vor reveni pe traseu odată cu tramvaiele, pentru că rețeaua modificată face parte din aceeași investiție. Valoarea totală a lucrărilor este de 28.056.510 lei, bani europeni."

https://b365.ro/reintroducerea-in-circulatie-a-tramvaielor-de-pe-liniile-1-si-10-pe-bd-doina-cornea-vasile-milea-s-a-amanat-noul-termen-481832/

Xenos

O bataie de joc infernala. Azi teoretic trebuia sa circule si s-a anuntat contrariul abia seara.

oc7avian

Nu a existat niciun anunț oficial că va circula tramvaiul. Presupunerea a pornit de la anunțul Primăriei de Sector 6, care nu prea are legătură directă cu proiectul. Nu STB, nu PMB. E de blamat însă că au tăcut mâlc într-o perioadă când părea că au devenit mai comunicativi.

Și mai de blamat când știm că există zvonuri de reorganizare a transportului de suprafață, având inclusiv lucrările la Academia Militară finalizate.