News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[B] Tramvaie STB

Started by Goldmund, May 22, 2014, 07:41:19 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tom_sawyer

^ Anunt de participare: [CN1007214] - Achizitionarea a 100 de tramvaie

Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BUCURESTI

Valoarea totala estimata: 845.687.394 lei

Achizitia se refera la un proiect si/sau program finantat din fonduri ale Uniunii Europene: Nu
Tip finantare : Fonduri bugetare

(probabil vor sa deconteze mai tarziu pe fonduri europene)

Ofertantul va prezenta lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, raportati la termenul limita pentru depunerea ofertelor, din care sa rezulte ca a livrat/furnizat produse similare cu cele care fac obiectul achizitiei, la nivelul unuia sau mai multor contracte in valoare cumulata de minim 28.000.000 lei, cu indicarea datelor şi a beneficiarilor publici sau privaţi.

Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 14.02.2019 15:00

ticker

@Hef  Cum cine? Otokar :D Se gaseste vreun Otokar de Turkey care sa le vanda gen https://clubferoviar.ro/durmazlar-a-semnat-contractul-pentru-livrarea-tramvaielor-in-polonia/.

Si probabil mai participa Pesa Twist si Solaris Tramino, eventual un Siemens Avenio mult prea scump pt buget de 1.84 milE/buc.

Earthchild

#32
@Hef
Nu asta il intereseaza pe producator. El vrea doar sa vanda.

TibiV

#33
Voi cita de la electrici...

Quote from: Cristy
Avem si prima contestatie depusa, nu am reusit inca sa aflu de la ce producator provine, insa cu siguranta nu este Astra.
in principal, se reclama urmatoarele:

-termenul scurt pentru depunerea ofertelor;
-termenul mult prea scurt pentru livrarea si omologarea primului tramvai, justificandu-se ca in majoritatea oraselor din Europa livrarea se face la aprox. 2 ani de la semnarea contractului iar omologarea dureaza inca un an;
-cerinta privind temperatura exterioara minima (se cere modificarea de la -33 grade la -25);
-utilizarea motoarelor asincrone. Se cere si acceptarea motoarelor cu magneti permanenti;
-latimea culoarului (de la 60 cm se cere acceptarea latimii de 50 cm);
-cerinta privind boghiurile pivotante;

CONTESTATIE.pdf

Dupa contestatia datata 21.12.2018 si urcata pe SEAP in 27 decembrie, avem si masuri de remediere intocmite de PMB pe 27 decembrie:
-se mareste termenul de livrare de 9 la 12 luni:


-termenul de depunere a ofertelor devine 15.03.2019, fata de 14.02.2019:


-se accepta modificarea latimii culoarului de trecere:


MASURI REMEDIERE.pdf

Sursa: https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=14&p=294914#p294914

Din datele privind contestatia, reiese ca PMB este mult mai rapida la luarea masurilor de remediere decat CNAIR....  :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Primaria Bucuresti, obligata sa suspende licitatia pentru achizitia a 100 de tramvaie noi

Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC) a admis contestatia formulata de catre un producator de material rulant impotriva documentatiei de atribuire, obligand, in consecinta, Primaria Municipiului Bucuresti sa suspende procedura de achizitie publica pana la solutionarea contestatiei. Astfel, se solicita Primariei Municipiului Bucuresti (PMB) sa modifice termenul restrictiv de 45 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor pana la care ofertantii au dreptul sa solicite clarificari si, pe cale de consecinta, sa permita adresarea clarificarilor de catre ofertanti pana cu 20 • 25 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, astfel incat demersul de clarificare a documentatiei de atribuire sa fie unul util.

Contestatarul solicita PMB sa prelungeasca termenul restrictiv de livrare din primul an contractual, stabilit in prezent ca fiind de 9 luni de la semnarea contractului, respectiv termenul de omologare, stabilit in prezent ca fiind de 3 luni de la livrare.

Dupa analizarea atat a contestatiei depuse de catre producatorul de material rulant cat si a raspunsului primit de la PMB, Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor a constatat ca "prin criticile formulate impotriva documentatiei de licitatie a fost creata o indoiala evidenta cu privire la legalitatea unora dintre aspectele criticate, ceea ce ar putea rasturna prezumtia de legalitate de care se bucura orice act administrativ".

In consecinta, CNSC a dispus suspendarea procedurii de atribuire pana la solutionarea contestatiei.

ClubFeroviar.ro

punmeister

#35
^
Si contestatia a fost respinsa. Am sa las si decizia CNSC:

https://forum.metrouusor.com/download/file.php?id=148848

Ionut

Sunt curios daca vor merge mai departe in instanta. Avand in vedere circul pe care Alstom il face pe mai multe proiecte (vezi metrou si CF Rin-Dunare pe Brasov-Sighisoara), cred ca vor ataca mai departe. Ar fi super daca ai urmari licitatia, nu am timp si nervi si de licitatiile pe urban/Bucuresti.

punmeister

E posibil sa merga si la CAB, avand in vedere ca miza e foarte mare, 181 de milioane de euro pentru ditamai comanda de 100 de tramvaie.

Ionut

@punmeister

Inainte de CAB se merge la TB, Tribunalul Bucuresti. La CAB (Curtea de Apel) ajungi dupa TB. Nu poti ataca o decizie a CNSC direct la CAB. Ceea ce poti face este sa contesti direct la TB (FARA sa contesti la CNSC mai intai). Dar daca ai mers la CNSC, decizia CNSC se ataca la TB si decizia TB la CAB, daca mai ai chef. :)

Xenos

Ionut, punmeister are dreptate! Deciziile CNSC se contesta direct la CAB.
Doar cine nu merge la CNSC are alternativ traseul TB - CAB.

Ionut

^ Se pare ca am gresit eu, nu inteleg de ce stiam eu gresit. :)
Deci CNSC -> CAB sau TB -> CAB.

punmeister

#41

subway

Ce sa spun, <ciurpriza> mare...
;)

Ionut

Bucureștenii mai au de așteptat tramvaiele noi

Bucureştenii mai au de aşteptat până vor circula cu tramvaie noi. Licitaţia pentru achiziţionarea noilor trenuri a fost contestată de Alstom Transport. Producătorul de material rulant din Franţa a cerut anumite schimbări ale contractului printre care prelungirea termenului de livrare de la 3 la 9 luni şi schimbarea unor criterii de alegere a participanţilor la licitaţie. La aceste cerinţe a reacţionat producătorul român Astra Vagoane Călători, care a solicitat Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor să respingă cererea grupului Alstom. Astfel că, în funcție de rezolvarea solicitărilor, procedura pentru cumpărarea noilor tramvaie s-ar putea prelungi.



Digi24

punmeister