News:

.

Main Menu

[B] Tramvaie STB

Started by Goldmund, May 22, 2014, 07:41:19 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

AndreiB

Nu se justifica deloc tramvaie de 18m, sper ca sa incheie aberatia asta complet si sa ia tot tramvaie de 36m.

panzer

NU e si 32 refacuta? Si linie de Metrou Usor? :lol:
A mai fost discutia asta: sunt reticenti sa bage tramvaie noi in Rahova.

Duta C

32 e refacuta de Basescu cind era primar ...tin minte ca sina o puneau puscariasii cu niste clesti mari...erau cite 20-30 la o bucata.Dar totusi cred ca trebuie refacuta pt ca acum este foarte denivelata.Sper ca actualul primar sa scoata iarba de pe piatra sparta!

AndreiB

Trebuie burata si polizata, nu refacuta.

medicul de garda

Conform proiectul aprobat pe fonduri UE, tramvaiele noi de 36m vor fi si TREBUIE sa fie introduse pe liniile 41, 32, 21, 1/10, 40 si 55. Ultimele doua cu probleme enorma de calitate a caii de rulare. Proiectul in integralitatea lui asigura inclusiv finantarea modernizarii intregului traseu ramas pe Otelul Rosu de pe aceste linii, dar infrastructura a fost un subiect extrem de neinteresant pentru primarita blonda. Asa ca speram ca avem timp sa pregatim proiectele, astfel incat sa nu ne facem de ras cu ultimele 20 de tramvaie, care conform contractului trebuiesc bagate pe acele linii cum or fi ele, bune, proaste, si pe nimic altceva. :-[
Trust me, I'm an east-european doctor!

Duta C

@AndreiB-cum spui tu,eu nu prea ma picep  :)

AndreiB

Sina e inca relativ noua, dar probabil mentenanta a lipsit cu desavarsire. Atata timp cat se fac operatiunile de intretinere si eliminata iarba peste piatra sparta, nu ar trebui sa fie probleme. Nici nu stiu - la STB se face mentenanta la liniile de tramvai in afara de linia 41?

medicul de garda

In afara de carpeli cu sudura la diversele sine rupt Otelul Rosu din oras, ocazional si carpeli la sinele noi, STB nu stie sa faca altceva. Singura linie pe care au burat-o vreodata si la care au schimbat traversele este linia 41, in rest nimic, zero barat, desi toate liniile din vestul orasului sunt construite pe tehnologia asta si necesita intretinere periodica (inclusiv cel cu dale de beton pe care circula traficul, tot pe traverse sunt).

Si cel mai mare pacat dintre toate, cel evoca miserupismul pana la oase al angajatilor STB, e ca au aprobat proiectele electorale de inierbare a unor linii care nu au fost proiectate pentru asa ceva, fara ca macar sa fi facut o minima intretinere a lor si o verificare a proiectelor propuse. Deci pamant de flori turnat direct peste piatra sparta (putinele au fost cazurile unde au pus geotextil de protectie), cu sinele ondulate, lasate asa de cand au fost montate acum 20 ani.

Rezultatul a fost un montagne-rouse cu viteza comerciala evident redusa din cauza liniei ondulate si a pamantului care se scurge pe sine, cu bonusul imposibilitatii intretinerii vreodata a viitor a respectivelor linii si a bagarii direct in modernizare de la zero, pentru ca nu mai ai ce face cu piatra sparta contaminata cu pamant, isi pierde proprietatile si se deplaseaza in timp mult mai repede. Deci in vreo 10-15 ani trebuie sa refacem tot, evident din banii PMB.
Trust me, I'm an east-european doctor!

TVlad

#248
Cum?? Pamint de flori turnat direct pe prisma de balast? Asa ceva nu m-am gindit ca se poate intimpla! Iata rezultatul complicitatii dintre impostorii care iau decizii si ticalosii care nu li se opun.

AndreiB

Greentrack-ul ala amator trebuie scos cu prima ocazie. Dar poate nu ar fi rau ca viitoarele linii reabilitate sa fie "ballastless track" - necesita intretinere mult mai putina si sunt si pretabile din start pentru un green track real, acolo unde e nevoie.

medicul de garda

#250
Din fericire solutia asta ieftina cu pat de piatra sparta nu a mai fost folosit de vreo 15 ani, din perioada modernizarlor masive din vestul orasului. Daca nu ma insel, ultima linie modernizata pe sistemul acesta, cu dale de beton puse peste ca sa fie folosita de auto, a fost cea de pe calea Giulesti (aia pe care voia Vancouver sa bage DX spre Targoviste in capitala  :lol:).

Incepand cu linia 21, tot ce s-a reabilitat dupa a fost cu sina in beton, fie asfaltata peste, fie green-track. Ceea ce pentru STB e perfect, avand in vedere cat de dezastruosi sunt la intretinere. Si nici nu poata fi modificata de primarul X aflat in campanie electorala si are firme care cer contracte...
Trust me, I'm an east-european doctor!

Cristi N

Din pacate nici linia 21 nu arata de nota 10,lipsa intretinerii si bulelile date la constructie incep sa isi spuna cuvantul. Sunt foarte multe suduri care nu au fost facute corect si in zona lor linia este lasata drept urmare impresia este ca tramvaiul da in gropi.

dargauda

BREAKING Se reia licitația pentru tramvaie a STB. Electroputere VFU Pașcani a câștigat la CNSC

Licitația pentru tramvaie a STB, anulată pe 31 decembrie 2020, va fi reluată. Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor (CNSC) a admis contestația depusă de Electroputere VFU Pașcani și a dispus reluarea procedurii. Societatea din Pașcani trecuse de toate etapele licitației și urma să i se atribuie contractul.

Mai pe românește, continuarea procedurii înseamnă semnarea contractului.

https://clubferoviar.ro/licitatia-pentru-tramvaie-a-stb/

panzer

De la sindicatul STB, preluat de Economica.

Quote from: Tramvaie noi în București: Contractul cu Astra Vagoane Călători Arad ar putea fi semnat pe 6 mai – sindicat STB

Este vorba de contractul pentru tramvaiele de 36m, 100 bucati. Finantare nerambursabila europeana. Asta inseamna ca trebuie sa refaca si liniile. Sper sa nu imprastii prostii. Corectati-ma va rog daca gresesc.
A nu se confunda cu cele de 18m din licitatia castigata de VFU Pascani.

jonny

QuoteTramvaie noi în Bucureşti: Primăria, obligată să cumpere 40 de tramvaie de la Electroputere Paşcani, după ce licitaţia a fost anulată ilegal

Primăria Municipiului Bucureşti a pierdut, definitiv, procesul cu producătorul de tramvaie Electroputere VFU Paşcani, după ce firma din Paşcani a contestat decizia municipalităţii de anulare a contractului pentru achiziţia a 40 de tramvaie noi cu o lungime de 18 metri, un contract în vloare de 300 de milioane de lei.

Practic, Curtea de Apel Bucureşti, a decis astăzi, să menţină decizia Consiliului Naţional pentru Soluţionarea Contestaţiilor (CNSC), care stabilise, în februarie, ca urmare a contestaţiei producătorului din Paşcani, că anularea licitaţiei, în ultima zi a anului trecut, nu respectă prevederile legale.

https://economedia.ro/tramvaie-noi-in-bucuresti-pmb-pierde-definitiv-procesul-cu-producatorul-electroputere-pascani-si-trebuie-sa-semneze-contractul-dupa-ce-licitatia-pentru-40-de-tramvaie-a-fost-anulata-ilegal.html#.YIB2JKFRWUm