News:

.

Main Menu

[B] Tramvaie STB

Started by Goldmund, May 22, 2014, 07:41:19 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Harry

primul dintr-un set de 10 tramvaie reconditionate de uzinele stb, imi place mult de tot schema de culori, ar fi misto sa o extinda la tot ce inseamna stb








nirolf

Are aer condiționat? Sau afară e vopsit gardul, înăuntru... saună?

oc7avian

Cică urmează să se monteze zilele următoare, conform MU

tonică

cel mai probabil si asta scos cu intentii electorale, cat sa se pozeze cu el! Astfel motiv sa se laude cu o licitatie ratata, dovada a faptului ca daca ai fraieri destui sa creada poti face in politica oricand din rahat, bici!
Altfel, daca ar schimba designul pt tot ce e stb, s-ar cheltui fonduri cat pentru inca 10 tramvaie reconditionate, ceea ce nu foloseste nimanui dintre locuitorii orasului!

Duta C


voicul

Si reconditionarea asta cat costa? Nu era mai ieftin sa iei unul nou?

voicul


Sorinus

Nu am gasit niciunde, de cand ar trebui sa inceapa livrarile de tramvaie noi de la cele doua licitatii castigate in vara de romani?

cezar-mario2012

^Păi ce s-a semnat cumva contractele?

SPECTR-2

Nu, încă nu a fost semnat contractul pentru niciuna dintre licitații. În ambele cazuri, confirm graficului de livrări, primul tramvai trebuie livrat în 12 luni de la semnarea contractului, fiind necesare ulterior maxim 3 luni pentru omologare.


panzer

Se pare ca achizitia de tramvaie de 36m merge inainte.

economica.net
QuotePrimăria Municipiului Bucureşti să pregăteşte să semneze contractul cu Astra Vagoane Călători în vederea achiziţionării a 100 de tramvaie, a anunţat joi, în cadrul unei conferinţe de presă, primarul general al Capitalei, Nicuşor Dan.

Bineinteles ca Firea spune ca ea l-a semnat deja.

Chiar asa, pt profesionisti, de ce avem nevoie de tramvaie de 18m? Ma gandeam ca pe 41 de exemplu ar trebui chiar tramvaie cu 4 module, si nu 3 cum au acum.

punktnet

Confirmare de la Nicușor Dan Pe Facebook




În privința transportului public, vom semna în perioada următoare contractul cu Astra Arad, cu finanțare din fonduri europene, prin care vor fi livrate 100 de noi tramvaie. Modernizarea parcului de vehicule al STB e o prioritate pe care o avem în vedere nu doar prin achiziția de tramvaie, ci și prin reluarea licitației pentru autobuzele electrice (ratată în precedentul mandat).


Just kidding.

TVlad

Aceste tramvaie noi pot fi astfel repartizate la depouri incit sa circule numai pe linii refacute? Imi inchipui ca vor fi mai sensibile decit cele vechi si daca ajung pe celebrele longrine Otelul Rosu, le-am cumparat degeaba.

nirolf

#239
În prima fază oricum vor circula pe linii complet refăcute: 41, 21, 1/10 (porțiunea proastă înțeleg că urmează să fie refăcută anul ăsta). Pe aceste linii vor ajunge peste 50% din tramvaie. Până vin și restul (livrările încep după mai mult de 1 an de la semnare) probabil se vor mai fi reparat și alte linii. Au fost 12 ani în care nu s-a făcut aproape nimic legat de reabilitarea liniilor, să sperăm că acest lucru se va schimba.

Tot de azi:


QuoteEdilul general a menţionat că la sfârşitul lunii decembrie, din motive juridice, a fost anulat contractul Societăţii de Transport Bucureşti cu VFU Paşcani pentru 40 de tramvaie.
"Nu existau banii în bugetul de investiţii nici al STB, nici al Primăriei Capitalei pentru această investiţie, deci nu puteai să semnezi un contract pentru nişte bani pe care nu îi aveai. Banii aceştia nu îi aveau pentru că - şi aici nu este vina fostei administraţii - pentru că a existat un raport al Curţii de Conturi în ianuarie 2020 sau februarie care a spus că nu se poate ca o societate comercială care nu mai e regie, ci e o societate comercială, nu se poate ca ea să facă licitaţii pe bani care nu sunt ai ei. Deci, tot ce înseamnă achiziţie de vehicule de transport din acest moment, conform Curţii de Conturi, trebuie să fie exclusiv făcută de către Primăria Capitalei, care are banii şi după aceea, în cursul contractului de delegare, aceste vehicule trebuie să fie atribuite, contra unei redevenţe, cum se face, către STB", a precizat Nicuşor Dan, potrivit Agerpes.
Pe de altă parte, potrivit edilului general, contractul cu firma din Paşcani "nu era oportun", având în vedere că acesta viza tramvaie de 18 metri, în condiţiile în care în Bucureşti sunt necesare tramvaie lungi.
"Preţul lor, 7,6 milioane de lei, tramvai de 18 metri, era aproape cât costul unui tramvai dublu făcut de Astra Arad în cadrul contractului pe care noi îl avem, 8,4 milioane. Nu se justifică să dai pe un tramvai de 18 metri cât ai da pe un tramvai de 36 de metri", a spus el.

Sursa