News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

[B] Tramvaie STB

Started by Goldmund, May 22, 2014, 07:41:19 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

punmeister

#105
@Sorinus

Mai e doar linia de pe Vasile Milea pe OR, ea anul asta va fi modernizata prin POR.

voicul

+1 +1 +1 @TibiV

Pot sa lucreze pe Vasile Milea fara intreruperea circulatiei?

Ionut

Bai, am impresia ca suntem in filmele cu prosti. Daca nu mai avem linii OR, de ce dracu mai cerem in caietul de sarcini tramvaie care sa mearga pe linii OR?!

razvan96

@Ionut:punmeister vorbea doar de traseul liniei 1.Dar pe alte linii exista OR.

Cristi N

Nu e film, e realitate. Tu credeai ca CNAIR-ul sunt oaia neagra printre celelalte institutii ale statului? Ei sunt media, poate PMB chiar ii intrec la capitolul prostie.

Cu putina gandire se ajunge la o lista de trasee care au linia modernizata in ultimii 20 de ani si sunt pretabile unor tramvaie moderne. Pe restul raman cazanele actuale de V3A-uri pana vor fi modernizate. In momentul in care s-a terminat santierul ai totul pregatit din punct de vedere al achizitiei de material rulant nou sau chiar sa ai tramvaiele in curs de livrare.

Din pacate asa ceva este peste capacitatea actualului PMB si STB si ramane doar un vis.

TibiV

Ionut, nu ai inteles...
Este vorba despre liniile din CS
Quote from: frunzaverde on April 17, 2019, 10:37:13 PM
Quote from: punmeister on April 17, 2019, 10:22:22 PM
Tramvaiele noi vor ajunge pe liniile 1, 10, 21, 25, 32 si 41, deci exclus OR.

In caietul de sarcini liniile sunt 1, 10, 21, 25, 32, 40, 41 si 55. Care au linii cu OR: https://goo.gl/maps/d6r5skjSToYadC4RA

Quote from: punmeister on April 17, 2019, 10:38:33 PM
40 si 55 le-au bagat acolo ca sa ceara in viitor finantare UE pentru modernizarea liniilor.

De exemplu tot Barbu Vacarescu (linia 5) este cu OR pana la pasajul peste M800.
Calea Calarasi & Bd. Basarbia (40) OR cap coada
Chisinau (14,36,46) OR (mizerabil)
Serban Voda & Bd.Sincai & Nerva Traian (19) OR
Traian & Ferdinand & Pantelimon (14) OR
samd
Cred ca jumatate din retea este inca pe OR...

(Noroc ca au terminat L.Rebreanu dupa 5 ani de santier, ca era tot pe OR)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

punmeister

Am aici o lista cu liniile candidate la modernizare.
https://forum.metrouusor.com/download/file.php?id=152352
Cum era de asteptat, vesnica poveste, facut SF-uri sau reactualizarea celor din 2006 :gaah:
Per total ar fi vorba de aproape 68 de milioane de euro ca sa scapam de OR.

miahi

^^ 68 mil. Euro poti face cel putin 3 festivaluri si 10 statui .

Incredibil cat de putin ar costa din bugetul anual al PMB  - 68 mil din 1500 rezolvarea unei probleme cu zeci de mii de beneficiari zilnici.

punmeister

#113
Atentie! Daca vor fi depuse cereri de finantare prin POR, PMB ar trebui sa plateasca doar contributia de 2%, mai exact 1,4 milioane de euro.
La Vasile Milea PMB a platit o suma modica, mai exact 140.000 de euro din cei 6,14 milioane de euro alocati.

TibiV

Am uitat un OR foarte important: Calea Dudesti.
Important pentru ca acolo este Depoul Dudesti.
Accesul in/din depou al oricarui tramvai se va face pe OR, si spre Dristor (M.Bravu), si spre Posta Vitan...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

punmeister

#115
Si ala e candidat la modernizare. Totul tine acum de modul cum se misca PMB cu studiile de oportunitate/trafic + SPF/SF ca sa depuna cererile de finantare.
Uite aici @Ionut ar putea sa se intereseze de ele prin 544/2001 :)

Ionut

Mama ce se lauda asta. Auzi, cica au propus PMB un pret sub bugetul estimat. Pai logic, ca altfel nu prea ai cum sa castigi licitatia... calitate germana la pret mult mai mic. Original fake, cum zice turcu'. Mi se pare ca domnul asta este full of shit. Nu exista asa ceva - calitate ca-n Germania, mai ieftin ca in Germania si mai rapid de doi ani de zile.




Turcii de la Durmazlar vor să participe la licitații pentru tramvaie în Arad, Timişoara, Brăila şi Craiova

"Pot să spun că noi am propus Primăriei Bucureşti un preţ sub bugetul pe care îl aveau dânşii", a spus Abdullah Bocan, care a prezentat un tramvai modelul Panorama, compus din patru module, care ar putea să ruleze şi în Bucureşti. Bocan a dat drept exemplu contractul semnat în luna iulie 2018 cu Primăria oraşului Olszytn (Polonia), contract care prevede livrarea a 24 de tramvaie precum şi mentenanţa, şi a cărui valoare este de peste 40 milioane de euro. Abdullah Bocan a precizat însă că nu există un preţ standard, preţul diferă de la cerinţă la alta şi variază în funcţie de echipamentele pe care clientul le doreşte. "Noi propunem o calitate germană la un preţ mult mai mic", a spus Abdullah Bocan.

Abdullah Bocan a mai spus că Durmazlar se pregăteşte de doi ani pentru contractul cu municipalitatea din Bucureşti. În această perioadă, firma din Turcia a făcut numeroase studii de piaţă, care au inclus şi interviuri cu călătorii care utilizează mijloacele de transport, despre cum ar dori să fie un tramvai. Una dintre concluziile studiilor a fost că românii au mari probleme cu confortul din cauză că tramvaiele actuale sunt foarte vechi şi accesul în vehicul se face foarte greu pentru persoanele cu dizabilităţi.

În ceea ce priveşte contractul lansat în licitaţie de PMB, Bocan a spus că una dintre cerinţele incluse în caietul de sarcini a fost ca primul tramvai să fie livrat în luna a 12-a de la semnarea contractului, iar ulterior ar urma să fie livrate câte patru exemplare pe lună, iar întreaga comandă de 100 de tramvaie ar trebui să fie livrată în doi ani. "Noi preconizăm că putem să le predăm într-un timp de mai scurt de doi ani de zile", a afirmat Abdullah Bocan.

ClubFeroviar.ro

punmeister

#117
Reiau ce am scris la electrici:
Quote from: punmeister- La Arad a depus doar Astra oferta.
- La Timisoara se cere cu autonomie.
- La licitatiile MDRAP nu se incadreaza la lungime.
- La Bucuresti n-au cum sa faca modelul Panorama cu boghiuri pivotante.
Si da, omul e full of shit, nu pupa niciun contract in Romania, mai ales ala al PMB. El crede ca cu Silkworm (care intr-adevar are subansamble de la Siemens) vor lua ei contractele  :lol: :lol: :lol:

TibiV

S-a discutat despre sinele OR (Otelul Rosu) si ce mizerie sunt ele.

Sambata am facut doar 3 poze pe Calea Calarasilor, la Piata Hurmuzachi (Piata Muncii pe stil vechi).
Sunt suficiente sa poata vedea toata lumea ce dezastru reprezinta ele si pentru tramvaie, si pentru masini.




Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Hef

Dar acest gen de linie (OR) daca ar fi montat pe un sistem ca la CFR si apoi  acoperit cu gazon nu ar fi mai ok decat cu aceste dale care sunt facute praf?
Adica, intreb, nu cumva sistemul de montaj e foarte prost si nu linia propriuzisa? (nu as vrea sa zic sa fie remontata acesata linie uzata ci una noua dar acest model)