News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
DEx12 Pitești-Colonești.

Main Menu

Drumul Expres DEx Focșani-Brăila

Started by rota, February 20, 2019, 10:37:57 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Feri

^^^ Pai tocmai ca nu se asigura conexiunea cu podul in mod optim. Acum acest DX este prevazut sa se descarce in centura Braila/Sos. Baldovinesti. Practic trebuie traversate niste giratorii ca sa se ajunga la pod cand ar fi trebuit o conexiune directa si descarcare in viitorul DX Braila-Galati prin intersectie la nord de Braila, in dreptul podului.
Si s-ar evita astfel si ca ruta Moldova->Galati sa treaca prin centura Brailei.

naivu

^Subscriu, nu este cea mai bună idee să intercalezi centura Brăilei între pod si DX-urile din Bărăgan! Ar trebui ca să se poată ieși de pe pod spre Buzău, Focșani sau Galați-vamaGiurgiulesti fără a ieși din standardul de DX (intersecții denivelate, sensuri separate, fără treceri de pietoni).

paullie

Pe unde gasesc un grafic cu MZA? Sau o comparatie de trafic DN23 cu DN25?

TheStig

^ Ultimele date oficiale legate de MZA sunt din 2015, atunci DN23 avea 2522 vehicule pe zi, iar DN25 avea 7170 vehicule pe zi. Sursa

paullie

Mda. Doar de 3 ori mai mult. Intrebare, la ce bun Milcovia Express?

alin2pas

Traficul va crește mult după construcția podului peste Dunăre și realizarea unor legături civilizate între pod și A7, respectiv între pod și Constanța.


oc7avian

^din articol
Quote
De asemenea, în funcție de cum va permite vremea în această săptămână, specialiștii geo au programată o vizită tehnică pe Focșani-Brăila pentru ca, până la finalul lunii martie, să putem avea o revizie 0 la analiza multicriterială pentru alternativa de traseu la drumul expres Focșani-Brăila, rută care va lega, în viitor, autostrada Moldovei de podul peste Dunăre de la Brăila

naivu

#83
^din pacate nu permite vremea urmatoarele 7-10zile ... deci la jumatatea lui aprilie vor mai avansa cu analiza multicriteriala; de la "a avea o revizie 0 la AMC" pana la "documentatia DX FB realizata inainte de termen" mai e cale lunga  :)

hvm

^^^
Nu reusesc sa imi dau seama cine abereaza: MT+CNAIR (spun ca A7 e inclusa in PNRR - deci pana in 31.12.2023 tre sa fie gata in proportie de 75% pe sectoarelee in executie pentru a fi finantate de PNRR) sau cei care au declarat/scris articolul (Focsani - Brasov v-a fi gata abia in 2026 adica: ar trebiu ca ~ in primi max 2 ani/'pana pe 31.12.2023' sa fie gata 75% iar in urmatorii 2-3/'anul 2026' sa fie gata restul de 25%).....
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

vm75

#85
Catalin Drula la Europa FM: avand in vedere ca e acelasi proiectant, se incearca o comasare a traseelor DX Focsani - Braila si Buzau - Braila, astfel incat sa aiba o (lunga) portiune comuna spre Braila si un Y inspre A7, spre Buzau respectiv Focsani. Ar fi un mare pas spre normalitate, ideea s-a mai discutat aici, dar lucrurile pareau batute in cuie pe varianta cu doua DX-uri

alin2pas

Logic ar fi ca acel capăt dinspre Brăila să se lege direct de podul peste Dunăre. O altă variantă posibilă ar fi un DX Tișița - Tecuci - Galați - Brăila - Buzău. Varianta cu două DX-uri separate Focșani - Brăila, Buzău - Brăila, plus DX Galați - Brăila, plus podul peste Dunăre, plus eventual DX Brăila - Slobozia (- Călărași), cam semăna cu ,,toate drumurile duc la Roma Brăila".

qionescu1

Quote from: vm75 on May 14, 2021, 06:17:06 PM
Catalin Drula la Europa FM: avand in vedere ca e acelasi proiectant, se incearca o comasare a traseelor DX Focsani - Braila si Buzau - Braila, astfel incat sa aiba o (lunga) portiune comuna spre Braila si un Y inspre A7, spre Buzau respectiv Focsani. Ar fi un mare pas spre normalitate, ideea s-a mai discutat aici, dar lucrurile pareau batute in cuie pe varianta cu doua DX-uri

Oare la acest Y se refera ministrul? Cred ca ar fi o solutie buna in zona.


Powered by API/PUM imgur uploader

paullie

Stii e o expresie cu "o intorci ca la Ploiesti" Tu ai intors Buzaul la Rm Sarat :)

qionescu1

Daca ma duceam direct la Buzau nu mai era Y ci era V, dar ma rog :). Desenul e de principiu, ideea e ca Y ala mai poate fi ajustat. Desi  varianta ar fi mai lunga un pic are avantajul de a se folosi si de A7, conectand si Ramnicu Sarat in acest DX. Poate si pt Tecuci e o varianta buna, tot mai lunga dar de viteza prin A7 pana la Focsani si de acolo pe acel DX spre Braila/Galati.