Drumul Expres DEx Focșani-Brăila

Started by rota, February 20, 2019, 10:37:57 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mirceaeliade

nu cred ca e util sa se dea cu carioca.  zona asta deja are 4-5 proiecte MAJORE de drumuri de mare viteza unde deja se baga bani,  cand alte zone intregi ale tarii inca nu vad nimic diconcolo de carioca.

naivu

Am impresia ca deja s-a cam stabilit traseul grosier pt FB si BB si este cel schitat in MasterPlan; oricat de logic sau simplu ar fi, nu prea ma astept sa le comaseze intr-un DX Braila-RmSarat, sau sa mute FB pe stanga Siretului, sau sa adauge o conexiune spre A2.
Totusi inca nu a trecut timpul cariocilor, e importanta o derivatie din DX FB catre VO Galati, e importanta o rezolvare eleganta a incrucisarilor de trafic din zona Brailei (a ingramadi tot traficul pe actuala centura a Brailei ar fi un exemplu evident de ASA NU). Ma bucur ca elaborarea celor doua DX-uri a revenit aceleeasi firme, INGENIERIA ESPECIALIZADA, sunt sanse ca proiectele sa fie cat de cat corelate!

danpandrea

Am pus și pe thread-ul de Buzău - Brăila. Iată cum ar putea arăta regiunea.



Florin.I

#64
Eu tot nu inteleg ce ratiuni (probabil strategice) fac mai fezabile 2 DX-uri, unul de la Focsani , unul de la Buzau. 

De aceaiasi bani (ca sa nu zic mai putini) parca suna mai bine  o legatura la nivel de Autostrada , exact pe directia vest-est: Rm. Sarat -> Brai-Gal ( MIjlocul DX6, XTrifoi) -> continuat la nivel de (1+1) pana in pod.
Daca mai sunt bani, in acelasi buget, si inchiderea la nivel de DX a centurii vest GL-BR  cel putin pe segmentul : DN2b(E86).->DN23->DN22-> DN21(E584)



paullie

Ei Florine tata de când ne cam batem multi gura pe aici cu ce spui tu. Poate nu 100% identic dar 90% da. Dom' ministru se aude ce se spune pe forum?

IosuaT

Ar fi avut logică  dacă dx Focșani Brăila era defapt Tisita Tecuci pana în DX Brăila Galati doar părerea mea.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitesti, A0 Centura Bucuresti,  A7 Ploiesti - Bacau - Pascani, A3 Cluj - Oradea ; Importante. A8 Iasi-Targu Mures, A13 Sibiu - Brasov - Bacau; A3 Ploiesti - Brasov; DX 12 Pitesti - Craiova.

Feri

Se pare ca a avut loc sedinta pentru AMC1 si s-ar fi ales varianta de traseu pe care sa se mearga mai departe cu studiile geo.
https://www.jurnaldevrancea.ro/un-nou-pas-pentru-realizarea-drumului-express-focsani-braila/

danvoicu

Nu inteleg de ce e necesara inghesuirea  a 3 DX-uri in centura Brailei??? N-ar fi mai elegant DX Buzau-Braila-Galati-Focsani?? Si retur!?

paullie

Pai daca citesti tot topicul o sa vezi ca suntem destui care sustinem Buzau-Braila-Galati-Tecuci-Tisita (Marasesti)

dr4qul4

E greu sa iasa varianta Galati-Tecuci cand scopul proiectului (adica ceea ce se analizeaza) este legatura Focsani-Braila..
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

paullie

Stiu ca-i greu dar cu Târgoviste a iesit o treaba. Nu se poate Ctrl+C Ctrl+V? Sigur o sa ne lungim cu Gaalati - Tisita pâna la Sfântu Asteapta dar asta e.

dr4qul4

la Targoviste era vorba de un proiect vechi de 20 de ani, inutil in ziua de azi.
Din pacate avem alte 2 cazuri in care nu s-a reusit indreptarea greselilor. Si seamana mai bine cu acest proiect: ambele erau SF-uri pentru drumuri de mare viteza.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Feri

#73
^^^
Exact, este imposibil din pacate sa iasa Galati-Tecuci daca au cerut Focsani-Braila, practic nu s-au atins de alte zone in studiu. Eu nu mai sper in remedierea acestui aspect.

Totusi, un gram de speranta, avand in vedere si conducerea noua de la minister, mai am pentru capatul de la Braila al acestui Focsani-Braila, si anume sa se conecteze direct la pod si traversand DX Braila-Galati, in loc de varianta actuala cu descarcare in centura existenta a Brailei. Si asta chiar daca se mai amana tot proiectul.

Practic daca tot s-a insistat pe Focsani Braila, ar fi trebui realizat ca studiu DX Focsani-Pod Braila-Tulcea si DX Buzau- Braila-Galati.

Plus ca ar trebui facute direct la standard de autostrada pana la Braila/Pod, avand in vedere relieful usor de campie zi zone nu foarte dens populate diferenta de pet ar trebui sa nu fie foarte mare (asta a fost si argumentul lui Catalin cand a fost discutia DX7 vs A7, acum eu sper sa se pastreze rationamentul)

Mersul trenurilor

Quote from: danvoicu on February 13, 2021, 02:03:13 AM
Nu inteleg de ce e necesara inghesuirea  a 3 DX-uri in centura Brailei??? N-ar fi mai elegant DX Buzau-Braila-Galati-Focsani?? Si retur!?

Daca podul de la Braila era facut la Galati, atunci aveai Buzau-Galati, Focsani-Galati, e simplu, ai 3 DXuri care duc la pod pentru a justifica investitia