News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Focșani-Buzău și Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Drumul Expres DEx Focșani-Brăila

Started by rota, February 20, 2019, 10:37:57 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

gvp.new

#45
Quote from: Feri on September 08, 2020, 04:00:28 PM
Se pare ca m-am inselat si toate variantele dau in vestul Brailei...
O poza mai buna:

sursa:https://www.vrancea24.ro/drumul-expres-focsani-braila-un-nou-pas-inainte/

Ca brailean, si analizand harta cu mult zoom, va pot zice ca DX Braila-Focsani si DX Braila-Buzau nu dau in centura Braila, vor fi 2 intersectii cu centura Brailei :
1. este punctul de intersectie Pod Braila-Jijila cu Centura Brailei (Soseaua Baldovinesti cu Centura), dupa DX Braila-Focsani, DX Buzau-Braila au un traseu comun spre nordul localitatii Cazasu  dupa care urmeaza o bifurcati
2. al doilea punct de intersectie este chiar sensul giratoriu pe centura Brailei de la Cazasu (Soseaua Ramnicu Sarat cu Centura).

Cer scuze de grafica :


horatiu.cosma

La fel de "împreună" sunt și Sibiu-Pitești cu București-Pitești.

Geri


Inca o propunere/idee de traseu de ocolitoare comuna pentru cele 2 orase. Pentru ca autoritatile sa aiba de unde sa aleaga, pe langa celelalte propuneri/idei.


Bachus01

Chiar astazi am scris pe forum la proiecte diverse o idee aproximativ  la fel. Foarte buna si completa ideea ta mai ales cum ai legat podul , nu intra in conflict cu DX actual Galati Brăila,  gluma de centura a Galatiul va avea o utilitate mai mare. Iar la ochi sunt de facut cam 25-30 km . Din pacate cred ca este foarte putin probabil sa fie realizata . Proiectele deja sunt in curs de derulare , si nici nu cred ca isi vor bate capul proiectanții cu asa ceva .

Bachus01

In plus pt o utilitate mai mare DX ul ar trebuii sa ajunga cat mai aproape de Tecuci posibil . Postase un coleg o schita frumoasa cu bifurcatie spre Focsani si Tisita/Tecuci . De la Galați la Tecuci 80% mergi numai prin localități (cu o populație destul de densa) .

dr4qul4

DX Braila - Galati e batut in cuie. Asa se va construi. Exista licitatie pt executie si nimic nu se va schimba.
Asa ca nu va mai chinuiti cu alte trasee. nu se vor face 2 dx-uri paralele
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

panzer

Umila mea parere: este overkill sa legi zona Braila Galati cu 2 DX-uri de A7. N-o sa le iasa studiile de trafic neam. Sper sa ramana unul singur care sa se si faca.

Mult mai de bun simt ar fi o singura legatura cu A7 pe undeva pe la mijloc intre Buzau si Focsani. Si completarea cu un DX de la Buzau Sud (A7) la Slobozia (A2) si o continuare spre Calarasi, unde ar tb urmatorul pod peste Dunare pe teritoriu romanesc.

Acum ne dam seama cata bataie de joc a fost acel Master Plan cu Sova la butoane.

dr4qul4

Tecuci-Slobozia-Calarasi si Buzau-pod Braila
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

Bachus01

#54



Powered by API/PUM imgur uploader

M-am apucat si eu de desenat . M-am gandit la 2 variante pt DX Braila - Focsani (mentionez ca sunt amator , nu cunosc ariile protejate , etc )

Avantaje in varianta aceasta :
-traseu scurt si direct
-legatura cu centura Galati . Asa va avea o utilitate mai mare
-Legatura intre Liesti - Hanu Conachi

Bachus01





Powered by API/PUM imgur uploader

a 2 a varianta ofera preia tot traficul de la Tecuci - Branistea (local+ tranzit) la fel cu 2 bifurcatii

naivu

#56
Prima variantă trece prin câmpia Bărăganului, a doua se cam cocoata pe dealurile Covurluiului. Deși aș fi sprijinit mai degrabă DX Galați-Tecuci-A7 decât Brăila-Focșani, dacă s-ar face pod peste Siret în continuarea VO Galați, nu văd de ce s-ar continua pe partea cu deal (varianta 2) și nu pe cea cu câmpie (varianta 1).
În varianta 1 nu știu cât de necesară ar fi o derivatie de DX spre Hanu Conachi; un simplu nod cu DN23/25A în dreptul podului peste Siret ar fi suficient.
LE: și nu mai desena cocoasa aia la Focșani ... mă deprima!

Bachus01

Varianta 2 are multiple avantaje , in momentul de fata mergi in coloana de la Tecuci la Galati . Aproape tot drumul trece prin localitati , mult trafic local intrari iesiri de pe drumuri secundare/ curti , multe accidente . Densitatea de populatie este foarte mare . Ar avea suficient MZA pt DX . Daca se opteaza pe Braila - Focsani va acapara 80% trafic de tranzit , iar DN25 tot aglomerat va ramane . Pe viitor va colecta si trafic international . Deja sunt destule camioane de MD si UA .

Dar dupa cum sau facut ultimele proiecte , cred ca se va alege varianta cea mai usoara pt proiectant , cel mai ieftin de construit si cea mai scurta .

paullie

Ma baieti DX-ul asta trebuie sa dispara si sa se faca Galati-Tecuci-Marasesti.

naivu

@Bachus01, chiar daca DX va fi pe varianta 2 (paralel cu DN25 Galati-Tecuci), nu va avea noduri langa fiecare comuna, iar traficul local va ramane majoritar tot pe DN25. Cat priveste traficul (Galati+Braila+MD+UA)-A7spreN ii este indiferent daca circula pe varianta 1 sau 2. Singurul trafic care ar prefera varianta 2 ar fi cei de la Tecuci la HanuConachi cu treaba la Galati (si partea din traficul local care va fi avantajat de proximitatea de cele 2-3 noduri din zona); nu stiu cat de mult poate inclina balanta (in situatia in care costurile par ceva mai mari pt varianta 2)!