[Sud-Muntenia] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Regiunea Sud-Muntenia

Started by TibiV, January 01, 2019, 08:58:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hefaistos

Nu, asta am inteles din articol, e "temporar" pana se construieste canalul. Deci nu respecta gabaritul de trecere.
Din pacate pagina de ziar e protejata cumva la copy-paste deci nu pot cita direct din articol.
Zice 110 m pod si 170 m rampele de acces.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

kitsune

You only had to ask...

Încep lucrările la trecerea prin vad Șoldanu – Radovanu

Președintele Consiliului Județean Călărași, Vasile Iliuță, împreună cu cei doi vicepreședinți, Mihai Beștea și Ion Samoilă, dar și cu senatorul Nicușor Cionoiu și cu Eduard Grama, s-a aflat în data de 28 iulie 2021 la trecerea prin vadul râului Argeș dintre localitățile Șoldanu și Radovanu. Aici, Consiliul Județean derulează o investiție de reabilitare, acest loc fiind un punct cheie al traficului, care se confruntă cu probleme la creșterea debitului de apă.

Reprezentanții constructorului spun că totul este pregătit pentru începerea lucrărilor, care vor fi reluate începând cu data de 19 august 2021. Podul va avea o lungime de 110 metri, iar rampele care vor face conexiunea cu drumul județean au o lungime de 170 de metri. Termenul de finalizare a proiectului este luna noiembrie 2021.

,,La podul de la Șoldanu și la celelalte treceri prin vad au fost probleme în fiecare an în momentul în care au fost inundații sau zăpada a blocat accesul între localități. Dificultăți au fost și în momentul în care am mers către IPTANA și Ministerul Transporturilor ca să încercăm să obținem aceste avize. Toți au impresia că acest râu, Argeș, va deveni într-un final Canalul Dunăre – București. Nu cred că se va întâmpla acest lucru. Această investiție va fluidiza și va crește traficul mult mai mult decât în acest moment și poate localitățile vor beneficia de acest acces la Drumul Național și, mai ales, către București", a declarat Eduard Grama, fost director în cadrul Direcției de Dezvoltare a Consiliului Județean Călărași.

,,Am venit și am făcut o promisiune în fața acestor oameni: să rezolvăm această trecere prin vad. Această promisiune pe care noi am făcut-o, oamenii politici ai județului Călărași au tot făcut-o de la începutul anilor '90 până în 2017 – 2018, când am făcut-o împreună; se pare că suntem acei factori de decizie care vom și respecta această promisiune și oamenii de aici vor beneficia de această trecere prin vad. Ea este importantă nu numai pentru locuitorii comunei Radovanu, vor beneficia indirect și locuitorii comunei Crivăț, chiar și locuitorii comunei Căscioarele, care, pentru a ajunge la București, le este mult mai ușor pe aici. Mai mult decât atât, ați reușit, domnule președinte (n.r. – al Consiliului Județean) să aduceți autostrada la 50 de kilometri de această parte a județului prin această trecere prin vad și cele două investiții pe drumurile județene 402, respectiv 403", a declarat vicepreședintele CJ Călăraşi, Mihăiță Beștea.

,,Primăvara aveam solicitări din partea localităților care sunt în apropierea acestui râu să alocăm bani pentru aceste treceri prin vad. Trecerile prin vad nu sunt o soluție corectă și legală pentru că, dacă vorbim de intervenții, ele nu sunt pe nicio hartă și mă bucur că am ajuns la concluzia că ne trebuie o trecere care să nu fie prin vad, ci să fie un pod care să lege cele două localități. Sper să o finalizăm anul acesta! Noi, la construcția bugetului, am avut grijă să prindem suma care era licitată, să avem grijă să avem banii prinși pentru executarea acestui proiect", a declarat vicepreședintele CJ Călăraşi, Ion Samoilă.


Sursa
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

TibiV

Asta este doar o gluma fata de alte lucrari parasite...

La vreo 5 km in amonte de podul propus (cel putin asta inteleg eu, ca ar fi un pod nou..) putem vedea un pod care vine de nicaieri si duce  niciunde...  :(
https://goo.gl/maps/gZ8TUP4TFjphTHBNA

Am fost acolo. Este "freaky".... Pod de niciunde catre nicaieri...
Locul: https://goo.gl/maps/6VutTVNXz2b4pqD36

Daca este vorba fix despre podul din linkul pus de mine, atunci se justifica expresia "lucrarile vor fi reluate"...

Daca este alt pod, absolut nou, atunci este altceva....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


dr4qul4

da acolo ar fi trebuit sa fie o ecluza si podul peste ea era aproape gata. In schimb Argesul nu a mai fost deviat (pt ca nu era ecluza gata). Asa ca e o balta cu pod peste
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

carutasul

Nu știu ce să zic, ar trebui făcut ceva, un concurs de proiecte pentru valorificarea/reamenajarea/desființarea lucrărilor ăstora.... Eu zic că pe unele zone s-ar putea amenaja ceva turistic ( inclusiv plimbare cu vaporașul, ca să fie fanii lui nea Nicu mulțumiți :) ) altele... pur și simplu demolate și gata...

hefaistos

E alt pod.
Inlocuieste o trecere de vad/pod pe tevi de prefabricate, cum vrei sa o denumesti, practic o improvizatie

https://goo.gl/maps/qLTDN4f9CooUWQ5M7
Lucrarile la pod (mici decopertari pe taluzurile interioare ale digurilor) sunt la cateva zeci de metri in amonte. Poze sper in curand, daca voi  avea drum in zona. 
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

hefaistos

Pod peste Arges intre Soldanu si Radovanu.
Au inceput lucrarile (desi in articol vorbea de data de 19 august)
Fotografii din data de 10 august a.c. (scuze pentru intarziere).

In prim plan podul actual pe tuburi de beton armat, o improvizatie  ce este luata de apa in fiecare an. In spate inceputul de lucrari: o macara si ceva materiale. Se poate observa si ca au pus pamant in albie, probabil pregatesc lucrari de fundare pentru stalpi.


Par a fi niste suporti temporari pentru tablier. Temporari deoarece nu au nici un fel de fundatie, sunt pur si simplu infipti in pamant. Un set identic e pe malul celalalt.


Si o macara (bine te-am regasit DEME) cu ceva materiale.






Powered by API/PUM imgur uploader
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

hefaistos

Revin cu poze 24 august a.c.
Pod peste Arges la Soldanu.
Eu cred/sper ca ceea ce se vede sunt sustineri temporare pentru tablier pentru ca daca e structura finala a podului...








Powered by API/PUM imgur uploader



Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

hefaistos

Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

survola

Bine că este cu două benzi de circulație.
Îi scoate pe oamenii de acolo la lumină (la DN 4).
Apare și pe Street View aici

Tavi

Deci așa a rămas? Cu eșafodajele alea pe post de pile???  :(
Probabil e doar pentru căruțe ...

hefaistos

Va avea in mod cert limita drastica de tonaj. Problema e cum se va impune respectarea limitei, ca un tractor si o remorca plina de cereale depasesc 10 tone.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

ionutz2013

Buna seara,
Apelez la dumneavoastra pt ca nu reusesc sa ma lamuresc care este traseul proiectului :

"Drum de legatura intre A1 si DN7(DJ701A)" - largire la 4 benzi de circulatie
Cod proiect: 128724 (gasit aici: http://cnadnr.ro/en/node/9908)

Pe site-ul oficial
https://cestrin.maps.arcgis.com/apps/webappviewer/index.html?id=210f9dcdbeaf48349e3ed19e92ee2f19
traseul trece prin satele Potlogi si Pitaru

Pe harta lui proinfrastructura traseul ocoleste satele, asa cum am gasit ca zice din vorbe secretarul de stat Ionut Savoiu aici:
https://www.jurnaldedambovita.ro/jdb_articol--drumul-expres-bucure-537-ti-8211-targovi-537-te-la-faza-analizei-multicriteriale,62424.html

Stie cineva care e de fapt traseul ?

Va multumesc,
Ionut