News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

[Vest] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Regiunea Vest

Started by Dominik, February 07, 2019, 02:46:16 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Șerban C

Știe cineva ce se întâmplă cu podul aflat în reabilitare pe E70, pe raza comunei Teregova? Lucrările durează de peste o lună, iar azi am stat mai mult de o oră la o coadă de mașini de peste 6km.

FlorinR

În data de 31 mai 2021, DRDP Timișoara anunța că pe DN 6, la Teregova (Caraș-Severin), au început lucrări de consolidare a unui pod. Din acest motiv, se circulă pe o singură bandă, traficul fiind dirijat cu un semafor.
Restricțiile se vor menține pe tot parcursul verii, până la finalizarea lucrărilor pe ambele sensuri de circulație, transmiteau atunci reprezentanții instituției.
Fiind șosea națională, deci foarte aglomerată, pe DN 6, la Teregova, unde au loc lucrări de intervenție la un pod peste râul Timiș, se formează cozi infernale de mașini. Șoferii sunt nevoiți să aștepte chiar și zeci de minute.
Potrivit DRDP Timișoara, lucrările se execută în cadrul programului de întreținere periodică, iar partea cea mai amplă a lucrării este execuția unei plăci de suprabetonare, care va asigura gabaritul podului. Această placă a fost turnată pe prima bandă, pe care se circulă acum, iar pe banda a doua a fost turnat săptămâna trecută, banda fiind închisă.
,,O asemenea reparație nu se poate executa în câteva zile, procesul tehnologic fiind de câteva luni, timp în care nu se poate circula peste betonul proaspăt turnat, până la întărirea lui. Până la întărirea betonului, se lucrează la alte elemente ale podului, cum ar fi zidurile întoarse, din lateralul podului. Stadiul lucrării este de circa 70%. De câte ori traficul este intens și se formează coloane de mașini, semaforul este înlocuit cu piloți de trafic, în acest sens ajutând și efectivele Poliției Rutiere din Caraș-Severin", ne-a declarat Alina Sabou, purtătorul de cuvânt al DRDP Timișoara.
Potrivit acesteia, în prima parte a lunii septembrie, circulația va fi reluată pe ambele sensuri, restul lucrărilor putând fi executate și sub trafic.
Antreprenorul lucrării este SC Cardinal DP Construct SRL în asociere cu SC Citadina 98 SA.

https://www.pressalert.ro/2021/08/drdp-anuntat-cand-se-va-sfarsi-cosmarul-soferilor-care-trec-prin-teregova/

Vlad94

Acum am aflat de acest drum:

https://www.cjarad.ro/comunicate-presa/1151-drumul-jude%C8%9Bean-socodorn%C4%83dab-intr%C4%83-%C3%AEn-execu%C8%9Bie.html
Drumul Nădab-Socodor va scurta distanța dintre Arad și Gyula.
QuoteIustin Cionca, preşedintele Consiliului Județean Arad, a semnat astăzi, 16.02.2021, contractul pentru construirea drumului județean Socodor-Nădab. Este vorba despre un drum nou, de 5 km, cu valoarea de 8,3 milioane lei, care va include și șoseaua de centură a orașului Chișineu Criș, va scoate traficul greu din Chișineu Criș și va scurta drumul dintre zona industrială Nădab și comuna Socodor. Termenul de finalizare este de 9 luni.

Un video făcut de constructor


mircea

Quote from: Cuneo on March 10, 2021, 10:19:31 PM
30 de kilometri de drum, care trece prin mai multe comune din Timis si face legatura cu Autostrada Timisoara – Arad, vor fi modernizati cu peste 15 milioane de euro

TIMISOARA. S-a semnat contractul de executie pentru modernizarea drumului judetean care leaga localitatile Carpinis – Biled – Baratean si gelu de o noua legatura cu autostrada, prin judetul Arad. Este vorba despre DJ 693, a carui modernizare trebuie sa fie finalizata pana la sfarsitul anului 2022...


Legat de reabilitarea DJ 693, nu am cuvinte să descriu bătaia de joc cu capeții de pod de pe traseu... S-au facut pentru fiecare intrare către curtea oamenilor, la fiecare troturar și pe marginea fiecărei străzi comunale intersectate. Vorbim de niște monoliți de beton, nu capeți de pod.

județului cât mai mulți capeți de pod


pe net circulă "banana for scale". în lipsă de banană am pus bicicleta.


"banana" cu alți capeți de pod în fundal


intersecție cu o stradă din sat


a se observa că au pus pietriș peste betonul de pe trotuar pentru a aduce trotuarul la nivel. asta e chiar cea mai nesimțită fază dintre toate.



Powered by API/PUM imgur uploader

alecu26

 e cretinatate si asta ramasa in proiectarea romaneasca din anii 80 si epoca Iptana. Sunt sigur ca daca ii intrebi pe proiectanti ce rol au...habar nu au ce rol au. Ca nu au nici un rol.

Singura lor aplicatie posibila e sa te ajute, sa te ghideze sa nu cazi de pe podet cand treci sau faci manevre pe acolo. Dar pentru asta se pot face si la inaltimea unei bordure, sau sa pui un pic de parapet flexibil.

Incredibil.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

elphax

santurile sunt foarte mici, putin adanci, trecerile absurde, inguste si cu perete de beton numa bun pt omorat pasagerii din masini

vancouver

Rolul lor este sa nu cada carutele de pe podet si calul sa aibe un ghidaj mai bun. Atata putem, sa facem drumuri apte pentru carute. Suntem de cãruta europei. Nicaieri in Europa nu am mai vazut asa o monstruozitate si cretinitate cu capete de pod.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Cuneo

Pe singurul drum din Timis pe care muncitorii recicleaza asfaltul si lucreaza cu pierderi zero, santierul se apropie de final. Pe ce sosea se muta utilajele



TIMISOARA. Opiniatimisoarei.ro va anunta in premiera, la jumatatea lunii august, ca un drum national din Timis a intrat in modernizare, iar muncitorii DRDP Timisoara realizeaza lucrarile prin 'sistemul de reciclare in situ', o solutie tehnica foarte buna pentru sosele cu durata de viata expirata, care prezinta o zestre formata din straturi rutiere bituminoase imbatranite.

Este vorba despre DN 59B, segmentul Cenei – Uivar – Pustinis – Otelec, in localitati si in afara acestora.
Practic, asfaltul vechi e frezat si pus intr-un utilaj special in care i se adauga material pietros, liant hidraulic si emulsie bituminoasa. Totul vine amestecat, omogenizat si transformat in asfalt proaspat, care vine mai apoi asternut si compactat la profil, explicau reprezentantii Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Timisoara, care realizeaza intreaga operatiune cu trusa si echipele Sectiei Productie a DRDP.
La doua luni de la pornirea santierului, lucrarea ce se intinde pe aproximativ 20 km se apropie de finalizare.

,,Lucrările de reciclare in situ de pe DN 59B între Cărpiniș și Otelec, jud. Timiș, în afara localităților, au fost finalizate. Secția Producție Lucrări Drumuri DRDP Timișoara continuă așternerea de covor asfaltic peste suprafața reciclată anterior, între Uivar și Pustiniș,,, transmit reprezentantii Directiei regionale de Drumuri si Poduri Timisoara.
Odata incheiata aceasta lucrare, muncitorii se vor muta in Valcani de unde vor porni operatiunea de asfaltare prin aceeasi metoda pana la frontiera cu Serbia.

https://www.opiniatimisoarei.ro/pe-singurul-drum-din-timis

Archi

Noua legatura dintre Giroc si Chisoda, in constructie. in presa a fost nimita centura Giroc, dar e cam departe de a fi o centura. Enjoy! :D


Archi

DC46, intre Dudestii Noi si Sacalaz. Este gata tot inafara de pod, unde nu s-a lucrat mai deloc. Stie oare cineva unde e blocajul?


Cuneo


Podul metalic ''pietonal'' Radna - Lipova care duce la stația CNCFR Radna





TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Cuneo

Șoferii vor putea ajunge din Giroc în Calea Șagului pe mini-centură, de la finalul anului

Se pun la punct ultimele detalii pentru drumul ce va lega Girocul de Calea Șagului din Timișoara. În prezent se lucrează la trecerea cu calea ferată din Chișoda, după care va fi asfaltată porțiunea de legătură cu Calea Timișoarei.
Șoferii vor putea ajunge din Giroc în Calea Șagului din Timișoara la finalul anului, printr-o centură de 4 km, menită să ocolească localitățile Giroc și Chișoda.

Noua șosea va avea câte o bandă pe sens și va pleca din dreptul CET Sud, urmând să intersecteze cu DJ 595, drum ce leagă comuna Giroc de Timișoara – aici va exista o intersecție cu Calea Timișoarei (Giroc).
,,În prezent se lucrează la trecerea la nivel cu calea ferată din Chișoda, stadiul lucrărilor fiind de 90%, urmând ca în etapa finală să realizăm asfaltarea porțiunii de legătură cu Calea Timișoarei unde va fi amenajată și intersecția", spun reprezentanții Primăriei Giroc referitor la stadiul lucrărilor.

Costul lucrărilor se ridică la puțin peste 2 milioane de euro, fonduri europene alocate prin Programul Național de Dezvoltare Rurală.
Anul trecut, în luna iunie, reprezentanții Primăriei Giroc au încheiat contractul de execuție a lucrărilor, cu termen de execuție de 12 luni. La proiect a început să se lucreze încă din 2018.

,,În decembrie 2022 vom da în folosință partea de la Calea Timișoarei până în Calea Șagului", a tranmis pentru Tion viceprimarul Girocului Dan Vîrtosu.

https://www.tion.ro/stirile-judetului-timis/soferii-vor-putea-ajunge-din-giroc-in-calea-sagului-pe-mini-centura

Cuneo

Drum drept pentru soferi din Giroc pana in Calea Sagului, la Timisoara. Mini centura, aproape de inaugurare. Video

TIMISOARA. E o chestiune de zile pana cand va putea fi folosita pe toata lungimea. Primaria Giroc se pregateste sa inaugureze centura ocolitoare care sa-i duca pe soferi rapid pana in Calea Sagului si sa scoata traficul greu din localitate.

S-au aplicat marcajele si se fac ultimele interventii si verificari la trecerea la nivel cu calea ferata din Chisoda.

In etapa finala ramane de amenajat intersectia de la intrarea in Giroc de pe Calea Timisorii, locul din care porneste mini centura.

Centura de legatura intre Giroc si Timisoara, care ocoleste localitatile Giroc si Chisoda si asigura o conexiune rapida spre Calea Sagului pe langa CET Sud va fi extrem de utila pentru soferi.

Varianta de ocolire are aproximativ 4 km si a fost realizata cu bani prin PNDL, Programul National de Dezvoltare Locala, in total aproape 2 milioane de euro.

Despre aceasta sosea de centura se vorbeste inca de acum aproape 5 ani. In 2019 a fost depus proiectul pentru fintantare, iar in iunie 2021 s-a incheiat contractul pentru amenajarea variantei de ocolire.

https://www.opiniatimisoarei.ro/drum-drept-pentru-soferi-din-giroc-pana-in-calea-sagului