[Vest] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Regiunea Vest

Started by Dominik, February 07, 2019, 02:46:16 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

perfidus

Am vazut si eu alte articole din acelasi jurnal online pe tema Strabag. Cred ca au dat cu copy paste ceva mai mult decat trebuia. Contractul pare sa fie semnat in 2018 si lucrari s-au facut toata vara. Interesanta faza cu podurile pentru schiori, partia va trece peste drum in cateva locuri.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Cuneo


Un nou punct de trecere a frontierei, la granița cu Serbia

Astăzi, 20 decembrie, va fi operaționalizat Punctul de Trecere a Frontierei Moldova Nouă – Golubac.

Astfel, se va scurta timpul de așteptare în frontieră, deoarece noul punct va prelua din fluxul de persoane care tranzitau până în prezent granița dintre cele două state, prin cele 13 puncte existente.

Pentru buna funcționare și eficientizare a activităților de control pentru Punctul de Trecere a Frontierei  Moldova Nouă, prin ordinul ministrului afacerilor interne, Ion Marcel VELA, au fost repartizați 37 de polițiști de frontieră la Moldova Nouă, în vederea executării misiunii de securizare a tranzitului spre Serbia.

Deschiderea acestui punct de trecere se înscrie în sfera consolidării relaţiilor bilaterale dintre cele două state, în cadrul procesului de implementare a unui proiect de cooperare transfrontalieră România-Serbia, implementat de BRCT Timișoara, în coordonarea ADR Vest, fiind în concordanţă cu prevederile legislaţiei comunitare din domeniu.

https://gazetalocala.ro/2019/12/20/un-nou-punct-de-trecere-a-frontierei-la-granita-cu-serbia

Dominik

125,4 milioane de lei pentru DJ608
Modernizare DJ 608 Plugova (DN6) - Globurau - Costis - Borugi - Cornereva - Obita - Rusca (DN6)

https://caon.ro/semnatura-care-aduce-1254-milioane-de-lei-pe-dj608/2373426/




You're in Steelers Country

elphax

nu stiu unde s-a discutat despre modernizarea DJ592 intre Timisoara si Mosnita Noua pe acest forum

pe alte forumuri se discuta urmatoarea succesiune de evenimente:
- candva in martie a fost desemnat castigatorul licitatiei - dar nu s-a anuntat cine
- inceput de aprilie  - a fost depusa o contestatie, cica ar fi PORR
- saptamana aceasta STRABAG a depus o cerere de interventie la contestatie - nu stiu daca asta inseamna ca STRABAG erau castigatorii

cum putem afla care e situatia exacta ?
vreo sursa mai aproape de MT/ CNAIR ?

NGC

Nu are nici o treaba nu MT / CNAIR, ci cu CJ Timis.

Pe scurt, oferta PORR a fost respinsa, asa ca au contestat respingerea ofertei.
In cazul de fata a fost declarat castigator firma STRABAG, dar faptul ca cineva depune o cerere de interventie nu inseamna neaparat ca ei sunt castigatorii licitatiei.
Pana nu se rezolva contestatia la CNSC si mai apoi poate recusul la CAB, mai e de asteptat cu semnarea contractului.

Despre ce "alte forumuri" e vorba? Daca ar fi sa ghicesc cine a scris informatia despre cererea de interventie, as zice ca e utilizatorul SPECTR-2 de pe forumul asta, care probabil e activ si pe alte forumuri. A mai avut el interventii de felul asta si pe aici.

Dominik

You're in Steelers Country

Dominik

You're in Steelers Country

Cuneo


în sfârșit, s-a reabilitat porțiunea ,,no man's land" de pe DJ691, dintre județele Timiș și Arad, sperăm că de data asta mult mai trainic.








Cuneo

Chiar astăzi am trecut să văd lucrările la vechiul pod de fier dintre Lipova și Radna, din păcate, bătaia de joc și nepăsarea continuă!






Cuneo

Se pregateste deschiderea unui nou punct de trecere a frontierei in Timis, in cel mai vestic loc de pe harta Romaniei



Proiectul a fost initiat de parlamentari de Timis si vizeaza deschiderea punctului de frontiera Beba Veche – Kubekhaza. Odata ce se va intampla acest lucru, s-ar face jonctiunea cu cel de tranzit dintre Kubekhaza, din Ungaria, si Rabe, din Serbia, in zona Triplex Confinium.
Acum, Guvernul Romaniei urmeaza sa demareze tratative diplomatice in vederea semnarii unui acord intre tara noastra si Ungaria si Serbia pentru ca punctul de trecere, care este deschis doar o data pe an, sa devina unul permanent.
Proiectul de lege a fost initiat de deputatul Slavoliub Adnagi, din partea Uniunii Sarbilor din Romania, alaturi de cei ai PSD Eugen Dogariu si Adrian Diaconu.
,,Deschiderea acestui punct de trecere a frontierei va avea ca efect imediat supravegherea mai buna a frontierei de stat a Romaniei, aspect foarte important in conditiile cresterii fenomenului migrationist si ar fi un factor descurajator al traficului ilegal de orice fel.
In urma deschiderii punctului de trecere a frontierei in discutie, se va aplica cu mai multa eficienta Strategia de dezvoltare a zonei în cadrul euroregiunii D.K.M.T., ( Dunare – Cris – Mures – Tisa ), care cuprinde judetele Timis, Arad, Caras-Severin si Hunedoara din Romania, judetele Csongrad, Bacs-Kiskun, si Bekes din Ungaria si provincia autonoma Vojvodina din Serbia.
De asemenea se vor mentine si dezvolta bunele relatii existente între comunitatile din regiunea adiacenta zonei Triplex Confinium, în sprijinul unei largi colaborari si bune vecinatati, spre beneficiul comunitatilor romanesti din Serbia si Ungaria, a comunitatilor sarbesti din Romania si Ungaria, respectiv a comunitatilor maghiare din Ungaria si Serbia care traiesc în zona Triplex Confinium prin intensificarea schimburilor culturale, educative, sportive şi altele, fapt care va contribui la o întelegere reciproca mai buna a tuturor cetatenilor din zona Triplex Confinium, dar şi la pastrarea identitatii nationale a minoritatilor etnice romanesti, sarbesti şi maghiare care traiesc în zona.
Deschiderea punctului de frontiera ar permite o mai buna colaborare între autoritatile locale din localitatile din zona, cu implicatii deosebite în domeniul socio-cultural, dar mai ales în domeniul economic, precum si în situatia unor dezastre sau calamitati, experienta ultimilor ani confirmand necesitatea unor asemenea eforturi administrative conjugate.
Granitele deschise si fluxul constant de cetateni între localitatile din zona Triplex Confinium va contribui reducerea deficitului de forta de munca existent mai ales pe partea romaneasca si ocuparea unei pozitii mai bune fata de fondurile Uniunii Europene, cu scopul realizarii proiectelor comune care vor duce implicit la o calitate mai buna a vietii in zona,,, a scris pe pagina sa de Facebook, Slavoliub Adnagi, initiatorul proiectului de lege.
Oamenii din partea locului, de o parte si de alta a granitelor asteapta de-o viata deschiderea unui punct de trecere frontiera care sa uneasca cele 3 tari si sa le usureze drumurile dintr-o parte in cealalta.

https://www.opiniatimisoarei.ro/se-pregateste-deschiderea-unui-nou-punct-de-trecere-a-frontierei-in-timis

Cuneo

Avem constructor pe Arad-Şiria

Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor a decis să respingă toate contestaţiile depuse pe licitaţia pentru modernizarea drumului Arad-Şiria-Pâncota.

ARAD. După ani şi ani de aşteptări, după ce a trecut dintr-un program de finanţare într-altul, după ce zeci de mii de arădeni şi-au pierdut speranţa, vine, în sfârşit, o veste bună: avem constructor pe drumul Arad-Şiria-Pâncota. Câştigătorul licitaţiei organizate de Consiliul Judeţean Arad a fost confirmat de Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, fiind o chestiune de timp până când va fi semnat contractul pentru executarea lucrărilor. Drumul Arad-Şiria-Pâncota va fi modernizat din fonduri europene nerambursabile, în cadrul Programului Operaţional Regional 2014-2020. Nu mai puţin de şapte firme au participat la licitaţia lansată încă din anul 2018. Numai că, şi până atunci, şi după aceea, soarta drumului a fost tergiversată ba de către Agenţia Naţională a Achiziţiilor Publice, care a blocat proiectul şase luni de zile, ba de către firmele participante la licitaţie, care s-au contestat atât ele între ele, cât şi caietul de sarcini întocmit pentru această lucrare. Într-un final, la distanţă de aproape zece ani de zile de când se vorbeşte despre modernizarea drumului Arad-Şiria-Pâncota, putem spune că, în proporţie de 90 la sută, avem un constructor desemnat. Este vorba despre firma arădeană Sylc Con Trans. Comisia de licitaţie a Consiliului Judeţean Arad a decis că oferta venită de la această firmă este cea câştigătoare, îndeplinind condiţiile solicitate şi venind cu oferta cea mai bună din punct de vedere financiar.
Numai că firma Diferit SRL, din Cluj, nu a fost de acord cu decizia comisiei Consiliului Judeţean şi a înaintat o contestaţie către CNSC. După analiza contestaţiei, organismul de la Bucureşti a decis că lucrurile rămân cum s-au stabilit la CJA: Sylc Con Trans – câştigătoare.
,,Teoretic, societatea căreia i-a fost respinsă licitaţia mai poate ataca decizia în instanţă, având zece zile la dispoziţie pentru a face acest lucru. Totuşi, nu credem că se va întâmpla acest lucru. Şi, chiar dacă se va întâmpla, marea majoritate a deciziilor luate de CNSC sunt păstrate şi de instanţele de judecată. Decizia Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor vine să confirme faptul că angajaţii Consiliului Judeţean care fac parte din comisia de licitaţie au avut dreptate în momentul în care au stabilit câştigătorul licitaţiei", a declarat Sergiu Bîlcea, vicepreşedintele CJA.
Acesta spune că, în funcţie de decizia celor de la Diferit SRL, de a ataca sau nu raportul CNSC în instanţă, putem vorbi chiar de un program în ceea ce priveşte demararea lucrărilor de modernizare pe Arad-Şiria-Pâncota. ,,Dacă nu vom ajunge în instanţă, în zece zile putem stabili oficial câştigătorul licitaţiei şi, imediat după aceea, putem semna contractul. Ulterior, în câteva zile se poate vorbi deja despre organizarea de şantier şi demararea lucrărilor", a mai spus Bîlcea.
Drum închis?
Autorităţile judeţene s-au gândit chiar şi la un plan de acţiune prin care modernizarea drumului Arad-Şiria-Pâncota să se realizeze într-un timp cât mai scurt, luându-se în calcul inclusiv închiderea drumului pe anumite porţiuni pentru ca firma constructoare să aibă front de lucru. ,,Încă nu e stabilit nimic, dar ne gândim că am putea închide porţiuni din drum pentru ca muncitorii să poată <ataca> din plin şantierul. Iar circulaţia să fie deviată pe rute ocolitoare", a declarat vicepreşedintele CJA. Totuşi, înainte de toate, aşteptăm reacţia firmei pierzătoare.

https://www.aradon.ro/aradon-stirile-judetului-arad/avem-constructor-pe-arad-siria

Vlad94

Am fost ieri pe porțiunea din Moșnița Nouă a Drumului Boilor, de la strada Berlin până la limita localității. Din câte am observat, acea porțiune este deosebit de îngustă (nu cred că are 7 metri lățime), nu are trotuare, să nu mai vorbim de piste pentru biciclete.
Înspre Timișoara







Powered by API/PUM imgur uploader

Am realizat și un scurt filmuleț (foarte amărât) între limita localității și strada Berlin

https://imgur.com/4kiydZt



marinul

La cum e scris nu cred ca s-a semnat ce scrie in articol  :lol:. Cunoaste cineva mai multe detalii?

Semnătură pe centura Curticiului

S-a pus semnătura pe contractul de execuţie a centurii oraşului Curtici.

Curticiul va avea şosea de centură. Acest lucru se ştia de mult, doar că, până acum era la stadiul de proiectare ori licitaţie. Începând de joi, 25 iunie, se poate vorbi şi despre demararea lucrărilor propriu-zise. Pentru că a fost semnat contractul de execuţie. ,,Este un proiect de importanță strategică, cel mai mare proiect al orașului Curtici. Vom scoate traficul greu din centrul orașului. Mai avem un proiect prin care vom moderniza tronsonul dintre pasaj și centura ocolitoare, inclusiv modernizarea infrastructurii și a rețelei pluviale, respectiv modernizarea acceselor", a declarat Bogdan Ban, primarul oraşului de graniţă. La eveniment a fost prezent şi Iustin Cionca, preşedintele Consiliului Judeţean Arad, care a declarat că ,,pasarela actuală peste calea ferată nu numai că nu a rezolvat problemele de trafic, dar a creat și un disconfort suplimentar. De aceea, este important că Primăria Curtici și Consiliul Județean au gândit o soluție alternativă, viabilă, finanțată printr-un proiect european".

Pe fonduri europene

Proiectul, în valoare de peste patru milioane de euro, va fi finanţat din fonduri europene nerambursabile, în cadrul programului transfrontalier. Curticiul a fost ales drept partener de proiect de către CJA pe această linie de finanţare. ,,Județul Arad a obținut, pentru modernizarea drumurilor județene transfrontaliere, întreaga sumă alocată întregii axe pentru finanțarea modernizării drumurilor la nivelul regiunii transfrontaliere, vorbind aici de opt judeţe. Este vorba de 13,89 milioane de euro. Rezultatele proiectului: 12,1 km de drum nou construit, 20,21 km de drum modernizat. Modernizăm următoarele tronsoane de drum: Curtici-Macea-Sânmartin (8,6 km), Sânmartin – Socodor (11,61 km) și Socodor-Nădab (5 km)", a declarat, la rândul său, Sergiu Bîlcea, vicepreşedintele Consiliului Judeţean.


Aradon

Cuneo

Se lucrează la peste 90 km drum județean între Arad și Moneasa, un drum total înnoit

Consiliul Județean Arad modernizează tot drumul de la Arad la Moneasa, prin Horia-Șiria-Pâncota-Târnova-Buteni-Sebiș, ajungând în Moneasa și mergând încă 4 km, pe fostul drum forestier, până la limita județului Bihor. Valoarea totală a investiției este de aprox. 160 milioane lei (33,5 milioane euro), iar lungimea tronsonului modernizat este de peste 90 km!
Asfaltarea drumului județean Bârsa-Sebiș-Moneasa-limită județ Bihor scoate oamenii în fața caselor, impresionați de ritmul alert în care se muncește, de numărul mare de utilaje și de forfota muncitorilor pe șantier. Astăzi se mai asfaltează în satul Buhani iar șantierul se apropie tot mai mult de Moneasa. La Rănușa, președintele Consiliul Județean, Iustin Cionca, a cerut constructorului să verifice și să remedieze problemele semnalate de Direcția Tehnică a Consiliului Județean, la camerele de cădere și la diametrul tuburilor de captare a apei. Se lucrează la mare intensitate pe mai multe tronsoane de drum, cu o concentrare în comuna Dezna.
,,Suntem mereu întrebați ce face Consiliul Județean pentru Moneasa. Iată, modernizează peste 90 km de drum, de la Arad la Moneasa, să se ajungă în condiții bune în stațiune. Dar ce găsesc arădenii în stațiune depinde deja de Primăria Moneasa, nu de noi. Eu vrea să vă spun că asfaltările au ajuns și în satul Buhani, între Sebiș și Moneasa, un sat cu 176 de locuitori. Niciunul dintre locuitorii din Buhani nu își mai amintește când a văzut asfalt proaspăt pe strada principală, așa cum se întâmplă chiar astăzi! Consiliul Județean modernizează tot drumul de la Arad la Moneasa din fonduri europene, cu excepția câtorva kilometri, între Buteni și Sebiș, pe care i-am realizat deja din fondurile Consiliului Județean!" – a declarat președintele Consiliului Județean Arad, Iustin Cionca.







https://www.ghidularadean.ro/stire/31726/se_lucreaza_la_peste_90_km_drum



mircea

Se va asfalta un tronson de pământ din minicentura alternativă a Timișoarei: Săcălaz – DN 6

Începe asfaltarea drumului Săcălaz - DN6 (Calea Torontalului), tronson din centura alternativă a Timișoarei. Președintele Consiliului Județean Timiș a fost miercuri la fața locului pentru a prezenta detaliile legate de acest tronson de drum, pe care se va așterne asfalt, pe 5 kilometri. A fost semnat contractul de execuție.
Șoseaua, care va fi asfaltată și vine în continuarea tronsonului Sânmihaiu Român – Săcălaz (deja realizat de CJ Timiș), are 5 kilometri și este în prezent din pământ. Investiția se ridică la 9,4 milioane de lei, iar termenul de execuție este de 8 luni, constructorul fiind DCM Group.
Șoseaua va face practic parte dintr-o rută mai lungă, din tronsonul centurii alternative Timișoara Vest (de la Sânmihaiu Român până la Calea Aradului), pentru care la ora actuală a fost lansată licitația necesară studiului de fezabilitate.
,,Un proiect mai vechi de-al nostru – minicentura municipiului Timișoara realizată prin rețeaua de drumuri județene. Am pornit cu drumul Sânmihai-Săcălaz, am preluat drumul de la Sânmihai la Șag, iar cum suntem aici, la Săcălaz, unde realizăm un proiect de infrastructură rutieră până la DN 6. Acum este un drum de pământ, poate printre ultimele drumuri județene pe care le-am preluat ca și administrare și a rămas de pământ. Astăzi am semnat contractul de execuție a lucrărilor cu un termen de 8 luni, un drum care va avea conexiunea la DN 6 cu un sens giratoriu. Vom ajunge în centrul localității Săcălaz, unde, în cadrul unui alt proiect, vom conecta acest drum județean cu un alt sens giratoriu, pentru a asigura fluența traficului. Când vom realiza această lucrare vom fluidiza foarte mult traficul", a declarat Călin Dobra, președintele Consiliului Județean Timiș, live, pe pagina sa de Facebook.
Lucrările vor lua startul după ce se va da ordinul de începere.

sursa: https://www.tion.ro/stirile-judetului-timis/se-va-asfalta-un-tronson-de-pamant-din-minicentura-alternativa-a-timisoarei-sacalaz-dn-6-1325775/

Pentru că nu prea e menționat, e vorba de DC46.