Magistrala M500 | Ploiesti-Bacau-Suceava-Vicsani

Started by Ionut, February 13, 2019, 07:58:11 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

razvan96

#75
Astazi au lansat licitatia "Reabilitarea liniei de cale ferata Focsani - Roman" - Studiu de Fezabilitate

Valoare estimata:20.382.204 RON

Termen de depunere oferte:04.09.2019

Durata:23 de luni

In cazul ambelor licitatii, obiectivul este reconstructia pentru 160 km/h la calatori si 120 km/h la marfa.

LE:Scuze de eroare, @Ionut, am modificat sa ramana doar licitatia care trebuie.Oficial ma trezisem de mult cand am scris mesajul, neoficial inca dormeam pe mine :lol:.

Dagda

^ reconstructie?
Parca in strategia de dezvoltare a infrastructurii feroviare era vorba de reînnoire, la ce s-o mai referii și asta...

TibiV

Reconstructia pentru 160 km/h...

"Errare humanum est, sed perseverare diabolicum!"

Sursa: Seneca
:((
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Diabolicum? Nu prostium? ???
Vedeți că e thread separat pentru linia spre Iasi.

razvan96

^^^In strategia aia se vorbeste foarte general, dar sunt abordate si cateva segmente in parte.Si daca ne uitam la ce costuri sunt alocate pentru M500+L606, respectiv aproape 500 de milioane de euro doar in 2022 si 2023 in conditiile in care probabil se vor aloca bani si dupa, mi se pare clar ce vor sa faca.

Reinnoiri inseamna RK in limbaj uzual, doar ca asta nu se aplica pentru toata reteaua.Pe 900, 500 si ce a mai ramas din 300 (Cluj-Coslariu), adica unde se asteapta sa primeasca bani de la UE, alocarile sunt de reconstructie.In realitate, probabil pe restul retelei nu se va face nimic, este exact ce zicea @frunzaverde intr-un mesaj pe care nu il mai gasesc, nu pot coexista 2 strategii de investitii diferite in cadrul aceleiasi companii.

Phenol

Vreau sa felicit CFR pentru a face investitia "future proof".

Pe site-ul cfr.ro scrie asa:

QuoteCompania Naţională de Căi Ferate "CFR" SA a lansat licitaţiile pentru realizarea studiilor de fezabilitate necesare modernizării liniei de cale ferată Ploiești Triaj - Focșani - Roman - Iași - Frontieră (406 km), pentru viteza maximă de circulație a trenurilor de călători cu 160 km/h și viteza maximă proiectată de circulație cu 200 km/h, conform parametrilor tehnici prevăzuţi de standardele şi cadrul legislativ şi de reglementare naţional şi european.

Din asta inteleg ca vor ca upgrade-ul pentru viteza de 200 km/h sa fie mai usor.

Luand in considerare orizontul de timp pana cand vor ajunge sa implementeze acest proiect, pare firesc aceasta decizie.

Dagda

#81
Eu am o dilema, nu inteleg de unde reiese ca se cere reconstructie...




cristi5

#82
Ma bucur ca ne uitam in caietul de sarcini si restul documentatiei inainte sa ne apucam de dezbatut. Daca mai gasesti aspecte interesante te rog sa mai postezi. Multumim!

Pentru inceput poate poti pune un link la licitatie pe SICAP sa nu cautam fiecare :)

razvan96

Azi au lansat si licitatia Reabilitarea liniei de cale ferată Dărmănești – Vicșani – Frontieră – Studiu de Fezabilitate

Valoare estimata:4.709.202 RON

Termen de depunere a ofertelor:16.09.2019

Durata:19 luni


Ionut

Posibil sa urmeze si Roman-Darmanesti, cel putin asa promiteau cand m-am vazut cu ei. Ca lanseaza toate segmentele din M500.

Dagda

Revin cu întrebarea de mai sus, de unde reiese ca pe M500 se dorește tot o reconstructie totala?
@vancouver @frunzaverde

frunzaverde

Ma uit azi sau maine peste caietul de sarcini si-ti spun. N-am avut timp.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Phenol

Se pare ca da (Caietul de sarcini pentru Ploiesti - Focsani, pagina 15):





Powered by API/PUM imgur uploader

Dagda

Hm si totusi care sunt noile cerinte de refacere a platformei caii si cu ce difera de cele vechi?
Refacerea inseamna ca razi cu totul vechea platforma? sau poti eventual doar sa o nivelezi?