Magistrala M500 | Ploiesti-Bacau-Suceava-Vicsani

Started by Ionut, February 13, 2019, 07:58:11 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Balto

Studiu de Fezabilitate: "Reabilitarea liniei de cale ferată Dărmănești – Vicșani – Frontieră"

Castigator: BAICONS IMPEX S.R.L.
Valoare contract: 4200000 RON
Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)

razvan96

Pe Pascani-Darmanesti a castigat TPF-ISPCF si s-a semnat cu ei pentru 8,4 milioane de lei.

razvan96

Ploiesti Triaj-Focsani a fost atribuit ISPCF pentru 15.960.000 RON.

Xenos

Nu mai țin minte, SF-urile astea analizează și varianta RK sau doar reconstrucție?

BGP2597

După o pauză considerabilă am făcut din nou un drum cu trenul spre Ploiești Sud unde lucrările la podul de la km 57 se apropie de finalizare (cu "doar" 1 an jumate întârziere). Din fugă pare că singurele lucrări rămase de executat sunt așezarea pietrei și refacerea catenarei. Ultimul termen înaintat de CFR Infrastructură (ce-i drept nu într-un comunicat oficial, ci într-un comentariu pe facebook) este luna iunie.


ALEXCFR

Cand o sa înceapă circulatie intre ram ploiești triaj ploiești sud?

BGP2597

Astăzi am trecut din nou prin zona Ploiești Triaj. Pe firul 2 a fost finalizată catenara, am prins chiar și un utilaj care părea că tocmai își încheiase programul de lucru. Estimez că într-o săptămână, maxim două ar trebui ca trenurile de călători să poată circula pe firul 2 reabilitat. Firul 1 nu se poate finaliza decât după mutarea traficului pe firului 2, deoarece în capătul dinspre Ploiești Sud trebuie demontată trecerea de pe firul de marfă pe care se circulă acum pe firul 1 de călători.
Video-ul nu mai are sens să-l pun, las doar o captură cu utilajul folosit la catenară și sper ca următorul drum pe care-l am prin zonă să fie pe unul din firele reabilitate.

GPS



Powered by API/PUM imgur uploader

BGP2597

După 3 ani și 11 zile de lucrări și 1 an și 11 luni de întârziere, pe 01.09.2020 s-a redeschis circulația pe M500 prin Ram. Ploiești Triaj - Ploiești Sud, deocamdată doar pe firul 2. Las mai jos o filmare realizată în data de 02.09.2020.




AlexxC

Mare buleala au facut neincluzand in proiect si sectiunea de la min 4:25 - 5:45 + supratraversare ramificatie fir 1 Ploiesti Triaj-Ploiesti Vest...pentru treaba asta o sa trebuieasca deviata circulatia inca o buna bucata de vreme;mama ei de planificare.

BGP2597

#129
Zona respectivă este ok, pare doar că circulă mai greu fiindcă e un tren regio care abia lua demaraj la plecarea din Ram. Triaj.  De altfel, îmi amintesc că nici pe vechile poduri înainte de închiderea din 2017 nu existau restricții de viteză și se circula cu viteza normală de 90 km/h, limitată din cauza geometriei.

Înclin să cred mai degrabă că toată această reconstrucție a avut loc de fapt pentru creșterea gabaritului pe sub poduri, deoarece cele noi sunt mai lungi. Pe dedesubt trece o linie (nu știu dacă simplă sau dublă) care face legătura între Ploiești Vest și grupele de marfă din Triaj care a fost închisă cu mult timp înainte, probabil sunt planuri să o reactiveze. În prezent, orice tren de marfă care vine dinspre Brașov și trebuie să intre în vreuna din grupele din Triaj, trebuie obligatoriu să meargă până în Brazi și să rebruseze.


rota

,, Lucrări de reparaţia căii fără joante şi sudură electrică CF: Linia 500 Ploieşti-Vicşani fir I, km 309+755 –km 313+395, interval Bacău-Iteşti"

Obiectul contractului îl reprezintă achiziția lucrărilor de înlocuire a şinelor defecte din cale și refacerea continuității CFJ pe Linia I Ploiești – Vicsani, interval de staţie Bacău-Ițești între km 309+755-km 313+395, care are suprastructura cu șină tip 65 pe traverse de beton T17, prindere tip K, cale fără joante. Astfel, este necesară secţionarea CFJ urmând că ulterior să se refacă continuitatea CFJ prin lucrări de sudură. Lucrările necesare vor fi efectuate doar de către personalul calificat din cadrul societăților specializate, autorizate şi agrementate AFER în acest scop. Lucrările care fac obiectul contractului se vor efectua conform instrucțiunilor și prescripțiilor CFR.

Valoarea totală estimată a contractului, care trebuie dus la bun sfârșit în termen de 90 de zile, este de 432.783 de lei, echivalentul a 87.000 de euro. Sursa

b1

Petiție pentru a demola pasarela din gara Focșani, după ce un adolescent a murit


O petiţie pentru a cere să se demoleze pasarela din gara Focşani a fost iniţiată în mediul online după ce un adolescent de 16 ani şi-a pierdut viaţa în timp ce încerca să facă un selfie pe tren.

"An de an mor copii nevinovaţi care, din teribilism sau fiind în căutarea unui selfie spectaculos, escaladează fosta pasarelă ce deservea călătorii din Gara Focşani şi se aruncă pe vagoanele de tren garate sub ea, găsindu-şi astfel sfârşitul. (...) Câţi copii trebuie să mai moară până ca autorităţile să ia măsurile necesare şi să demareze demolarea acestei construcţii care de 20 ani nu are nicio utilitate? Semnează şi tu petiţia, astfel încât să nu ne mai moară copiii!", se arată în petiţia iniţiată în mediul online, citată de Agerpres.

Pasarela din gara Focşani este închisă de acum mai bine de 20 de ani:
Accesul pe pasarela care trece peste calea ferată din zona Gării Focşani a fost blocat acum mai bine de 20 ani, pentru că reprezenta un pericol major pentru persoanele ce o tranzitau, dar acest lucru nu a împiedicat numeroşi tineri şi adolescenţi să pătrundă pe ea, în încercarea de a face un selfie, acţiune soldată de cele mai multe ori cu decesul sau rănirea gravă a celor implicaţi.

Duminică seara, un adolescent de 16 ani a murit după ce a fost electrocutat în timp ce voia să coboare de pe pasarelă pe un tren garat pentru a-și face un selfie, așa cum a relatat Club Feroviar. În urmă cu doi ani, alţi tineri, de 22 şi 24 de ani, s-au urcat pe un tren pentru a face fotografii şi au fost electrocutaţi. Unul a murit, iar celălalt a fost rănit grav.

Nimeni nu poate însă să garanteze că dacă se va demola pasarela nu vor mai muri adolescenți dornici să-și facă selfie pe tren. În plus, ea ar putea fi reabilitată pentru traversarea liniilor în condiții de siguranță.

Sursa.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

dan tm

nu se abereaza? cum sa sari de pe pasarela pe vagoane? distanta e mare si in dreptul liniilor pasarelele au tableel de protectie.

b1

Chiar și dacă se aberează, merită să se scoată acea pasarelă: arată rău iar pietonii au la dispoziție un pasaj subteran.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.