Calea ferata 902 Bucuresti-Giurgiu

Started by Ionut, February 13, 2019, 07:41:51 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dan tm

Nu cred ca trebuie expropriere, podul nou este intabulat, deci si terenul aferent in mod suficient, si viaductele neterminate sint intabulate. Ciudat este ca cladirile garii gradistea nu sint intabulate.
Se poate vedea pe geoportalul ANCPI.

traseul va suferi ceva modificari si implica demolarea garii Gradistea si mutarea ei la inceputul urcarii pe pod(adica departe de localitate ca sa nu mai mearga nimeni la tren, demolarea garii Comana...cladirile de calatori se inlocuiesc cu containere

http://www.anpm.ro/documents/12220/40416825/Memoriu+de+prezentare+CFR+Giurgiu.pdf/bfc2aac9-f21b-4af0-b919-58377ca472da

rizzuh

Vezi ca de la podul "nou" pana la viaductul peste DN5A din spatele garii nu este terasament, iar pe traseu sunt niste sere si o casa/magazie/baraca. Terenul ala inca este teren privat ;)

dan tm

Da, asa este, am gresit cid am zis ca si viaductul este intabulat.
Totusi serele ocupa si teren care nu este al lor, poate fi acolo o pasune comunala sa zicem.Desigur si comuna trebuie exproprieta.
E destul de ciudat sa alegi un traseu pe care trabuie sa faci exproprieri cind ai alaturi atita teren in proprietate, cum e statia Gradistea cu 3 linii.








Powered by API/PUM imgur uploader

TibiV

Quote from: tom_sawyer on September 04, 2019, 11:19:00 PM
Podul de la Gradistea facut pe vremea lui Ceasca si nedat in exploatare nu ar putea fi folosit, cu o oarecare reabilitare?
Chiar e nevoie de un pod cu totul nou?

O poza de dinainte de 2005 cu ambele poduri de la Gradistea , cand podul vechi era inca in picioare...


Observati in ce stare este fundatia pilei podului nou... Mai exact in ce stare era inainte de 2005.
Nu cred ca s-a imbunatatit situatia in ultimii +14 ani....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

bogdanstancu

Fundația podului nou nu are nicio problema. Este o fundatie indirecta pe piloti, iar radierul sprijina pe varful acestora. Stiu ca pare ciudat felul in care arata, dar nu e nimic in neregula ca e asa.

RaduC

Dacă încărcăturile laterale la care sunt acum expuși piloții, faptul ca momentul forței este aplicat mai jos decât înainte pentru ca adâncimea de incastrare a piloților este mai mica,acum, au fost luate în calcul în momentul proiectării și construcția s-a făcut în asa fel încât să preia aceste încărcături (ce apar din cauza curgerii apei) atunci nu au nicio problema.
Tare ma îndoiesc că premisele de mai sus au fost folosite la momentul proiectării.
Deci, fără sa știu proiectul și sa vad desenele de construcție, tare ma îndoiesc că acea pilă va rămâne fundată asa cum arată în poză.

TibiV

Cu riscul de a fi obositor/cicalitor...
Poza nu este de luna trecuta, poza este de dinainte de august 2005, cand s-a prabusit podul vechi...

Asa, "la ghici", nu s-o fi intamplat nimic rau in 14 ani de nepasare si indolenta?!....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

tom_sawyer

Nu stiu daca pilotii de la pila aia au fost inconjurati de pamant pana sus si apoi pamantul spalat de ape. Poate au construit-o special asa, cu gandul la amenajarea Argesului pentru navigatie.

TibiV

Podul vechi, in amonte de cel nou, a fost complet spalat de ape (demolat, distrus...) in august 2005.
Asemnea viituri i-or fi facut bine podului nou?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TVlad

Podul cel nou de la Calafat are pilele fundate la fel doar ca acele coloane nu se vad din cauza unor blocuri de beton ancorate cu cabluri de otel ce au fost montate pentru protectia in caz de impact cu nave .

TibiV

#55
Da-mi voie sa ma indoiesc ca la podul de la Calafat radierul pilei "pluteste" in aer, peste nivelul apei....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AndreiB

Eu am alta intrebare. De ce exista pile in apa la podul din anii '80? Deschiderea e de 100-130m, similara cu alte deschideri la poduri similare de pe vreme -e.g. M800 peste Dunare. S-au zgarcit la o solutie fara pile in apa?

frunzaverde

Din cate stiu, "podul nou" a fost expertizat, si ar avea nevoie de consolidari serioase, inclusiv inlocuirea unei pile pentru a se putea circula la tonajul nominal si la VS. Toate podurile rutiere si feroviare construite in epoca au avut deficiente structurale majore, care au necesitat consolidari si reparatii capitale (Agigea rutier, Cernavoda Nou Borcea, Cernavoda Nou Dunare, ...).

Un pod care a stat intr-o configuratie a albiei temporara (configuratia finala a albiei urma sa fie alta), construit intr-un hei-rup inca si mai mare ("santierul tineretului"), niciodata folosit si niciodata intretinut (nu a fost livrat CFR, si antrepriza de constructii nu mai exista) nu cred ca mai are cum sa fie "salvat" in vreun fel.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

GDPR

In plus, tablierul existent este corodat aproape complet.

dan tm

Inseamna ca noul pod va tine cont de configuratia albiei la finalizarea amenajarii Argesului?