Calea ferata 902 Bucuresti-Giurgiu

Started by Ionut, February 13, 2019, 07:41:51 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vancouver

Marfa nu merge acum pe linia directa Bucuresti-Giurgiu din cauza unor probleme cu terasamentul in zona Daia, aproape de Giurgiu. In rest linia este apta pentru trenuri de marfa, inclusiv podul peste Arges a fost testat cu vagoane incarcate cu piatra. Dupa reabilitarea intregii linii marfa o va putea folosi. Concomitent este un alt proiect, de electrificare Giurgiu-Videle. Peste 5-6 ani se va termina cu diesel intre Giurgiu si Bucuresti si vor exista doua variante.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

cristi5

#976
@vancouver scrie undeva in draft-urile de SF sau in caietul de sarcini pt faza 2 ca marfa e planificat sa ramana pe la Videle (motiv pt care se electrifica (si) Videle-Giurgiu). Planul e sa lase capacitatea Buc-Videle pt calatori, metropolitan etc

Nu mai stiu unde am vazut asta, dar face sens. Aici e documentatia fazei 1 si intr-un subdirector) faza 2

https://pum.project-online.se/doclic/Feroviar/Bucuresti-Giurgiu%20%28CF103%29/

@Sorinus electrificarea merita oricand, din considerente de mediu (si pt ca, din aceste considerente, material rulant Diesel nu prea se mai fabrica). Ramele noi R si IR vin in cativa ani, numai bine pt o linie ca asta

Modernizarile nu se fac numai pt castigat timp (ai in documentatiile de mai sus, faza 2, exact cat timp se castiga). Se fac si pt fiabilitate (sa nu reparam calea anual gen), pt reducerea factorului uman (semnalizari/centralizari moderne) etc. Si fireste nu prea are sens electrificare fara modernizat restul (din cauza asta tot cad licitatii de electrificare se la Buget, ca firmele autorizate pt electrificare nu fac si reparatii la cale).

Sunt zero trenuri cu vagoane acum pt ca nu pot trece pe la Daia (restrictie tonaj)

@Ionut parerea mea e ca odata lansat in licitatie (sau odata semnat) nu prea mai avem de ce sa discutam pe forum oportunitatea unui proiect. Evident la CFR nu va anula nimeni licitatia sau contractul de dragul forumului.

TibiV

Nu stiu de ca a decis CFR Infrastructura sa publice ieri acest video, dar nu ma voi certa cu ei: Pod Giurgiu, nov 2024

Mama proștilor este mereu gravidă... :)