News:

Video 21.06 Autostrada A1 Pitești-Curtea de Argeș.

Main Menu

Calea ferata 902 Bucuresti-Giurgiu

Started by Ionut, February 13, 2019, 07:41:51 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TVlad

Quote from: venom637 on May 31, 2024, 08:40:25 AMMaine dimineata la 6:30 voi merge cu primul tren spre Comana.

S-ar putea sa nu fie suficient de incapator automotorul pentru citi or sa fie. De cind asteptam momentul asta...

venom637

Am cumparat bilete online sa nu stau maine dimineata la coada :)
B Progresu - Comana - B Progresu

cristi5

#932
Quote from: tom_sawyer on December 06, 2020, 01:55:15 AMPod Grădiștea:


"Daca doriti sa revedeti" ce era prevazut initial...  La proiectarea Porr/SSF, cele 2 segmente de 70m au fost eliminate si inlocuite mai multe deschideri fara zabrele. Inteleg ca a fost o problema mare la aprobarea proiectarii, ca "nu era ca in SF". Invata CFR design&build :)





cristi5

#934
@venom637 multumim!

Spre Bucuresti cica primul tren are toate locurile ocupate, as pune poze dar sunt prea GDPR. 2-3 persoane stau in picioare.

Am recitit topicul si am vazut ca marfa se duce oricum pe la Videle deci asta va fi linie de calatori. Interesant.

Alta tema recurenta pe topic e fireste linia simpla. Vad ca Vidra-Comana se face in 11-12 minute (cu o oprire la Gradistea), asta inseamna ca dus intors cumulat se face in 22-24 minute, frecventa maxima ar fi deci cam 2 trenuri pe ora pe sens, cu o marja de intarziere de 6-8 min.

La nevoie, se pot dubla apropierile de podul lung si sa se reduca linia simpla la un 5 min, deci un maxim teoretic de 6 trenuri pe ora pe sens. Dezvoltarea economica a Giurgiului si Ilfovului care ar cere asa ceva ar fi infloritoare

AndreiB

Daca vrem sa fie o linie viabila pentru naveta, avem nevoie de minim 2tph pe Comana - Bucuresti Progresu. Varianta rutiera e mult mai inceta, asa ca exista o sansa reala de mix modal decent.

Daca ar reusi sa mai ridice vmax (sunt 28min acum) astfel incat sa permita un timp de calatorie de 20-22min, ar putea pendula 1 automotor Comana - Progresu, intercalat cu 1tph B-Giurgiu pentru frecventa de 2tph.

cristi5

#936
Primul tren...


intoarcerea cu 9704



Powered by API/PUM imgur uploader

TibiV

De unde au aparut intarzierile astea, cat timp pe linie nu circula alte trenuri, nici de calatori nici marfare?!...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

venom637

#938
Cica de dimineata la Giurgiu au stat politicienii la interviuri, cei veniti de la Bucuresti si a ajuns la Comana cu 10 min intarzaiere. Cel putin asa zicea lumea in tren.

Cand m-am intors eu la Bucuresti cu cel de 8:50, a oprit o data pana pe la 30 - 40 km/h ca i-a trecut un camion prin fata langa Sintesti in camp. In Jilava a stat 5 - 7 minute ca s-a intalnit cu ala care venea de la Bucuresti.
La intoarcere a mers bine, cu viteza pe sectorul nou.
La dus, a mers relativ incet si cu grija, se vedea ca e la primul drum.

cristi5

#939
@TibiV @venom637 intr-adevar s-a mers incet din cauza trecerilor la nivel. Cei mai tineri soferi care au vazut tren in zona au 37 de ani... Si dupa 19 ani probabil au uitat si ei cum era.

Daca tot au cerut in proiect reparatia BLA puteau instala BAT cu 4 cumpene pe tot traseul direct in faza 1.

Inteleg ca la intoarcere 80% din pasagerii trenului aproape plin au coborit in Progresu

TVlad

Ce chestie, eu dimineata cind intrebarea lui TibiV era proaspat adresata, ma gindeam sa raspund in gluma ca a trebuit sa acorde prioritate masinilor la trecerile la nivel :) Iata ca nu as fi fost departe de adevar.

GIV

nu stiu daca userul e pe forum, dar :
🚅🚆Trip Report | Primul tren București Nord - Giurgiu Oraș via Comana | După 19 ani de întrerupere


AndreiB

Un pod fara gabarit de navigatie ar fi lasat bani si pentru dublare si pentru bariere si pentru TN-uri denivelate.

In special la Vidra cred ca e urgent nevoie de bariera - intersectia e cu strada principala si vizibilitatea e aproape zero.

cristi5

#943
@AndreiB nu cred ca e vorba de bani (mai putin la dublarea podului dar nici aia nu cred ca e din *lipsa* de bani). Daca te uiti la inceputul topicului, Jaspers voia sa dea bani cu ambele maini. @Ionut s-a intalnit cu ei in 2019.

Cred ca pur si simplu s-au grabit cu faza 1, si au facut o lista de lucrari minimale pt redeschiderea circulatiei. Gen: degeaba facem pod nou la Gradistea daca nu putem trece pe linie la kilometrul X din afara liniei noi Comana-Vidra. Deci au facut RK si la acesti kilometri X.

Dar daca au gandit asa (exlusiv linia si trenul) evident ca au uitat de rutier si de TN...

——
Despre inaltimea podului. Daca te grabesti sa redeschizi circulatia nu ai timp sa elaborezi actele normative necesare pt anularea canalului. Plus ca nu e sigur ca gasesti suport politic pt asa ceva, ca sunt multi nostalgici in politica, cred ca si acum un candidat la PMB vorbeste de canal. Posibil tocmai dezbaterea "ce facem cu canalul" a dus la lalaiala 2005-2019

——
Linie simpla:  e destul de clar ca linia ramane preponderent pt trafic de calatori, marfa urmand sa continue prin Videle, cu electrificare Videle-Giurgiu.

Max 2 trenuri pe ora pe sens pare a fi o dimensiomare decenta deocamdata. Pentru tinta aia, o zona de 12 km de linie simpla cu 120 km/h este deocamdata acceptabila.

Daca traficul de calatori va exploda, ne vom bucura cu totii si probabil economia va fi suficient de bogata sa sustina o dublare partiala (ca se poate scurta zona de linie simpla la vreo 5 km) sau totala (inca un pod).

Dublarea Jilava-Vidra (7 km) pare usoara, se poate face si de la buget dar nu stiu cat ar ajuta la punctualitate.

AguItalianu

#944
La Vidra au pus bariere.