Calea ferata 902 Bucuresti-Giurgiu

Started by Ionut, February 13, 2019, 07:41:51 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

misiekwas

#870
^^Ceea ce mi confirma părerea nu prea strălucită despre oamenii la butoane și la CFRCal și CFR. Pentru ca efectiv ce am obținut după 20 de ani avem urmator:

1. Linia cu capacitate redusa (ok, de înțeles), ceea ce va afecta totuși atractivitatea ei pentru navetă.
2. Lucrarea efectiv neterminata din cauza lotizarii (ca Daia), care nici navetă eficienta nu prea oferă, nici pe lunga distanță nu prea poate folosita.
3. Care nu oferă timpul competitiv.
4. Care nu prea deservește direcții unde chiar vei avea cerere.
5. Care va fi închisă cândva, deci nu oferă predictibilitate.
7. Are stații cam aiurea puse (Grădiștea) și podul ca să asigure transportul naval care niciodată nu se va materializa.
8. Componenta internaționala va include un tren (singular), care va cifcula sezonier și mai degrabă gol (am luat de mai multe ori trenul spre Istanbul, de obicei cam sub 5 călători).

Iextraordinar, ca să zic asa. Dacă m-ar întreba cineva as spune ca nu numai MT, dar și CFR încearcă sa ucidă căile ferate în România în mod activ și consecvent.

GAC

Rolul strategic al companiilor CFR este sa asigure venituri sigure unor firme capusa ce au in spate oameni politici. trenul poate sa faca bani pe marfa, asa cum e in america, la calatori, mai greu, poate doar pe anumite rute. asta e realitatea, trebuie sa intelegem ca reteaua cf a fost construita pe calapodul modelului industrial socialist si acum avem supracapacitate, adica o retea imensa care nu-si piate genera suficiente fonduri nici pentru mentenanta de baza. acum lumea civilizata caute sa se debaraseze de industrii grele pretabile la CF.

Cetatean

Partial de acord.
Prin ceea ce detime Cfr in toate orasele din tara,as zice ca e cea mai bogata companie. Ma refer la terenuri,bineinteles.
Triajele alea imense din toata tara,poate si-ar putea gasi si alte destinatii,ca tot stau zeci de linii nefolosite.
Trenurile urbane,suburbane etc sunt inexistente si daca cineva imi zi e ca n-ar fi profitabile,il invit in orice gara dintr-in oras peste 100k locuitori. Intre 7 si 8 dimineata.
Sigur nu e convenabil sa tragi 2 vagoame sau unu,cu o locomotiva...asta pentrelu ca nu avem niste automotoare noi moderne dedicate tipului asta de transport.

La ce retea ok de cale ferata avem,prosti am fost ca am lasat-o sa se degradeze in halu asta.

Am mai explicat cazul Sibiu,unde un cetatean care vine de la 30 km, face 40 de minute,cu plecare la 6:30 si 6 opriri.
Intreb,cu un automotor,o linie reabilitata,ar putea el sa doarma jumate de ora in plus?
La Sibiu,s-ar putea intampla din 3 directii Avrig,Sebes,Medias.

dan tm

LA Sibiu se discuta o dată si de Cisnadie. Chiar era prezentat si un automotor.
La nivel aproape utopic indraznesc sa ma gîndesc si la folosirea liniei inguste.


venom637

#874

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

petcu.adrian

Avem in sfarsit linie pe pod, iar testele au inceput.
Se stie cand vom vedea si primul tren cu calatori? La pachet cu redeschiderea liniei Progresu-Giurgiu ar trebui sa se deschida si una din liniile de tren metropolitan : Bucuresti Nord-Progresu.



shift2rail

^mai exista racordul Jilava  ptr a conecta Buc Nord---> Buc Progresu?

probabl serviciul calatori se va relua pe relatia Buc Progresu-Giurgiu.

AndreiB

Da, exista racord in toate directiile: GdN - Progresu si GdN - Giurgiu. Eu personal as limita toate trenurile din Giurgiu la Progresu si as detasa un automotor acolo care sa mearga la OTP via Chiajna.

Pentru GdN e un parcurs mult prea lung, imho.

shift2rail

transportul public GdN-Progresu e cvasiinexistent.

misiekwas

^^Mie nu mi se pare soluția ideala, ținând cont ca asta face linia aproape total neinteroperabila și totuși ai oamenii din Giurgiu care se duc mai departe cu trenul. O soluția, personal lent pana progresul și un regio express pana la GdN ar fi preferabil imho.

venom637

Casa din Vidra lipita de calea ferata. Poza de azi.

(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

voicul

@shift2rail Nu stiu de ce zici asta:
Ai 3 linii de tramvai - si dupa M2 si M1. Nu e chiar comod, dar cu siguranta mai rapid ca un tren Progresul - GdN.

E posibil ca STB sa bage autobuz direct, acum ca e functionala linia. (ca exista ceva flexibilitate pe la STB).

shift2rail

Ma refer, evident la conexiuni rapide ( metrou, tren, tram pe traseu izolat de trafic auto) intre garile bucurestene, altfel transferul inter-gari ptr a continua calatoria, este complet impredictibil ( Gr-Cta, Gr-Bv, Gr-Craiova, samd)

Avem urmatoarele gari intra-muros: GdN, Baneasa, Obor si Progresu; pe viitor, poate, Buc Vest(locatie necunoscuta). Nicio pereche din acest set de gari nu e legata prin metrou.

AndreiB

Avem doar 4 terminusuri urbane: Progresu, Obor, GdN, Titan.

Obor si GdN sunt legate prin metrou sau troleibuzul 85.

Titan si GdN sunt legate direct prin M1.

Progresu si GdN sunt legate prin tramvai + conexiune cu 1/10 sau metrou (dar necesita 2 schimburi).

Cata vreme ar pierde un Desiro pe centura vest pana in GdN, ai putea sa mai faci o cursa spre Giurgiu (nu chiar intreg) - i.e. operarea "naturala" directa din Progresu permite o frecventa mai mare B-Giurgiu.