News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Calea ferata 902 Bucuresti-Giurgiu

Started by Ionut, February 13, 2019, 07:41:51 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

lone_wolf32

a stai... nu era ce credeam
dar oricum se misca lucrurile

lone_wolf32

#676
Clipul aici


TibiV

Cu alte cuvinte "semne bune noiembrie are!..."

Au aparut primele elemente metalice ale podului, iar Deme Macarale isi aduce "monstrul" pe pozitie (vorbesc despre filmarea de ASTAZI a lui Ionut Ivasca) - ceea ce inseamna ca se apuca de treaba, caci nici macar PORR nu isi permite sa le plateasca celor de la Deme sa stea degeaba...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Tot de la Ionut Ivasca: Comana - Pod Arges /C.F. Giurgiu-Bucuresti/PORR\ 13.11.2023 #infrastructuraferoviara

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

venom637

#679
Nu tin minte sa fi fost postat. Sunt niste detalii interesante in el.


TibiV

O filmare mult mai buna de la Ionut Ivasca: Comana - Pod Arges /C.F. Giurgiu-Bucuresti/PORR\ 16.11.2023

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

misiekwas

#681
Totuși, nu pot sa nu fie uimit cât de anti-pasager sunt unele soluții care ar putea sa fie rezolvate foarte simplu. Ce-i copertina aia? Plimbi pe oamenii relativ departe de localitate și nici măcar nu oferi ceva mai bun decât ceva ce arata a stație de autobuz din anii 80.?

Asta va proteja de ce anume?
În alte locuri ai unele "platforme" practic la nivelul șinei, ce face urcarea și coborârea mai dificila și pierzi timpul. Este extrem de enervanta aceasta lipsa de atenție la detalii la un proiect, care a costat o căruță de bani, dar nimeni nu s-a gândit la niște lucruri de mintea cocosului.

TVlad

#682
Sa vezi ce crivat bate acolo la copertina, in virful rambleului aflat deasupra cimpiei. Eu am urcat intr-o zi de iulie neobisnuit de rece si nu a fost placut, darmite iarna.

misiekwas

^Exact la asta ma gândeam. Dar mi se pare ca e și mai rău, pentru ca fiind halta nu cred ca vor pune vreo informație dinamica pt pasageri. Deci, te constrânge sa stai acolo ca prostul dacă trenul va prinde întârziere, pe un terasament in câmp, pentru ca dacă cobori și vine trenul nu-i nicio șansă să-l prinzi.
Și asta pentru ca n-au putut sa pună copertina ca lumea.
Pe bune, uneori cad în conspiraționisme ca CFR vrea sa îți dovedească ca ești fraier dacă alegi trenul.

40-0802-5

#684
Proiect făcut cu picioarele, la fel ca multe altele, precum "coridoreala".

Daneșul, comună de nici 5000 locuitori, limitrofă Sighișoarei, are peroane de 250-300m accesibile pentru toate cele 4 linii ale stației.
Caracteristici similare cu stațiile de pe Valea Prahovei.
Aceeași poveste și pe M200 prin comunele alea între Ilia și Radna.

E aberant.

zone_rider

Nu are nicio vină CFR. E o companie complet depășită, din cauza lipsei de personal. Nici măcar politrucii nu se angajează la CFR, pe salarii de mizerie. Eu vina majoră o văd la proiectant.


TibiV

Filmare noua de la Ionut Ivasca: Comana - Pod Arges /C.F. Giurgiu-Bucuresti/PORR\ 20.11.2023

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

RobertH

Quote from: RobertH on October 20, 2023, 06:05:18 PMSeptembrie 2023

Modernizarea linie CF Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră - Lot 1 Redeschiderea circulaţiei feroviare pe pod peste râul Argeş, între Vidra şi Comana : PORR :  84.83% (financiar 81.21%)

Octombrie 2023

Modernizarea linie CF Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră - Lot 1 Redeschiderea circulaţiei feroviare pe pod peste râul Argeş, între Vidra şi Comana : PORR :  84.83% (financiar 82.44%)

survola

Podul în sine va fi tot grindă cu zăbrele, mi se pare.