Calea ferata 902 Bucuresti-Giurgiu

Started by Ionut, February 13, 2019, 07:41:51 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TibiV

De la Ionut Ivasca:  Pod peste raul Arges /C.F. Giurgiu-Bucuresti/PORR\ 24.10.2023

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TVlad

Eu unul m-am saturat sa ma tot uit la filmari in care vad aceleasi reazeme goale in albia Argesului.

Apreciez perseverenta lui Ionut Ivasca; eu mi-as fi bagat demult piciorul in el de proiect si nu mai pierdeam vremea pe acolo.

frunzaverde

Ar trebui niste penalitati uriase pentru ce se intampla acolo.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

TibiV

#663
De la Ionut Ivasca, care totusi persevereaza: Statie Vidra \ Pod peste raul Sabar \24.10.2023


LE
Si in aceasta filmare, si in precedenta, se vad multe slab tracks.
Iar lucrarile pe poduri sugereaza ca PORR nu a renuntat la aceasta solutie.

Or fi reusit sa le AFER-izeze ?!....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

tom_sawyer

Astăzi, 1 noiembrie 2023, Ministerul Transporturilor și Infrastructurii anunţă deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a următorului proiect de act normativ:

Hotărâre de Guvern pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Modernizarea infrastructurii de cale ferată dintre stațiile C.F. București Nord – Jilava – Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră", lucrare de utilitate publică de interes național

În prezent se află în execuție Lotul 1 al liniei București Nord - Giurgiu Nord Frontieră între km 18+180 (capătul Y al stației Vidra) și km 30+200 (capătul Y al stației Comana), prin proiectul "Modernizarea Liniei C.F. București Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră Lot 1: ,,Redeschiderea Circulației Feroviare pe Pod Peste Râul Argeș, între Vidra și Comana.

Prin prezentul act normativ, se propune aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Modernizarea infrastructurii de cale ferată dintre stațiile C.F. București Nord – Jilava – Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră", lucrare de utilitate publică de interes național, prevăzuţi în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Valoarea totală a investiției este de 2.891.566 mii lei.

Finanțarea obiectivului de investiții se realizează din Mecanismul pentru Interconectarea Europei (Connecting Europe Facility - CEF)  din anvelopa Fondului de Coeziune, de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, din veniturile proprii ale Companiei Naţionale de Căi Ferate ,,C.F.R." – S.A, precum și din alte surse legal constituite, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.

MT


Include electrificare.

razvan96

Finanțarea există. Întrebarea acum este cât timp va sta linia deschisă din momentul inaugurării până la începerea proiectului de "modernizare" si electrificare? :lol:
Au băgat 500 de milioane de lei pentru 1 an probabil.

Xenos

Electrificarea nu ar presupune închiderea liniei, bănuiesc - modernizarea da. E ciudat că nu au scos în contractul actual modernizarea întregii lunii, condiţiile erau perfecte.

alinuttt

^^ Nu cred că e chiar așa, căci podurile noi oricum vor rămâne și după electrificare.

razvan96

Absolut. Dar asa cum pe Cluj-Oradea sectia se inchide pe perioada lucrărilor, ma astept sa se întâmple si aici. Convingi cativa oameni sa revina la tren ca apoi sa le închizi linia din nou.

alinuttt

Da, e posibil ca vor fi incideri de linie. Nu caut sa iau apararea CFR, dar probabil ca initial aveau finantare pe CEF doar pentru poduri, iar abia mai recent au obtinut finantare pe CEF pentru modernizare si electrificare.

Rezultatul(deschidere de linie pentru o scurta perioada de timp urmata de o noua inchidere) e neplăcut, într-adevăr, însă utilitatea primei lucrări(cea executată acum) va rămâne.

Sorinus

Daca pun 2 perechi dimineata si doua seara, pot inchide linia cate 10h pe zi. Iar diesel-urile pot trece cat se lucreaza la electrificare, poate doar in momente cheie sa fie oprita circulatia 100%.

TibiV

O filmare "calda" de la Ionut Ivasca: Gara Comana + Pod Raul Neajlov /C.F. Giurgiu-Bucuresti 07.11.2023

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Tot de la Ionut Ivasca: Pod peste raul Arges /C.F. Giurgiu-Bucuresti/PORR\ 08.11.2023

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TVlad

E clar, astia sint hotariti sa lase in continuare inutila si imbecila ocolire. Transformatorul modular vad ca e in curs de conectare si pozitia lui nu a fost schimbata, ramine unde a fost aruncat din camion.








Powered by API/PUM imgur uploader

lone_wolf32

Au venit elementele de tablier

https://imgur.com/a/1a7FG5v

Vedeti postarea lui Ionut Ivasca pentru detalii