Calea ferata 902 Bucuresti-Giurgiu

Started by Ionut, February 13, 2019, 07:41:51 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

26ld

Apropo de tablier:


Multumiri autorului.

pasadia

Nu inteleg cum poate fi ok sa modifici / distrugi atat de mult albia raului. Ok, inteleg o oarecare interventie antropica, atata timp cat este nevoie sa construiesti pilele, dar aici pare a fi interventie pe scara larga, cu mutat de albie, cu modificarea malurilor, etc...
Exista niste texte in AM-uri care vorbesc despre ideea de a interveni cat mai putin, dar impresia mea e ca in santier nu mai conteaza deloc ulterior.

carutasul

păi cred că intervenția e în spiritul și litera Canalului București-Dunăre, că zona era deja aproape gata, vegetația a apărut în ultimii 30 de ani  :)

TVlad

In prima parte a filmarii apare o exploatare de balast ce nu are legatura cu lucrarile la pod sau la albie.
Ca se exploateaza in mod barbar, e adevarat si e alta discutie. Puteti urmari in imaginile istorice de pe Google Earth amploarea si modul cum au distrus lunca Argesului in ultimii 20 de ani.

RobertH

Quote from: RobertH on September 28, 2023, 08:18:40 PMAugust 2023

Modernizarea linie CF Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră - Lot 1 Redeschiderea circulaţiei feroviare pe pod peste râul Argeş, între Vidra şi Comana : PORR :  78.34% (financiar 81.21%)

Septembrie 2023

Modernizarea linie CF Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră - Lot 1 Redeschiderea circulaţiei feroviare pe pod peste râul Argeş, între Vidra şi Comana : PORR :  84.83% (financiar 81.21%)

lone_wolf32


misiekwas

Ceea ce ma stârnește întrebări este înălțimea platformelor. Nu s-a putut ridicat la nivel?

Sorinus

Par foarte non-standard. Dar ar fi fost cam overkill pt cati calatori genereaza haltele alea.

Pare insa foarte frumos ce-au facut la Gradistea, cladirea e facuta clean, cu bun gust, si calatorii au si sala de asteptare si toaleta.

Asta ar fi trebuit facut la toate garile (si HM sau hc) downgradate la PO si care deservesc un numar relativ mare de calatori.

misiekwas

În general, as prefera o soluție pe care a făcut PKP in Polonia, anume un număr restrâns de clădirii standard, ok dotate și aplicabile fără necesitate de proiectare suplimentare. În general, consider ca totuși un peron de înălțime standard ar fi o buna practica pentru stații și POuri.

Sorinus

Aia ar fi chiar vis...am ajuns sa ma multumesc cu orice.

nenea_hartia

Faptul că nu s-a făcut ceva atât de simplu precum ridicarea unui peron la nivel mi se pare o prostie.

misiekwas

^mai ales ca afara de faptul ca va crea probleme la imbarcare/debarcare (și mai mult timp pierdut și comfort de pasager lipsa), poate sa devina incompatibil cu material rulant, care în general este dimensionat pentru platforme 55 sau 76 cm.

dan tm

Se vor adapta probabil, cu niste placi de peron de tip vechi, un U intors.

misiekwas

^posibil, însă mi se pare cam uimitor faptul ca în ciuda investiții majore, cu trafic oricum oprit, ne găsim cu carpeala.

dan tm

Probabil ,,grosul" investitiei s-a axat pe linie sa o redea circulatiei, pe pod, pe gara Comana si mai putin pe lemente anexe, gen ab[tute, mai multe de una pentru cruci, peroane, cladiri etc.