Calea ferata 902 Bucuresti-Giurgiu

Started by Ionut, February 13, 2019, 07:41:51 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


Yoraz

Quote from: TVlad on September 06, 2023, 11:52:51 PMContractul ce spune? Ce termen trebuia sa fie si care sint penalizarile in caz de intirziere?
Contractul, chit ca este unilateral, stabileste obligatii de ambele parti.
Oricare parte trebuie sa actioneze daca se simte lezata si cu toate obligatiile ei indeplinite.

TVlad

Corct insa aici am impresia ca statul nu a gresit cu nimic si cu toate astea nu isi vede interesele prejudiciate de o companie (austraica!) care trage mîta de coada.

razvan96

Ce mâță a fost trasă de coadă de compania aia austriacă? PORR s-a repliat ok după problema cu PAB. Nu cred ca are cineva ceva de reproșat in mod realist celor de la PORR pe contractul ăsta.

In plus, se aude ca terenul nu e foarte stabil la Daia si proiectul inițial nu a luat in calcul asta, știe cineva mai multe?


razvan96

#620
Autorizația de construire a fost emisă in decembrie 2021. Ce scrie in prezentarea aoa e irelevant.

In plus, intrebarea era alta. Cum au tras mâța de coadă? Au comandat un tablier. A avut probleme de fabricație. Ce puteau sa facă, să aștepte sa se roage sa pice tablierul din cer? Nu era clar ca va dura ceva până se va livra?

A, ca va fi întârziat proiectul, pentru ca e clar ca nu pot termina in decembrie, nu neg. Dar cu trasul mâței de coadă nu e cazul.

Plus ca, repet, dacă au probleme serioase la Daia pot obține extensii.

TVlad

#621
Pe beneficiar nu ar trebui sa il intereseze motivele intirzierii. Daca firma subcontractoare care trebuia sa execute tablierul nu a fost capabila sa livreze produsul la timp si cu calitatea corespunzatoare, ghinion. Porr isi alege libera colaboratorii dar e singura responsabila in relatia cu beneficiarul. Am vazut ca au avut grija sa le impuna celor de la PAB penalitati. Statul a fost intelegator si nu a comentat nimic in legatura cu intirzierea, ba chiar le-a acordat niste bani in plus ca sa compenseze maririle neasteptate de preturi.

Lucrarile de la Daia nu sint pe alt contract?

razvan96

E același contract.

Evident ca pe stat nu il interesează. Însă ai spus ca au tras mâța de coadă. Asta nu înseamnă ca au întârziat, ci ca ar fi putut dar nu au vrut sa lucreze. O afirmație cam greu de susținut.

alecs1

Cînd ar începe, realist, trenurile să circule? După ce termină porțiunile la care ne uităm acum (să zicem în martie), ce întîrzieri ar mai putea apărea?

rbors3

cei de la PORR au mai avut probleme cand au comandat un tablier din China pentru podul peste Rin din Leverkusen. Acel tablier a avut probleme cu sudura care nu a fost conforma.Au incercat sa refaca sudura dar tot nu a fost conforma. Le-a fost reziliat contractul din aceasta cauza prin 2020. Deci au experienta in a alege firmele pentru contructia tablierului.

Sorinus

Ii intelegem si respectam munca lor per general, si chiar si la acest proiect. Dar contractul e contract si daca sunt intarzieri independente de stat, atunci ar trebui sa plateasca penalizari.

Asta daca sunt clar stipulate in contract, daca nu...aia e..

carutasul

Am trecut și eu prin zonă ieri, îmi place drumul ăsta 5A, chiar dacă e ceva mai lung decât varianta A2-Centură (btw, la dus am fost Centura Sud- A2, vineri după amiaza, "parfum", doar un pic la Măgurele a fost aglomerat...)

TibiV

Update de la Ionut Ivasca: Magistrala CFR 902 - Pod peste raul Arges /PORR\ 25.09.2023 ora 11:30

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

panzer

Uite cum isi da si Porr cu stangul in dreptul. Unde-i tablierul? La subcontractor?

Nici urma de presiune publica aici. Pacat. Ar merita.

Noroc cu Ionut Ivasca. Mai filmeaza raul-ramul, pietre prin albie.

GIV

LA minutul 2:04 nu-s primele bucati din tablier?