Calea ferata 902 Bucuresti-Giurgiu

Started by Ionut, February 13, 2019, 07:41:51 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


venom637

https://www.economica.net/calea-ferata-bucuresti-giurgiu-porr-primeste-inca-27-de-milioane-de-lei-pentru-redeschiderea-podului-de-la-gradistea-dupa-18-ani_670432.html

QuoteCFR S.A. a actualizat din nou valoarea contractului încheiat cu Porr Construct pentru lucrări la calea ferată București - Giurgiu, potrivit unui anunț publicat în SEAP. Mai exact, constructorul primește încă 27,25 de milioane de lei pentru contractul de redeschidere a circulaţiei feroviare pe pod peste râul Argeş, între Vidra şi Comana, estimată în toamna acestui an.

TibiV

#542
Quote from: shift2rail on May 28, 2023, 04:37:48 PMCe se intampla cu al doilea pod de la Gradistea- a carui constructie a fost stopata imediat dupa " evenimentele din Dec '89", va putea fi utilizat ptr o dublare a sectiei Buc-Giurgiu?

Uite raspunsul din septembrie 2021: A inceput demolarea pod CF Gradistea | 05.09.2021
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

O filmare frumoasa facuta ieri de Ionut Ivasca: Magistrala CFR 902 - Pod peste raul Arges /PORR\ 05.06.2023

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

shift2rail

#544
Faza II din modernizarea Buc Nord-Jilava-Giurgiu - electrificare?dublare?  - tocmai a obtinut un grant CEF2 de aprox. 420 mil EUR. Bien joué, CFR!

lista proiectelor TEN_T selectate in ultimul call CEF2 dispo aici:

https://cinea.ec.europa.eu/system/files/2023-06/Overview%20Selected%20Proposals_FINAL.pdf


tom_sawyer

#545
^




Aici extras din acordul de mediu, cu ce presupune faza 2:
https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=1843.msg412129#msg412129

shift2rail

^merci, modest vmax=120 kmph la campie, cu 160 Giurgiu ar fi devenit un cartier al Buc...

Sorinus

Nu circula nimic cu 160, si pe Buc-Cta sunt 2 trenuri trasate asa pe anumite distante. De asemenea, ai centura de vest unde Vmax nu depaseste 80. Deci diferenta 120-140 pt 40km se traduce in 3-5 minute. Asta daca nu opreste deloc pe drum.

Telvanni

Cum va fi podul pe deschiderea principala? Grinzi cu zabrele?

survola

^^ Nu cred că își permit giurgiuvenii (sau oricine în România) să vină zilnic la muncă făcând naveta cu 160 km/h.

AndreiB

Se intampla deja asta pe Bucuresti - Ploiesti, la o distanta similara. Vmax e 140km/h din lipsa de semnalizare, dar e perfect comparabil.

carutasul

pentru naveta la Giurgiu diferența e complet nesemnificativă. Cât câștigi, cinci minute? Ar fi semnificativ dacă s-ar ridica viteza și pe la bulgari, pentru că cinci minute ici, cinci minute colo ... se face ora. Doar că din păcate văd că la Istanbul trenul face 20 de ore iar la Sofia 9 , deci chiar și 100km/h e doar un vis :)

motorzbh

Modernizarea linie CF Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră - Lot 1 Redeschiderea circulaţiei feroviare pe pod peste râul Argeş, între Vidra şi Comana : PORR :  64.00% (financiar 76.47%)
Modernizarea linie CF Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră - Lot 1 Redeschiderea circulaţiei feroviare pe pod peste râul Argeş, între Vidra şi Comana : PORR :  67.06% (financiar 75.41%)
 Cam da cu virgula...A fost asa de câine Chefereul si le-a luat penalități?
Ca sa nu zic ca nu înțeleg s-a plătit mai mult decât s-a realizat?
S-au sunt scoase din burta valorile?

AndreiB

Cred ca mai degraba ar trebui sa discutam si cat ar costa electrificarea la 120/140/160km/h ca sa avem o imagine completa.

Acolo unde e scump probabil ca nu merita. In campie si alianament perfect, nu vad de ce nu ai face 160km/h din start, daca oricum esti obligat sa folosesti ETCS.

carutasul

păi cred că problema e că s-a lucrat pe amplasamentul existent (cu restricțiile de rigoare). Din ce știu e cel din vremea lui vodă Carol când nu prea aveau camioane. Dacă te apucai să o îndrepți începeam cu exproprieri, cu demolări etc și terminam la paștele... coridorului patru :)