Calea ferata 902 Bucuresti-Giurgiu

Started by Ionut, February 13, 2019, 07:41:51 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Yoraz

Quote from: carutasul on May 14, 2023, 08:27:52 AMeu nu prea înțeleg ce văd. Deci renovează gara, dar ea va fi la nivelul solului iar trenul va fi deasupra. O să facă un peron la nivelul acoperișului sau cum?

Peronul va fi la o distanta de aproximativ 300 m fata de gara care se renoveaza (in sensul de mers spre Giurgiu) si va fi la inaltime, fiind amplasat pe terasament.

dan tm

#526
mai avem asa o statie, chiar daca cladirea nu mai e folosita feroviar, Vîrtoapele.

 

TibiV

#527
O filmare de la Ionut Ivasca: Magistrala CFR 902 - Pod peste raul Arges /PORR\ 18.05.2023


La 07.25 se vede peronul care este exact cum spune @Yoraz ...
(Se vedea si in filmarea precedenta, din 9 mai, la 02.15)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

nu mi se pare chiar cea mai bună soluție să ai peronul departe de gară dar până la urmă...  Probabil că nici nu prea va mai fi mare nevoie de gară, biletele o să se ia online, panouri cu plecări/sosiri pot să pună și la peron ... dar tot era bine să ai un loc unde eventual să poți cumpăra o apă fără să o transpiri pe toată până la peron :). Ochiometric văd că ar fi loc și pentru reîntregirea șoselei, ar fi păcat dacă nu ar face-o...

TibiV

Mie partea cu soseaua DN5A mi se pare cea mai enervanta...
Acum nu face un "S", face un "Omega" inutil si periculos, cu 400 de metri in plus si 3 viraje inutile: stanga-dreapta-stanga...  :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

Dilema e dacă au avut motive să păstreze clădirea, pentru că erau multiple avantaje în mutarea ei, atât refacerea șoselei cât și redesenarea ca să ajungă la nivelul căii ferate. Acum... cred că șoseaua oricum se poate reface ( în varianta inițială era la nivel cu calea ferată, dar acum nu mai e cazul) ; de un chioșc cu apă minerală la peron probabil că va rezolva inițiativa privată... Și nu pare o clădire imensă, în fiecare sat se fac anual 4-5 din astea :) Poate doar dacă vorbim de ceva conexiuni la sistemele CFR care erau mai greu de mutat, nu știu...

survola

Merge cam încet cu podul în sine, bănuiesc că se asteaptă ca grinzile metalice să vină de undeva.
Dar nici betonările nu au prea avansat.

TVlad

Soseaua nu mai poate fi rectificata. Au parasutat un transformator nou exact pe locul pe unde ar fi putut strecura noul tronson de drum, intre gara si o pila a viaductului. Vizionari...

carutasul

transformatorul ăla credeam că e doar descărcat acolo, așa câș cum e pus. Bine, chiar și dacă ocolesc pila tot e mai bine decât să ocolești pe malul Argeșului 1 km :)

TibiV

De la Ionut Ivasca: Magistrala CFR 902 - Gara Comana + Pod Raul Neajlov 18.05.2023

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

survola

Notă: podul peste Neajlov încă lipsește.

venom637

QuoteMarea întrebare este dacă podul va fi deschis circulației până în decembrie 2023, când intră în vigoare noul Mers al Trenurilor. Publicația Club Feroviar scria în martie că sunt probleme la lucrări și că deschiderea s-ar amâna pentru 2024. La puțin timp după acel articol, CFR Infrastructură spunea că 61,5% este stadiul fizic de execuție a lucrărilor între Vidra și Comana. La viaduct, stadiul fizic era de peste 80%. Mai multe podețe au fost finalizate.
Termenul de finalizare estimat de antreprenor pentru Redeschiderea circulației feroviare pe podul peste râul Argeș, între Vidra și Comana (LOTUL I) este luna septembrie 2023.



https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-26272616-podul-gradistea-simbol-neputintei-18-ani-trenurile-merg-melcul-spre-giurgiu.htm


shift2rail

Ce se intampla cu al doilea pod de la Gradistea- a carui constructie a fost stopata imediat dupa " evenimentele din Dec '89", va putea fi utilizat ptr o dublare a sectiei Buc-Giurgiu?

dan tm

Al doilea pod a fost demolat ca sa faca loc la al III-lea pod, cel actual.

TVlad

Cred ca suprastructura metalica a fost taiata. Nu mai poate fi mutat si refolosit in alta parte. Se pare ca era intr-o stare proasta si nu era rentabila reparatia.