News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Calea ferata 902 Bucuresti-Giurgiu

Started by Ionut, February 13, 2019, 07:41:51 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

motorzbh

Se electrifica in proiectul 2 Jilava Giurgiu. Nu poți sa electrifici o singura gara. Adica noi am putea dar nu ar avea nici un efect.   


Sorinus

Pai si de la Jilava la Nord, via centura de vest? Nu se electrifica? Se schimba loco in Jilava?

motorzbh

Se face odata cu centura. Sunt vreo 4 proiecte in paralel.


tom_sawyer

#500
^^^ De ce nu citiți cu atenție ce scrie în Acordul de Mediu? E vorba de linia Buc.Nord - Giurgiu, 93 km, se electrifică toți (inclusiv pe pod, jumătatea românească).

Problema e asta:
Quote from: TVlad on April 13, 2023, 11:15:08 AMAstia nu sint normali la cap?! Vor sa demoleze cladirile de calatori din Chiajna, Progresu, Jilava si Mihai Bravu, printre altele! Nu au nici un cusur, sint constructii in stare buna si locuite.

Clădiri de călători propuse pentru demolare: Chiajna, Jilava, Hm Vidra, Mihai Bravu, PO Tabanu, București Progresul.

TibiV

@tom_sawyer vorbeste despre asta:
Quote from: tom_sawyer on April 12, 2023, 12:32:12 PMPROIECTE ÎN PREGĂTIRE, FAZA STUDIU DE FEZABILITATE (SF, SF+PT) - MARTIE 2023
(...)



Sincer, mi se pare "de noaptea mintii"...
Adica nu va mai exista posibilitatea unor trenuri Giurgiu-Bucuresti Progresu?!...
Cand Gara Progresu este relativ bine conectata la transportul de suprafata STB, si exista in proiect M4 cu capatul fix la Gara Progresu?!...

A intrebat cineva primariile interesate (PMB/Sectorul 4/Jilava) ?!...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TVlad

O sa spuna unii ca nu ne mai trebuie nici o cladire de calatori pentru ca in epoca asta omul nu sta in statie ca nu are de ce. Ori urca, ori coboara din tren si merge mai departe...

Dupa logica asta ar trebui sa demolam toate garile.

tom_sawyer

#503
La București Progresul apare: Clădire călători - înlocuire (care e justificarea??)
La Chiajna, Jilava, Mihai Bravu: Clădire mixtă (fostă CED) - Consolidare (oare vor să transforme clădirile CED în clădiri de călători odată cu introducerea Centralizării Electronice??)








Powered by API/PUM imgur uploader

alext

De la Ionut Ivasca, care a filmat ASTAZI podul de la Gradistea:  Magistrala CFR 902 - Pod peste raul Arges \ 24.04.2023 \ 4k


PS: inteleg ca putem posta filmarile de la Ionut in aceeasi zi cu publicara pe YT
PPS: nu uitati sa dati subscribe canalului (asa il ajutam sa creasca)

TibiV

Ionut Ivasca NU este (deocamdata, sper eu) membru al forumului, deci nu se pune problema sa-i lasam macar o zi sa isi publice singur filmarile....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Telvanni

M-am uitat si da, toata lungimea de 93km va fi electriciata. Perfect! (si logic)
Ce nu inteleg eu este de ce nu avem linie dubla pe tot traseul? Daca tot e coridor pan-european, nu avea mai mult sens sa fie linie dubla peste tot? Cum se stabileste daca va fi linie simpla sau dubla? Care sunt criteriile?
Mersi!

carutasul

bănuiesc că depinde de traficul estimat. Presupun că dublarea se poate face și ulterior, mai ales că la feroviar se poate face pe segmente, nu ai trafic continuu ca la auto...

carutasul

eu mă uitam ce frumos amenajează albia râului și ce inutilă e și lucrarea asta pentru că nefăcându-se canalul mai devreme sau mai târziu natura o să își ia drepturile, așa cum s-a întâmplat și din '89 până acum... Devine destul de clar (cel puțin pentru mine) că e necesar un contra-proiect de amenajare a râului pentru turism, ecologie  și prevenirea inundațiilor.

dan tm

Mie mi se pare ca albia a fost ingustata in zona podului.
La 00.54 parca se vede ca pilele stinga dreapta par a fi depasit vechiul aliniament al digului de protectie.

O gituire are alte efecte la curgerea apei.
Sau poate mi se pare si asa o fi fost si proiectul vechi al amenajarii Argesului.