Calea ferata 902 Bucuresti-Giurgiu

Started by Ionut, February 13, 2019, 07:41:51 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

BPT

Quote from: TibiV on April 02, 2023, 08:39:20 PMDe la Ionut Ivasca, continuarea filmarii cu Gara Progresu: Magistrala CFR 902 - Pod peste raul Arges \ 26.03.2023




TibiV

Podul de la Gradistea filmat saptamana trecuta de Ionut Ivasca: Magistrala CFR 902 - Pod peste raul Arges \ 07.04.2023


De remarcat lucrarile de aparare maluri...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TVlad

Cu tablierul metalic ce mai pazesc? Se monteaza chiar asa de repede cit sa se incadreze in termenul contractual?
Vreau sa pot merge odata la Comana cu trenul :) Prima si singura data am mers in martie 2005 si asteptarea s-a cam lungit...

venom637

#483
Pana la urma care e termenul contractual sau cand se zice ca va fi gata ? Eu de abia astept trenul ca fac naveta aproape zilnic la Comana.

tom_sawyer

#484
^
,,61,5% este stadiul fizic de execuție a lucrărilor între Vidra și Comana. Lucrările de infrastructură și suprastructură feroviară executate pe toate cele 4 tronsoane dintre Vidra și Comana, inclusiv reconstrucția podului de la Grădiștea, au ajuns la un stadiu fizic de 61,5%, termenul de finalizare estimat de antreprenor pentru redeschiderea circulației feroviare pe podul peste râul Argeș, între Vidra și Comana (LOTUL I) este luna septembrie 2023", se arată într-o postare de pe pagina oficială de Facebook CFR Infrastructura.

Publicația noastră a dezvăluit în urmă cu patru zile că inaugurarea liniei București-Giurgiu, pe ruta feroviară directă, prevăzută pentru acest an, se va amâna pentru 2024, din cauza unor lucrări neconforme executate de un subantreprenor al constructorului austriac Porr.

https://clubferoviar.ro/cfr-sa-ascunde-problemele-de-la-podul-gradistea/

motorzbh

Cu alte cuvinte tablierul era sudat prost.

GIV

@motorzbh oare se mai poate folosi ceva din el? bine, nu in proiectul asta..

motorzbh

Nu stiu, nu ma pricep la tabliere, eu sunt expert in IT. Stiu de la unul dintre PM.

tom_sawyer

#488
PROIECTE ÎN PREGĂTIRE, FAZA STUDIU DE FEZABILITATE (SF, SF+PT) - MARTIE 2023

Studiu de fezabilitate pentru modernizarea liniei de cale ferată pe tronsonul București Nord - Jilava – Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontieră - FAZA SF -  Lot 2

Contract SF in derulare
LOT 1 - SF finalizat, lucrări in execuție
LOT 2 - in derulare, 31.03.2023 a fost emis Acordul de Mediu

https://cfr.ro/wp-content/uploads/2023/04/Stadiu-proiecte-CFR-Mar-2023.pdf

Acordul de mediu:
http://www.anpm.ro/documents/12220/67163469/Acord+de+mediu+CFR+Bucuresti+-+Giurgiu+Frontiera.pdf/5d6f061e-4dd9-440f-957b-a62887cc857d





















Powered by API/PUM imgur uploader

TVlad


TibiV

"Februarie 2023
Redeschiderea circulaţiei feroviare pe pod peste râul Argeş, între Vidra şi Comana : PORR :  50.68% (financiar 71.63%)"

"Martie 2023
Redeschiderea circulaţiei feroviare pe pod peste râul Argeş, între Vidra şi Comana : PORR :  61.50% (financiar 66.37%)"

Fie PORR a dat niste bani inapoi ( :lol: ) fie valoarea contractului a urcat "discret" cu vreo 8%...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

#491
Multumim @tom_sawyer !

Hm, se dubleaza doar 3,5 km in plus. Dar am vazut pe filmari constructii lipite practic de CF, deci greu sa dubleze mai mult.

Da, clar aia e zona viaductului Daia... Scrie in AM "vale fara nume" dar sunt doua vai acolo, iar drumul/cartierul dintre ele pare a fi pe o "creasta". Cam asa ceva, in jurul cotei 50 (1km  e lungimea declarata in AM)


TibiV

Inca o filmare de la Ionut Ivasca: Magistrala CFR 902 - Gara Comana + Pod Raul Neajlov 07.04.2023

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TVlad

#493
Astia nu sint normali la cap?! Vor sa demoleze cladirile de calatori din Chiajna, Progresu, Jilava si Mihai Bravu, printre altele! Nu au nici un cusur, sint constructii in stare buna si locuite.

dargauda

O intrebare daca tot se modernizeaza de ce nu este electrificat ? sau vorba aia merge si asa  :lol: