News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Calea ferata 902 Bucuresti-Giurgiu

Started by Ionut, February 13, 2019, 07:41:51 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Yoraz

#435
Momentan sunt ceva probleme cu grinzile atat pentru podul peste Neajlov cat si  pentru cel peste Sabar.

Yoraz


nenea_hartia


Yoraz


Inceput de primavara in forta. Amenajare mal Arges.



Powered by API/PUM imgur uploader

survola

Se amenajează malurile conform proiectului canalului Argeș-Dunăre?

Yoraz

Amenajarea albiei se face "pentru navigatie".

TVlad

#441
Astazi am facut o plimbare intre Comana si halta Vlad Tepes pentru a vedea daca se lucreaza ceva si pe acest tronson.

Iata pentru inceput citeva poze de pe traseu. Pozele cu gara Comana o sa vina mai tirziu.

O trecere dubla jonctiune noua, mai rar folosita pe liniile modernizate:



Doua vagoane sovietice folosite pentru transportul balastului. In partea asta au cupla europeana, in rest e de tip rusesc:



Taluzul de la sudul statiei are instalat un sistem de drenaj care bag de seama ca e foarte eficient, debitul fiind marisor:



Linia e dubla insa unul din fire se vede ca nu mai fusese folosit de foarte multa vreme. Cine stie cind a fost abandonat?
Aici se sfirseste modernizarea de pe firul abandonat:



Mai departe e in stare jalnica, portiunile cu traverse de lemn alternind cu traverse de beton. Inutil de spus ca traversele de lemn sint putrezite. Cele din beton au data 1996.



Se lucreaza la repararea semnalizarii, inclusiv pe firul abandonat dar din pacate aveam sa constat ca nu pe intreaga lungime.







Un cupon de sina de pe firul abandonat, fabricat la Resita in 1988:



Pe firul activ se executa lucrari de inlocuire a cupoanelor degradate si a traverselor. Pe asta inca nu au schimbat-o:



Mai departe dam de semnale noi:



Dar de aici inainte numai pentru firul activ:





Gasesc cine e fabricantul sinei de pe firul activ:



Alte semnale:







Primele urme din halta Vlad Tepes:



Iata si cladirea pentru calatori...



O examinare mai atenta ma lamureste ca e doar o constructie de amatori, realizata probabil cu material recuperat din vechea cladire:



Sa ne intoarcem insa la Comana. Catre vest au instalat aceste garduri antifonice pentru a proteja probabil linistea vietuitoarelor acvatice:



Peroanele noi:



Am facut urmatoarele doua fotografii ca sa se vada cit loc a ramas inspre vest, cel putin 8 metri. 3m intre linie si gardul antifonic:



Si peste 5m intre gard si piriu, atit cit sa se poata circula cu camionul:



Ce importanta are? Are, pentru ca in partea opusa peronul s-a intins pe doar 1m din spatiul fostului turn de apa englezesc din 1869. Era loc berechet sa il pastreze dar s-ar fi vazut urit in "ctitoria" astora, meschini si complexati.

Aici va fi adapostul pentru vite (pardon, calatori), chestia metalica mai prapadita decit o statie de autobuz satesc:



Cladirea noua de caramida nu stiu ce gara va fi pentru ca e departe de capatul peroanelor. Acolo probabil vor sta citiva ceferisti iar calatorii, fiind nedemni sa fie primiti intr-o sala de asteptare incalzita, vor fi trimisi afara in staulul metalic:





Aici se lucreaza la un podet nou peste piriul Gurban, chiar linga trecerea la nivel:



Mergem si la podul peste Neajlov:





P.S: toata sina noua instalata in gara Comana si catre Gradistea in cadrul proiectului de reconstructie e de 60 kg/m. In directie opusa, spre Vlad Tepes, se foloseste sina de 49. Citeva cupoane au fost inlocuite dar am omis sa caut inscriptiile cu codurile de fabricatie.

frunzaverde

Sina nu este noua, e aceiasi sina folosita la RK-ul partial din 1999-2001 (de asta cupoanele British Steel 1999), si da, un fir a fost facut cu material nou la 60 kg/m altul cu material recuperat. Sina CSR e raritate, din cate stiu a fost un singur lot de sina 49 produs vreodata, calitatea a fost insuficienta pentru a se continua.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

etravel

Quote from: frunzaverde on March 15, 2023, 03:26:26 AMcalitatea a fost insuficienta pentru a se continua.
Sa vede si in poza lipsa de calitate - bucata lipsa din talpa sinei, crapaturi longitudinale in ciuperca (cel mai probabil de la solicitarile produse de trafic).

AndreiB

Am aruncat un purcoi de bani pe viaductul ala inutil cu gabarit de navigatie si ne-am zgarcit cu sina semi-buna...

E ceva putred rau la MT.

TibiV

Mda... Ne "ieftinim la tarate"...

Hai sa pun si o filmare (ca de obicei, foarte buna...) de la Ionut Ivasca: Magistrala CFR 902 - Gara Comana + Pod Raul Neajlov 14.03.2023


Foarte buna imaginea de la final, cu "....inaugurata la 31 octombrie 1869, odata cu linia Bucuresti Filaret - Giurgiu, prima linie de cale ferata din Principatele Romane"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dan tm

foarte ciudat ca au ales traversarea la intrarea in statii in loc de doua diagonale separate.
Am avut impresia ca se renunta la traversarile alea.

TVlad

Quote from: AndreiB on March 15, 2023, 03:15:26 PMAm aruncat un purcoi de bani pe viaductul ala inutil cu gabarit de navigatie si ne-am zgarcit cu sina semi-buna...

E ceva putred rau la MT.

Repet, poate nu e clar: sina CS Resita de 49 era pe firul abandonat, se va inlocui cindva. Pe firul activ este sina de calitate mai buna (British Steel si altele tot de 49). Ambele fire sint in afara lotului aflat acum in reabilitare, nu fac obiectul proiectului PORR.

Dincoace, pe tronsonul PORR, au folosit sina noua de 60.

District EA

#448
Stația Vidra și pod peste Sabar 14.03.2023, video Ionuț Ivasca

TVlad

#449
Bestiala introducerea, cu mesajul de intimpinare de la intrarea in magazie...

Citeva intrebari:

1. Ce rost are primul pod, cel apropiat de sosea? Nu se vede sa fie vreun curs de apa pe dedesubt sau macar un brat al Sabarului activ doar la debite mari. Drum pentru acces pe sub calea ferata se poate amenaja dincolo, linga apa. Sa fie oare terenul atit de moale incit doar pe acea portiune sa nu poata prelua sarcina unui rambleu?

2. Culeele au cite doua proeminente verticale ciudate. Nu par a avea nici un rol. Aparatele de reazem sint undeva mai jos.

3. De ce se incapatineaza CFR-ul sa nu vinda cladirile scoase din uz? Magazia asta si cantonul de caramida de Ciurea de la Comana ar putea fi cumparate de persoane particulare sau firme si folosite ca locuinte, depozite, ateliere sau altceva. Sint in localitati, aproape de Bucuresti, nu in mijlocul cimpului si sint convins ca ar fi amatori. Eu as fi unul dintre ei, de exemplu.