Calea ferata 902 Bucuresti-Giurgiu

Started by Ionut, February 13, 2019, 07:41:51 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TVlad

Bag de seama ca peroanele nu mai sint in dreptul garii ci la vreo 50m distanta in schimb cladirea CED (sau cum s-o mai numi acum) este.

Traversele de lemn sint mai ieftine si pot fi refolosite cind tirfoanele se slabesc in locasurile lor. Se deplaseaza cu citiva cm mai intr-o parte si se dau gauri noi.

TibiV

Tot de la Ionut Ivasca, podul de la Gradistea filmat pe 3 decembrie

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

frunzaverde

In plus, poti folosi aceiasi traversa de lemn la orice fel de nevoie : pentru utilizari speciale (macazuri, incalecari, bretele, jonctiuni etc.) singura diferenta e unde dai gaura pentru tirfon. La traverse de beton iti trebuie zeci de profile distincte.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Vlad94

Este cumva vreo șansă sa termine lucrarile ca să poată trece Orient Express pe aici?

Calin88

Ce structura absolut enorma a iesit din incapatanarea unora de a nu renunta la prostia cu canalul navigabil pe Dunare

AndreiB


oneLess

Noroc că totuși nu s-au cerut 3 poduri ca la Găneasa!  :((

carutasul

Nu mai știu dacă Bird's eye View are cont aici, e o filmare interesantă cu podul de la Grădiștea pe yt.

GIV

#413

Pod feroviar Gradistea  decembrie 2022

TibiV

Bird's eye View are cont aici, este userul @BEV ...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

 Aveam o bănuială dar nu eram sigur :)
În tot cazul filmarea mi s-a părut încurajatoare (și reușită) , progres semnificativ.

venom637

In Comana mai au putin si termina sina pana la podul peste Neajlov. S-au apucat si de structura metalica de pe peroane.
De la Comana pana la Gradistea au pus traversele de beton si pun sina. O sa fac niste poze in weekend.

Vlad94

M-am uitat pe AM-ul pentru electrificarea căii ferate București-Giurgiu. Din păcate văd că vor dubla doar secțiunea Daia-Frățești, dacă dublau și Băneasa-Mihai Bravu, am fi avut 30 de kilometri de linie dublă neîntreruptă între Frățești și Comana. Puteau dubla și Jilava-Vidra, mai mult pentru traficul de navetă.

TibiV

Podul peste Arges filmat de Ionut Ivasca pe 30.01.2023

Mama proștilor este mereu gravidă... :)