News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Calea ferata 902 Bucuresti-Giurgiu

Started by Ionut, February 13, 2019, 07:41:51 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

frunzaverde

Ai cumva o poza cu tot ce scrie pe cuponul de sina pe care scria BRITISH STEEL? Sunt curios ce fel de sina se foloseste la constructie. In Romania de obicei se foloseste Voestalpine peste tot.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

TibiV

#391
Din cate imi amintesc, linia a fost construita de o firma englezeasca in urma cu aproximativ 125 155 de ani.

Ar fi culmea sa mai existe in teren sine British Steel din anii 1860. Daca da, ar trebui duse la Muzeul Tehnic...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


venom637

#393

AndreiB

#394
Compania (nu cea actuala) British Steel a fost formata in 1967 dupa nationalizare. Exista si un British Steel azi, fara legatura cu cea istorica, care a fost formata din vanzarea activelor Tata Steel.

Garantat nu e sina din XIX, dar daca e sina din anii '80 sau post 2016, no idea.

carutasul

presupun că - 99 nu e anul, nu? :) Parcă în prima poză apare și un 99.

frunzaverde

In principiu da, deci e sina veche (semi-buna). Pe sina noua British Steel scriu BS, marca forjei, anul si profilul (de exemplu BS SC 22 60E2 + ceva marcaj de tip de otel).
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

AndreiB

Linia era oricum relativ slab circulata de marfa, nu? Presupun ca nu si-a facut inca tonajul. Prindere ne-elastica tip K, insa...

frunzaverde

Nu e prindere de tip K, e prindere flexibila SKL - se vede clipsul care prinde linia (bucata de metal curbat care formeaza bucla).
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

AndreiB


Xenos

Intr-una din pozele de mai sus se vad doua traverse de beton fisurate...nici alea de lemn nu arata grozav...e ok asa?!

frunzaverde

Nu, absolut deloc nu sunt ok.
Cele mai rele sunt traversele de joanta, care sunt sparte si putrede, alea sunt urgenta imediata la inlocuire. Daca nu se inlocuiesc, ce-o sa se intample e ca o sa creasca vibratiile in sina unde deja sunt mari, si o sa se uzeze mai repede sina. Cele de beton - am vazut si mult mai rele.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

venom637

Am un sentiment ca au lasat traversele din lemn unde vor trebui sa puna acele pasaje pe sub calea ferata pentru animale.

frunzaverde

In poza, traversele de lemn sunt puse la joanta (unde se intalnesc doua cupoane de sina distincte). E destul de standard aranjamentul (traverse speciale de lemn, standard de beton).
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

TibiV

#404
De la Ionut Ivasca, gara Comana



LE

@frunzaverde, care este avantajul traverselor de lemn la joante/macazuri? Este clar ca au o viata mai scurta, deci trebuie sa aiba si alte calitati...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)