Calea ferata 902 Bucuresti-Giurgiu

Started by Ionut, February 13, 2019, 07:41:51 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Ar fi interesant sa aflam pentru ce tip de nave este necesara ridicarea podului. Ca nu cred ca exista cuirasate/portavioane fluviale...

Daca trec anual 5-10 nave "neobisnuit de mari" cred ca problema este nesemnificativa.

Pentru numele lui Dumnezeu, podul ala a fost proiectat si construit in 1950, cu "tehnologie sovietica de top". Sunt convins ca dupa 7 decenii au aparut suficiente noi tehnologii pentru a electrifica linia - si pentru ca ridicarea/coborarea sa se poata face suficient de repede incat sa nu afecteze traficul feroviar....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

motorzbh

Durează vreo 10 minute sa-l ridici. O sa caut acasă prin milioanele de poze cum arata mecanismul. Problema este de gabarit ca podul este cam mic. are niste grinzi cam jos. Nu intele de ce nu s-a bagat electrificarea lui in Proiect.

dr4qul4

@TibiV, banuiesc ca se paote ridica pt a trece Velierele!
Alte vapoare inalte nu am vazut (ar fi si greu, tinand cont ca in anumite perioade abia trec barjele din cauza nivelului scazut al Dunarii)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

#378
Quote from: motorzbh on October 20, 2022, 04:32:04 PMNu intele de ce nu s-a bagat electrificarea lui in Proiect.

Eu sunt (ceva) mai tanar decat podul, si pana pe la 10 ani am mers in trenuri tractate de aburoase...  ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

motorzbh

Știu ca multi visează sa meargă cu o aburoasa , dar credeți-mă sa dai 5 ore la lopata nu e deloc fun. Ca sa nu zic ca te faci negru din cap pana in picioare.Si iarna ești fierbinte pe o parte si rece pe alta. Când dai la lopata ești fierbinte peste tot. Dar probabil daca faci asta zilnic te obișnuiești.

ioandorin

Cred primul transport de șină pentru această lucrare la "odihnă " așteptând lumina zilei,condiție de circulație !
Destinația: Giurgiu Nord , beneficiar: PORR! 






Powered by API/PUM imgur uploader

TVlad

Se lucreaza pe un fir si mai la sud de Comana. La trecerea la nivel din satul Vlad Tepes au improvizat o platforma pentru incarcarea balastului nou si au montat suporturi pentru semnalele de bariera:








Powered by API/PUM imgur uploader


venom637

#383
Structura metalica gara

(GPS)



Ce este asta ? E chiar langa gara.
(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader


carutasul

sunt sigur că nu e chiar "toată" pentru că în timpul uneia din plimbările mele pe Centură în urma deschiderii de la Domnești am văzut o echipă de la ei făcând lucrări de mentenanță pe calea ferată...

alext

^
Articolul vorbeste de linia 102, aici vorbim e 902.
Scuzati-mi ignoranta, dar nu inteleg unde este greseala...
Ma poate lamuri cineva?
Multumesc.

frunzaverde

La CFR exista trei sisteme distincte de numerotare:

1. un sistem bazat pe infrastructura fizica - folosit de CFR SA pentru descrierea liniilor in sine (sine, terasamente etc.). In sistemul asta, vorbim de linia 103 (e intentionat o suta trei, nu e o greseala). Pentru ca lucrarile facute de PORR au legatura cu infrastructura, documentele de licitatie, de exemplu, folosesc CF103 (inclusiv in numele arhivei).

2. un sistem bazat pe sistemul de circulatie trenurilor ("miscare-comercial") - folosit in principal de CFR Calatori dar nu numai, pentru descrierea sectiilor de circulatie. Spre deosebire de linii, sectiile se pot suprapune, pot avea dubluri etc.. In sistemul asta, vorbim de sectia 102. In trecut a fost 902 - in functie de ce sectii sunt deschise si inchise, sistemul asta se modifica frecvent.

3. un al treilea sistem, folosit pentru calcul TUI, care e mult mai detaliat. Aici exista o gramada de segmente de sectie TUI, mai precis 1060-1072.

Threadul ar trebui redenumit 103, ca vorbim de linii fizice.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

carutasul

Scuze, eu doar glumeam pe seama faptului că în titlu se spune că "iși concentrează toată activitatea la Grădiștea" și voiam să subliniez că mai lucrează și pe restul traseului. Nu era o răutate. Cât despre numerotarea liniilor/secțiilor, pentru mine e mai puțin interesantă, e același contract.

venom637

#389
Am fost acum 2 zile la o plimbare prin padure si am mers pe calea ferata de la Comana spre Vlad Tepes. Au reabilitat tot (traverse/cabluri/stalpi/etc) in padure pana la Vlad Tepes, dar au lasat sina pe care scrie BRITISH STEEL. Au inceput sa puna sina in Comana. Am prins in actiune un utilaj care punea automat piatra peste sina de abia pusa. Foarte misto jucaria. Am facut un video. O sa-l pun asap.
Gara este cea din caramida si hala din panou va fi un fel de depozit/"server room".