Calea ferata 902 Bucuresti-Giurgiu

Started by Ionut, February 13, 2019, 07:41:51 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dan tm

CAsa e intabulata, mi se pare ca e cu limita terenului pe gard.Cladirea e intabulata mult mai mica decît este acuma.

CF 51543 Vidra

TVlad

Vedeti ca proiectul incepe mai la sud de casa cu pricina, asa ca nu o sa pateasca nimic. Betonul turnat nu afecteaza gabaritul iar poarta e glisanta, in planul gardului.

etravel

Va trebui sa mute poarta, odata ce va porni traficul e foarte riscant sa iesi pe acolo cu masina.

frunzaverde

Cum sa n-afecteze gabaritul? Betonul ala e facut pe terasamentul colmatat...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

venom637

#304
Poza e de ieri din Comana.
Am si eu o intrebare. Presupun ca pe acest zid de beton va circula/stationa trenul. Ce se intampla cu soseaua, ca acel zid de beton e deja cu 120 - 140 cm peste.

Ce vreau sa zic de fapt e ca in zona aia nu prea e loc sa inalte, mai ales spre centru (in spate in poza).




Powered by API/PUM imgur uploader

punktnet

Ce sa caute trenul sus pe beton?
Este zid de sprijin, linia se monteaza pe terasament inaltat.
Just kidding.

venom637

am intrebat ca nu ma pricep. sub acel zid sunt forate gauri cu fier beton de cam 10m adancime, 40 - 50 cm diametru, la o distnta de cam 50cm una de ala pe toata lungimea statiei. am presupus ca aia e un fel de fundatie.

vancouver

Se numesc coloane forate sau piloti forati (nu piloni, ci piloti, atentie). Au rolul pe care radacinile le au la un copac. Ce vedem in poza este grinda care uneste capetele tututor acestor coloane forate si le face sa actioneze ca un tot unitar. Ce anume vor sa faca acolo nu ne putem da seama din poze, trebuie proiectul.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

TVlad

Stabilizeaza malul piriului Gurban si probabil vor inalta nivelul sinei pentru a evita pericolul inundatiilor din cauza carora cica au demolat gara.

venom637

#309
V-am mai zis, inundatii au fost inainte de barajul de la Mihailesti.
Se umfla Argesul la Gostinari, Neajlovul ajungea in Arges si nu avea unde sa se duca si se umfla si ajungea cam de 1 metru in zona garii Comana. Am vecini care au trecut cu masina pe acolo cand avea apa jumatate de metru.
Gurbanul e vai de zilele lui, nu are de unde sa faca inundatii.

dr4qul4

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

AndreiB

Momentul perfect sa faci un pasaj auto mega ieftin si sa desfiintezi trecerea la nivel, dar noua ne place scump si prost.

venom637

Din discutii cu muncitorii am aflat ca acela este un zid de sprijin cum zicea cineva mai sus.
Toata partea din stanga va fi umpluta si adusa la nivelul zidului. Se tot aude ca vor face un pasaj.



Sorinus

La cati bani se baga, mergea si o electrificare, inclusiv pe centura de vest (Chiajna-Jilava). Cu material ramas de la coridoreli macar, ca pe linia asta n-o sa zboare nimeni peste 100. Asta chiar e linie ptr noile rame achizitionate de ARF, de la GDN la Giurgiu cat se facea in vremurile bune, 1h juma?

AndreiB

Imho, mai bine se deserveste din Progresu - cu pasajul de la Eroii Revolutiei si tramvaiul prelungit pana la Gara ai de facto acces la metrou.

As face insa o legatura cu OTP via centura de vest / Chiajna, adica un automotor se decupleaza in Progresu si pleaca spre OTP.