Calea ferata 902 Bucuresti-Giurgiu

Started by Ionut, February 13, 2019, 07:41:51 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

AndreiB

Cam risipitoare reabilitarea asta. Mai ales ca probabil cladirea noua va fi ceva extrem de modest.

Vlad94

Chiar ca risipa. Nu puteau oferi cladirea primariei sa o dea la persoane nevoiase? Dar CFR mai degraba darama decat sa ofere ceva de care nu are nevoie.

TVlad

Lasa dom'le ca era o porcarie veche de pe vremea lu' Pazvante. Jos cu ea, ca e pericol public! Romanul e ctitor, la fiecare generatia o ia de la zero. Punem o mindrete de container european...

ionescu63

Poate avea expertiza ca trebuie demolata (structura de rezistenta afectata). La o clădire părăsita 20 de ani e foarte posibil lucru asta

TVlad

Am mai discutat pe aici, cica e in zona inundabila. Pai dupa criteriul asta si americanii ar fi trebuit sa demoleze tot New Oreleans-ul!

dan tm

Aici sint citeva poze facute de mine in cadrul unui turneu ,,la avarie". Poate intereseaza pe cineva.
La plecarea din Gradistea , pe stinga , era un teren care parea un fel de amplasament abandonat. O fi fost vechiul amplasament al garii?
Poazele sint facute din Desiro deci nu toate sint de calitate. La asta se adauga faptul ca sint pozar amator.
Nu am reusit sa ajung la pod din cauza unor ciini.


https://www.flickr.com/photos/150967818@N08/albums/72157664010580358

nenea_hartia

@dan tm: faine pozele, mulțumesc! Cea cu ceasul Paul Garnier ar merge tare bine aici. :)

@tuturor: cu riscul de a părea - prin repetiție - că am niște lămpi arse, vă rog mult să puneți o poză-două și pe Wikipedia sau măcar să folosiți uneori uploaderul lui strainu, mai ales când fotografiați clădiri sau lucrări de artă care vor fi demolate (gara pozată de venom637, de exemplu). Patrimoniul industrial din România este de o mare valoare și, cum e distrus bucată cu bucată, măcar pozele să rămână.
Mulțumesc!

TVlad

Din pacate uploaderul respectiv al lui Strainu nu mai functioneaza. Pun aici doua fotografii cu gara Comana, realizate cu o saptamina inaintea demolarii, probabil ultimele poze care i s-au facut, intreaga fiind:








Powered by API/PUM imgur uploader

Sorinus

Mi se pare evident ca, cladirea IDM (Cea din stanga) e de generatie 70-80, similara cu alte cladiri IDM de pe Magistrale, care se afla sincer in stare asemanatoare si nu le demoleaza nimeni.
Dar evident ca, daca trantesc un container, e mai ieftin decat o reabilitare.

TVlad

Pentru ca nu mai pot edita mesajul precedent, il adaug pe acesta cu fotografiile corespunzatoare, libere pentru a fi utilizate pe Wikipedia:

Magazia de marfuri si turnul de apa din gara Comana

Imagine publicată sub licența Creative Commons Atribuire-Distribuire în Condiții identice 4.0

Turnul de apa din gara Comana

Imagine publicată sub licența Creative Commons Atribuire-Distribuire în Condiții identice 4.0

Gara Comana cu o saptamina inaintea demolarii

Imagine publicată sub licența Creative Commons Atribuire-Distribuire în Condiții identice 4.0

Gara Comana cu o saptamina inaintea demolarii

Imagine publicată sub licența Creative Commons Atribuire-Distribuire în Condiții identice 4.0


Powered by API/PUM imgur uploader


frunzaverde

@TVlad si restul - birou de miscare din anii '60 cu CED iti garanteaza ca e plin de azbest. In conditiile in care inlocuiesc semnalizarea acolo, care e nefunctionala de vreo 10 ani oricum, pastrarea si renovarea cladirii respective ar fi fost absurd de scumpa din cauza lucrarilor de eliminare azbest. Gara veche nu stiu ce-avea.

Iar din turnul de apa si magazia de marfuri, abandonate de muuulte zeci de ani, nu vad ce-ar fi putut scoate...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Sorinus

Deci Comana ramane HM si Gradistea devine PO?


TibiV

#284
Podul de la Gradistea filmat de Ionut Ivasca:


In descriere, Ivasca citeaza un articol mai vechi din Adevarul, care citeaza API...
QuotePe scurt, liniaBucureşti-Giurgiu, cea mai veche cale ferată din România şi legătura Capitaleicu Sofia, stă închisă de 15 ani pentru că vechiul pod (din 1867) de laGrădiştea peste Râul Argeş a fost luat de ape.

Lângă acesta este unul,,nou", din 1989, doar pe jumătate construit, supraînălţat, care trebuia săînlocuiască vechea trecere odată cu finalizarea CanaluluiDunăre-Argeş-Bucureşti. Nici canalul, nici podul nu au fost însă terminatevreodată.

Drept urmare, CFRInfrastructură a decis să demoleze complet ambele poduri şi să facă un altreilea, de 1,13 km, atrăgea atenţia, la începutul anului trecut, Asociaţia ProInfrastructură. Motivul unui pod atât de lung ar fi ca să încapă navele de peCanalul Dunăre-Bucureşti. ,,Deci s-a decis execuţia unui pod lângă un pod delângă un alt pod care ar trece peste un canal inexistent care, cel maiprobabil, nu va fi gata niciodată", spun reprezentanţii Asociaţiei.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)