Calea ferata 902 Bucuresti-Giurgiu

Started by Ionut, February 13, 2019, 07:41:51 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hvm

Eu de multe ori am zis ca la noi nu se gândește în perspectiva. parca toată lumea se gândește la ce a fost acu 20 de ani și vrea sa îmbunătățească pentru acum, din păcate va fi gata în 2-5-10 ani când deja probabil o sa TB dublat
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

danvoicu

Dar ce avea ma rog vechiul pod de trebuie daramat? Nu e conform standardelor sau ce? Mie imi pare totul in regula, numai sa nu fie defecte ascunse. Pare mai degraba a fi scarpinatul romanului.

rizzuh

S-a discutat cu cateva pagini in urma despre podul nou vechi, calitatea lui si lipsa intretinerii 30 ani (caci n-a fost terminat si folosit):

Quote from: frunzaverde on August 21, 2021, 10:33:17 PM
@TibiV, @TVlad - podurile facute in epoca respectiva, chiar pe obiective mai prestigioase, au avut defecte structurale masive, necesitand remedieri extrem de scumpe, pe programe multi-anuale, aproape de reconstructie : Agigea Rutier, Cernavoda Nou I si II, Cernavoda Centrala Nucleara, Podul Grant din Bucuresti (asta chiar a avut nevoie de 2 consolidari!).

Un pod facut in aceiasi epcoa, dar abandonat 30 de ani, nu vad cum ar fi putut fi mai ieftin de remediat, in conditiile in care podurile de mai sus, cu intretinere, si finalizate, au avut nevoie de interventii masive. Podul pereche, rutier, din amonte, a trebuit inchis doi ani, trafic deviat pe un pod de pontoane temporar, ca sa fie consolidat si reparat...

@Alecu26 : Podul asta este pe o linie de naveta la cativa kilometri de Bucuresti. Ar fi trebuit sa fie pod pentru linie dubla (cu cuva de balast) din ziua unu de reconstructie. Si abandonata prostia de canal "nebunia lui Ceasca"...

Si mai in urma:

Quote from: frunzaverde on September 12, 2019, 04:18:15 PM
Din cate stiu, "podul nou" a fost expertizat, si ar avea nevoie de consolidari serioase, inclusiv inlocuirea unei pile pentru a se putea circula la tonajul nominal si la VS. Toate podurile rutiere si feroviare construite in epoca au avut deficiente structurale majore, care au necesitat consolidari si reparatii capitale (Agigea rutier, Cernavoda Nou Borcea, Cernavoda Nou Dunare, ...).

Un pod care a stat intr-o configuratie a albiei temporara (configuratia finala a albiei urma sa fie alta), construit intr-un hei-rup inca si mai mare ("santierul tineretului"), niciodata folosit si niciodata intretinut (nu a fost livrat CFR, si antrepriza de constructii nu mai exista) nu cred ca mai are cum sa fie "salvat" in vreun fel.

Click pe link-ul de la quote si vezi discutiile de atunci.

venom637

Nu stiu daca e pe bune, dar arata bine.


frunzaverde

Nu e pe bune : e doar o joaca, proiectul nu arata asa.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

razvan96

Alocare bugetara propusa pentru 2022: 245 de milioane RON.

tom_sawyer

Autorizatie nr. 72 - ,,Etapa a II-a – Pod peste râul Argeș (km 23+456,70 – km 23+747,30) și pod peste râul Neajlov (km 28+364,94 – km 28+434,94)" din cadrul obiectivului de investiție ,,Modernizarea liniei CF București Nord – Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră, Lot 1 – Redeschiderea circulației feroviare pe pod peste râul Argeș, între Vidra și Comana"

MT


venom637

 "În data de 23 decembrie, proiectantul a depus la CFR SA, Studiul de Fezabilitate privind Modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord – Jilava – Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontiera – Etapa a 2-a. Au fost obţinute toate avizele solicitate prin certificatul de urbanism şi în prezent proiectul se află în procedură de obţinere a Acordului de Mediu", a mai transmis Scrişoreanu.

Potrivit acestuia, la finalizarea lucrărilor, linia de cale ferată va fi electrificată şi trenurile vor putea circula cu viteze de până la 120km/h.

https://www.g4media.ro/consiliul-de-specialitate-din-ministerul-transporturilor-a-avizat-sf-pentru-autostrazile-sibiu-fagaras-si-buzau-focsani.html

razvan96

Puteti gasi aici memoriul de prezentare al proiectului: http://www.anpm.ro/documente-procedura-eim-si-ea/-/asset_publisher/Wzb2ztRkJWtj/content/memoriul-de-prezentare-pentru-proiectul-modernizarea-infrastructurii-de-cale-ferata-dintre-statiile-cf-bucuresti-nord-jilava-giurgiu-nord-giurgiu-nord

Interesant cum de la 2,27 miliarde acum o luna, cand s-a depus memoriul, s-a ajuns la 3,7 miliarde cost estimat ieri, din comunicatul CFR. Ametitoare cresterea. La pretul asta macar dublare completa daca se facea.


TVlad

Spre aducere aminte, o fotografie facuta din acelasi loc dar la sfirsitul lunii martie 2021:





Powered by API/PUM imgur uploader

TVlad

#266
In gara Comana au indepartat liniile si acum intaresc cu coloane forate malul Gurbanului:























venom637

(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Putin mai departe de zona asta spre Vlad Teles calea ferata are traverse de beton, dar sunt destul de multe zone unde nu mai este pietris sub sine (1 - 2m), de la apa probabil. O sa mai fac poze data viitoare cand mai fac o plimbare.


venom637

#269
Gara din Comana a fost demolata.

(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader