Calea ferata 902 Bucuresti-Giurgiu

Started by Ionut, February 13, 2019, 07:41:51 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

AndreiB

Nici nu cred ca e nevoie de metrou pentru a face gara Progresu utila. Prelungit tramvaiul pana in fata garii de langa "Palat", si terminat nodul intermodal de la Eroii Revolutiei si practic ai "metrou" pana la Progresu.

dan tm

Dar nu era linie de tramvai acolo la gara Progresul?

parca si linia trecea soseaua printre gunoaie si mergea undeva

daca tot se discuta de feroviar sa continue chiar si traseul trenului mai in profunzime.

andreigolomoz

Salutare!

Astăzi pe grupul de Facebook "Trenuri Românești" a apărut un clip interesant cu procesul de demolare al celui de-al doilea pod construit la Grădiștea in care unul din tabliere este răsturnat de pe pila cu ajutorul unui excavator. Întrebările mele sunt:

1. Totuși, acest pod nu ar fi putut fi reabilitat prin refacerea pilei aflată în albia râului? Întreb in ideea in care eu am fost acum un an în vizită la acest pod și într-adevăr, pila menționată nu mai prezenta nici o garanție din punct de vedere al rezistentei. In schimb, bazele celorlalte pile se prezentau in stare perfecta, nefiind erodate la baza.

2. Acel tablier nu putea fi folosit totuși în altă parte având în vedere că nu a fost niciodată solicitat la greutate?

Las aici link cu clipul, din păcate trebuie să aveți cont pe Facebook și să fiți pe grupul respectiv.

https://www.facebook.com/groups/trenuri.romanesti/permalink/4311785438889808/

carutasul

#228
linia mergea până la Filaret și de fapt până la Gara de Nord; problema mea e că până la Filaret cred că ar putea merge și acum dacă ai face o soluție să nu mai traverseze DN5, că un tren pe oră traversând Șoseaua Giurgiului mi se pare deja haos garantat... (bine, nu aș zice că are sens să o aduci la Filaret, mai bine la Progresu unde ai tramvai - nu am mai fost de mult dar parcă era reabilitată linia, deci poți să ai o capacitate bunicică) .

hvm

Care e periada de executie ca mi-a scapat in ultimele 5 pagini
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

AndreiB

@dan_tm

Din pacate nu. Capatul se numeste Bucuresti Progresu, dar e la bulevard, la 7min de mers pe jos de intrarea Garii, printr-o zona cel putin zis insalubra. Din fericire e extrem de simplu de prelungit. Cu putin cap ar putea fi chiar facut cross-platform (i.e. la acelasi peron).

Vlad94

Ar fi nevoie de 550 de metri intre intrarea in bucla si pana in fata garii. Vis-a vis de gara ar putea face un park and ride exact ca la Pantelimon.

carutasul

Chestia e că ar trebui cumva să evităm traversarea bulevardului fie cu trenul fie cu tramvaiul... probabil că ar trebui totuși făcut un pasaj rutier acolo...

tom_sawyer

#233
Anunt de participare: [CN1030095] CONSULTANȚĂ ȘI SUPERVIZARE a proiectării și execuției lucrărilor aferente obiectivului de investiţii ,,Modernizarea liniei de cale ferată București Nord – Jilava – Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontieră, Lot 1 - Redeschiderea circulației feroviare pe pod peste râul Argeș, între Vidra și Comana"

Apar 2 contestații (CNSC) în SEAP, dintre care la una (sau la ambele?) s-a publicat anunțul de respingere astăzi. Poate reușește cineva să o deschidă.

Dacă sunt respinse ambele, trebuie semant contractul, conform noii OG.

tom_sawyer

Filmare din 05.09.2021: A inceput demolarea pod CF Gradistea


AlexxC

Mi se pare mie sau e cam prea putina armatura in vechiul "pod nou" de la Gradistea? Unde e "ferul"? ca nu prea se vede...decat ieconomia !

alecu26

Si acum proiectele de CF se fac asa. Elementele de beton sunt massive, si armate in general pe contur dar foarte putin.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

carutasul

Există vreun motiv anume sau dau copy paste de la Apolodor din Damasc? :) Că și mie mi s-au părut subțiri, compar și cu ce văd aici la A0 cu DN6, ba aș zice că e mai subțire decât am pus eu la casă ...

TVlad

Solicitarile sint in general la compresie si armatura in acest caz nu ajuta deloc. Eu sint convins ca inginerii de pe vremea aia stiau meserie si nu s-a facut in nici un caz ieconomie. Nu cu astea.

carutasul

sunt sigur că știau meserie ( cumva pot zice că am învățat cu ei, chiar dacă în altă profesie), dar solicitările sunt tot la compresie și la podurile rutiere și altfel arată armătura... Să fie ceva de genul că era mai ieftin cimentul decât fierul? ...