News:

Video 21.06 Autostrada A1 Pitești-Curtea de Argeș.

Main Menu

Calea ferata 902 Bucuresti-Giurgiu

Started by Ionut, February 13, 2019, 07:41:51 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

venom637

Linia din spatele garii se termina la un peron inaltat in spatele magaziei.




La capatul celalalt este un macaz.


AndreiB

Mersi de poze. O linie de incarcare/descarcare marfa poate? Oricum genul asta de trafic de marfa a disparut complet de pe calea ferata. Chiar si acolo unde exista peron de marfa (e.g. Azuga) nu am vazut vreodata un vagon incarcand/descarcand ceva).

TVlad

#137
Era linia care deservea latura estica a magaziei de marfa iar inainte de reconfigurarea din anii '60 era a doua linie a statiei, folosita pentru incrucisari. Mi-a povestit un prieten ca in anii '80 magazia era folosita pentru a depozita carbune pentru incalzirea caselor satenilor.

Am suprapus acum planul peste imaginea din Google Earth si iata ce a rezultat. Cu rosu am figurat traseul noilor linii:





Powered by API/PUM imgur uploader

Muta, ca de obicei, traseul cu citiva metri mai incolo, suficient ca sa demoleze tot ce misca.

Sa nu imi zica ei ca maresc raza de curbura ca sa creasca superviteza trenurilor pe noua magistrala! Dar chiar si asa, linia cu cea mai mare raza de curbura, din cauza carora demoleaza, e noua linie 1 care e in abatere deci va fi circulata numai de trenurile care sigur opresc in statie. Absurd.

frunzaverde

Proiect tip Italferr... Daramam tot...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

TVlad

Eu am facut o sesizare pe situl CFR insa nu stiu ce sorti de izbinda am. Voi daca sinteti utilizatori de facebook (eu nu am cont) va rog, puteti scrie celor care pot influenta acest proiect sa il modifice intr-un sens rezonabil? Totusi, se cheltuie anapoda niste bani care ar fi mult mai utili in alte parti.

AndreiB

Beyond stupid. In loc de asta mai bine cheltuiau banii sa elimine trecerea la nivel.

dan tm

Fiind abatere nu o pot pune dincolo sa ramina cladirea?

frunzaverde

@AndreiB - nu e pasaj in locul trecerii la nivel? Asa inteleg din desenul ala...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

TVlad

#143
E tot trecere la nivel, ca acum:





Powered by API/PUM imgur uploader

Fiti atenti ce zice aici, la pagina 46:

http://www-old.anpm.ro/upload/150109_EA_Redeschiderea%20circulatiei%20feroviare%20pe%20pod%20Arges%20Vidra_Co.pdf


"Clădirile existente (clădire călători, clădire CED şi magazii scule) în halta de mişcare Comana au fost  inundate  de  mai  multe  ori,  acestea  aflându-se  în  zonă  inundabilă.  Din  acest  motiv  sunt propuse pentru demolare şi se prevăd clădiri noi, clădire de călători şi clădire container CED pe noua platformă a haltei."





Powered by API/PUM imgur uploader

Noul amplasament pentru containere e pe locul fostei linii 4, din spatele garii.



Powered by API/PUM imgur uploader

Vi se pare ca e mai putin inundabil ?  :)

TibiV

#144
Da, mai putin inundabil, daca fac fundatiile pana la nivelul actual al etajului 1....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dan tm

DAr se vede ca cladirile au rezistat la inundatii. O:-)

venom637

Trecerea la nivel a fost inundabila de catre Neajlov. Acum 3 sau 4 ani a fost facut un baraj de pamant pe unde intra apa (langa pod) si ajungea in zona garii.
Mi-a povestit un vecin mai in varsta ca la trecerea la nivel fost apa si de jumatate de metru.

rizzuh

Semnatura lui TibiV descrie perfect acest proiect, in totalitatea sa.

TVlad

#148
Nu are cum sa fie de la Neajlov pentru ca el are la dispozitie o lunca foarte mare. Mai degraba cauza este podetul de peste riul Gurban (cursul de apa/balta de dincolo de linia a treia din gara). Acest podet sau tub de linga trecerea la nivel limiteaza capacitatea de descarcare a debitelor mai mari. Pentru asta trebuie doar redimensionat corect.

Iata fratii din Anglia ai turnului nostru de apa de la Comana:


sursa https://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/06/0e/94/1e/settle-station-water.jpg


sursa https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/9d/Keighley_Railway_station_KWVR_water_tower_-_geograph.org.uk_-_1035647.jpg

Powered by API/PUM imgur uploader

Primul este transformat in locuinta particulara.

venom637

Iti garantez ca de la Neajlov se inunda. Gurban este un parau, nu are asemenea debit de apa sa poata inunda ceva.
Drumul ala din pozele mele care se continua pe langa calea ferata de la acel macaz duce fix pana in acel dig de care zic eu nu si nu este diferenta de nivel.

Acum 2 ani fara acel dig, apa ajungea pana la gara.