Calea ferata 902 Bucuresti-Giurgiu

Started by Ionut, February 13, 2019, 07:41:51 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Konter

@cristi5 Arcada are multi subcontractori si lucrarile CF sunt mult mai mecanizate (pt cine are utilaje), dar daca o sa castige DX Focsani-Braila sigur o sa fie greu de gestionat sute de km de cale ferata, metrou Cluj, DX si cladiri in acelasi timp.

Xenos

Îmi pare rău că nu a câştigat Porr, Alstom/Arcada performează prost pe feroviar, atât pe Simeria Gurasada (dacă ţin bine minte), cât şi pe Sighişoara-Braşov

Konter

Pai toti performeaza prost pe "coridor". Singurii care se misca prost in feroviar la modul general sunt Aktor.

TVlad

#1008
Am fost simbata la garile Progresul, Jilava si Vidra ca sa vad cum se prezinta cladirile ce urmeaza sa fie demolate.

Progresul.












Lucru rarisim, vara cred ca functioneaza tisnitorile:



"Fauna" cu patru picioare. Fauna cu doua picioare nu am intilnit, erau doar citiva calatori absolut normali.




Powered by API/PUM imgur uploader


Jilava:



















Powered by API/PUM imgur uploader

Vidra. Camerele dinspre nord sint locuite.










Baietii au incercat sa salte borna de nivelment. Era bine prinsa:




Powered by API/PUM imgur uploader

TibiV

Foarte bun foto-reportaj.

Multumim!
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dan tm

OAre incurca ceva gara Progresul? mie mi se pare frumoasa si parca forma ei reprezinta un stil arhitectural.
Si cealalta gara, Jilava e destul de frumoasa.
Dar acuma e simplu, se demoleaza si repede cu niste rigips facem una noua.
inteleg progresul si avansul tehnologic, dar uneori pare ca se arunca banii.

cred ca ce o sa inlocuiasca cladirile astea doua nu o sa fie nici macar la nivelul veceului din Jilava.

TVlad

Exact. Nu ma asteptam sa fie in stare asa de buna gara Progresul. E curata, renovata, cu acoperis in stare buna, scurgeri noi, sala de asteptare curata, etc.

E construita in 1960 ca sa preia rolul garii Filaret. Imi amintesc ca am vazut pe plansele incarcate de Cristi5 un element al galeriei de metrou tras strategic citiva metri spre gara in asa fel incit sa justifice demolarea ei in ciuda faptului ca e spatiu liber cit cuprinde in partea opusa.

La una din celelalte gari au nevoie de citiva mp fix pe ampriza cladirii ca sa construiasca pilon GSM-R. Fix, fix acolo, nu in alta parte. Credeti-ma ca la frecventa, tehnologia si relieful asta nu are absolut nici o importanta unde pui pilonul, intr-o marja de citeva sute de metri.

nenea_hartia

Quote from: dan tm on January 20, 2025, 08:08:06 PMcred ca ce o sa inlocuiasca cladirile astea doua nu o sa fie nici macar la nivelul veceului din Jilava.

Din păcate, ăsta e nivelul proiectării c.f. de la noi, chiar și un wc e prea complex. Și ăsta e nivelul proiectanților, mai mult de panouri sandwich nu se poate.

Konter

La Progresul si Jilava trebuia facut tot posibilul sa le pastreze, iar ei fac tot posibilul sa le darame.  :doh:
Aceeasi situatie la poduri si alte structuri, e mai simplu de refacut decat de consolidat.
N-or fi bani pt RK-uri, dar nici nu ne straduim sa fie.

Xenos

De ce sa demoleze gara Progresu, langa este un teren viran urias, incap si 20 de depouri.

dan tm

Pai daca nu-i lăsăm să  demoleze se blocheaza complet ca la Poieni.

Asta e tendinta, demolare.

TVlad

Se blocheaza pentru ca sint numai incompetenti si lasi. Nu are unul verticalitate, curaj si competenta sa spuna, "modificam proiectul si mergem mai departe". E de asteptat, cita vreme nu e sanctionata depasirea termenului contractual.

NGC

Proiectare şi execuţiei lucrări aferente obiectivului de investiţii ,,Modernizarea infrastructurii de cale ferată dintre staţile CF Bucureşti Nord-Jilava-Giurgiu Nord-Giurgiu Nord Frontieră – Lot 2"

Quote from: NGC on December 24, 2024, 09:58:48 AMDupa cum au transmis niste vrabiute feroviare, aici castigatorul initial este asocierea RAILWORKS.

PORR a contestat.

ioans

Poor încă mai au organizarea de șantier lângă podul de la Gradistea, chiar au lucrat bine la reconstrucție pe faza 1, ar fi super daca ar câștigă tot ei si faza 2. Parca după lotul 4 pe A1 nu au mai câștigat alte lucrări importante. Ar fi interesant de văzut care este diferența fata de cei de pe primul loc.

mihaimeauca

PORR a depus contestatie la CNSC