News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Magistrala M300 | Teius-Cluj-Napoca-Oradea

Started by Ionut, February 13, 2019, 05:39:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

alexV

M-a provocat @cristi5 sa socot timpul, folosind tabelul cu viteza comerciala post-upgradare, si tabelul cu kilometrajele.

Rezulta 2 ore si 2 minute, cu o mica aproximare cauzata de faptul ca tabelele nu sunt chiar 1:1.

reed


reed

au adus deja traverse .
Ce mă indigna e că nu refac podețele.Nu se vede ,însă tot ceea ce fac e să instaleze acele prefabricare care sa urmeze forma trapezoidala a terasamentului la capăt.Prefabricatele vechi cubice din mijloc rămân pe loc
(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



marinul

Banuiesc ca toate podetele se inlocuiesc, poate a fost lasat asa strict pt acces.
Oare am putea vedea niste planse de pe lotul Webuild? nu cele din sf, ci din proiectul lor
Am inteles ca sunt niste modificari fata de sf. Pasajul din Oradea str. Teodor Nes m-ar interesa.

cristi5

#559
@marinul pe astfel de contracte (design&build) proiectul constructorului e f greu de obtinut. A reusit parca @cutter la "dealul liliecilor" pe LD4, dupa ce s-a judecat mult timp cu CNAIR

Cat despre podete, vad ca unele se pastreaza, uneori chiar pe doar unul din sensuri. Aici un exemplu chiar la halta Bologa unde podetul e inlocuit pe un singur sens (poza de duminica 12 mai 2024). Cred ca se face o expertiza depsre starea fiecarui podet, pe fiecare fir in parte.



Acelasi caz (dar alt podet, tot Bologa, mai la est) deja cu hidroizolatie (poza de marti 14 mai 2024)



Cilindru compactor la lucru luni la 8 dimineata




Alte poze de duminica 12 mai

Braisor


Utilaje intre Braisor si Bologa


Peroanele Bologa, vedere spre Huedin


Peroanele Bologa, vedere spre Poieni. Observati armaturile complicate facute manual in capatul peroanelor. Inca nu am dibuit ce va fi acolo


Podet inca neatacat la cariera Bologa. Nu o fi gata expertiza


Dar ceva e pregatit...


Poieni, vedere spre Ciucea


Poieni, vedere spre Huedin


Poieni, spre Ciucea


Poieni, spre Huedin

cristi5

#560
Am primit acest citat dar eu din pacate nu pot accesa Fb CFR Infra. Daca vrea cineva sa puna pe forum intregul comunicat

https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/videos/2800974196709894/

Oricum 2h14 min pana la Episcopie inseamna vreo 2h4 min (estimeaza @oc7avian) InterRegio pana la Oradea, ceea ce corespunde cu calculul lui @alexV. Poate cu putin efort se poate obtine un Intercity sub pragul psihologic de 2h

Sigur, faptul ca Rapidul Transilvania facea 2h8min in 1988 (si 1990 cand am mers cu el) ramane remarcabil

Quote_2 ore și 14 minute între Cluj Napoca și Frontieră_
_Viteza de circulație a trenurilor pe tronsonul Cluj Napoca - Oradea - Episcopia Bihor era, înainte de începerea lucrărilor, de 65 km/h - 85 km/h pe cea mai mare parte a traseului. După finalizarea lucrărilor, viteza maximă va crește la 120 km/h - 160 km/h, iar durata călătoriei între Cluj Napoca la Episcopia Bihor va fi de 2h și 14 min pentru un tren IR, iar un tren RE va parcurge distanța dintre Cluj Napoca și Oradea în cca 2h și 20 min!_

LE: foarte posibil trenul va bate rutierul pe Cluj-Oradea (152 km feroviari). Pe A3 vor fi cam 150 km Nadasel-Biharia (1h20 min conform Google pe Holdea-Sibiu vest), plus inca 17km Cluj centru -Nadasel (22 min, depinde de trafic...) respectiv 23 km Biharia-Oradea centru (20 min, mai putin sensibili la trafic, fiind DX). Cel putin 190 km rutieri in total. Sigur, la mersul "in vama" rutierul va fi mai rapid... In fine, sa fim sanatosi sa ajungem sa testam :)

Ionut

Filmări de pe loturile 1 și 2 de pe Cluj-Napoca-Oradea, adică Cluj-Aghireș și Aghireș-Poieni. Doar coperțile, patreonii au deja filmările. Mâine dimineață și marți dimineață pentru toată lumea.

Coperțile:




Ionut

Premieră: Magistrala M300 Cluj-Napoca-Aghireșu - 13.06.2024 - RailWorks (Arcada și Alstom)


Ionut

API pe Facebook

Calea ferată Cluj-Aghireșu a intrat în reconstrucție.

Avem prima filmare integrală de pe Magistrala M300 între Cluj-Napoca și Aghireșu (gara Aghireș), adică lotul 1 din 4 al proiectului de electrificare și modernizare dintre Cluj-Napoca și Oradea (Episcopia Bihor).

Pe aici trenurile ardelenești "high speed" vor circula cu maxim 100 km/h față de 80 km/h înainte, pe același traseu sinuos austro-ungar, fiindcă doar două curbe au fost reproiectate, la nord-vest de Gârbău. Îmbunătățirile notabile sunt electrificarea liniei și introducerea semnalizării moderne ETCS. Într-un viitor incert va exista și un serviciu de tren metropolitan.

În plin sezon de construcții și într-o zi de lucru, joi, am sperat să vedem o mobilizare mai bună a Asocierii RailWorks formată din Arcada și Alstom. Progresul fizic este aproximativ 5% cu avans financiar 11%. Lucrările de până acum constau în demontarea firului 1, execuția organizării de șantier și amenajarea albiei râului Nadăș. Încă se circulă pe firul vechi până la Aghireș.

Ținta ambițioasă este încadrarea în termenele PNRR, adică finalizarea până în 2026. Contractul de 1,6 miliarde lei fără TVA a fost semnat în 30.12.2022 și prevede 6 luni de proiectare și alte 36 de execuție. Spuneți voi ce șanse sunt să se respecte aceste jaloane.

Mâine dimineață urmează filmarea cu lotul 2, Aghireșu-Poieni, disponibilă deja în avanpremieră pentru susținătorii de pe Patreon. Iar dacă vremea capricioasă din Apuseni ne cruță drona, vom ajunge și pe lotul 3 în defileul Crișului.

Aceste vizite se fac foarte greu și implică mereu costuri, așa că avem nevoie de ajutorul vostru. Puteți să ne susțineți pe Patreon ca să monitorizăm independent marile șantiere de infrastructură de transport. Mulțumim!

Konter

Alstom se ocupa si de electrificare sau doar de semnalizare aici? Nu de alta, dar nu pare a fi pe acolo decat Arcada si nici ei in forta. Altfel, merge la fel sau mai bine Railworks fara aktor si euroconstruct trading, ceea ce spune multe despre cei din urma.

alexa_adrian2001

Wai si amar! Sa opresti trafic total Oradea - Cluj Napoca si dupa aprox 6 luni sa avem doar un fir de linie demontat!? Wai wai! Nu arata bine, o sa le ia cativa ani bun si montajul liniei noi.

Cetatean

Aveati alte asteptari? Cu cine? Imi bat gura de cativa ani legat de incapacitatea pietei pentru cat este de lucru momentan. La care mai adaug ca tre" sa ai si afer sa lucrezi pe CF
E lipsa de forta de munca calificata de la dulgheri la tesa. Si salariile nu sunt deloc mici.

Xenos

La ce fac ei - demontare suprastructură - eu cred că trebuia să folosească un tren de lucru care făcea înlocuirea automat și deja era cam gata linia.

Konter

#568
@Cetatean
Salariul MEDIU pe economie a fost de 5.200 net in aprilie. In constructii a fost 4.800. Forta de munca este, sunt peste 500.000 de romani care lucreaza in constructii in strainatate, trebuie doar platiti peste media nationala ca sa aleaga sa lucreze aici. A, si stimulata mecanizarea, un tren de lucru face munca a 100+ oameni mai repede si mai bine.
Ideal ar fi sa se coreleze proiectele publice (feroviare, rutiere, civile etc) si chiar private ca sa nu mai avem fluctuatii bruste si masive ale nevoilor de materiale, personal, utilaje. Altfel, ajungem in situatia de azi: cam tot ce se face e scump, intarziat, mediocru in cel mai bun caz, cu utilaje si lucratori din strainatate,avand parte numai partial de beneficiile infrastructurii in dezvoltare.

Iceman

Nu am nicio experiență în materie de construcții căi ferate... în schimb dacă ne raportăm la ce înseamnă o mobilizare gen UMB la autostrăzi.. Cât de departe suntem??
Cât de departe suntem ca și mobilizare,
de la o construcție de căi ferate unde există mobilizare cu adevărat și se construiește la capacitate maximă în România??