Magistrala M300 | Teius-Cluj-Napoca-Oradea

Started by Ionut, February 13, 2019, 05:39:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.


cristi767

https://clubferoviar.ro/avansul-santierelor-feroviare-in-luna-mai/

QuoteTOP 3 șantiere performante, un singur constructor

Analizând datele prezentate în tabelul de mai sus, se poate vedea cu ochiul liber că pe multe tronsoane avansul lucrărilor în aprilie 2024 (ca de altfel și în luna precedentă) față de martie a fost zero sau subunitar.

Totuși, pe trei șantiere lucrările au căptătat un avans nemaivăzut. Pe toate lucrează Asocierea Alstom Transport (lider), Aktor și Arcada Company S.A., denumită Asocierea Railworks. Iată cele trei șantiere performante din luna mai:

    Lot 2 Aghireş-Poieni de pe Cluj Napoca-Oradea-Episcopia Bihor, cu un avans de 12,13 puncte procentuale față de luna aprilie;
    Subsecțiunea 2. Apața-Cața de pe Brașov-Sighișoara, cu un plus de 9,9 puncte procentuale;
  Lot 1 Cluj Napoca-Aghireş de pe Cluj Napoca-Oradea-Episcopia Bihor, cu un avans de 6,22 puncte procentuale.

lighthotspot

#587
Quote from: cristi767 on July 02, 2024, 02:05:13 AMLot 2 Aghireş-Poieni de pe Cluj Napoca-Oradea-Episcopia Bihor, cu un avans de 12,13 puncte procentuale față de luna aprilie;
   
Primul KM de stalpi pentru reteaua electrica.



Iesirea din Huedin dupa pod spre Poieni

https://imgur.com/a/jsjvrCL

cristi5

Stadiul proiectelor mai 2024. Poieni-Aghires 3% pe luna dupa inchiderea circulatiei





Powered by API/PUM imgur uploader


lighthotspot

#589
Balarii pe lotul 3

Intre lacul Crisului si Piatra Craiului










marinul

E cam liniste pe topicul asta  :)
Bine nici in teren nu e prea mare agitatie
Cateva imagini de pe lotul 3 Vadu Crisului si gara Alesd. Cred ca au primit autorizatia pe sectiunea asta de 15 km acum 4 luni si deocamdata doar au scos linia, plus mai au inca de lucru cu organizarea de santier. Greu au inceput


revin cu lotul 4 maine sau luni

marinul

Si lotul 4 filmat complet
Este ceva mobilizare intre Alesd(Chistag)-Oșorhei in rest pauză. Am zărit niste pregătiri pe lângă gara Oradea in timp ce editam



cristi5

#592
Radio Cluj despre lotul 2. Dragut cum se minuneaza lumea cand vede stalpi de electrificare :)

https://www.facebook.com/share/r/E5Zyr48EB75KzrSv/

Am comentat si noi ca au spus cam multe prostii:

Finantarea este exclusiv PNRR si Bugetul de Stat. POIM s-a terminat anul trecut, ce sa mai finanteze? PT nu are niciun rol. Daca nu se finalizeaza in termenul PNRR (2026) toti banii europeni se pierd.

La Morlaca nu se vede "vechea cale ferata" ci este firul care duce in Cariera Morlaca (traverseaza Crisul Repede pe un pod). El apartine societatii Grandemar

160 km/h este viteza maxima numai intre Alesd si Oradea. In rest vitezele sunt cu 10-20 km/h peste cele de azi

Nicio garnitura cumparata de ARF pana acum nu este alocata pentru Cluj-Oradea. Ramele electrice sunt cumparate pentru rute dinainte stabilite si probabil pt ca aceasta linie nu era electrificata, nu i s-a alocat nimic.

cristi5

#593
In ceasul al 14-lea s-au apucat sa salveze cladirea statiei Poieni. Cica trece linia 1 prin ea

Unde erau poienarii (cum le zicem noi la Bologa) cand se facea SF si au dat aviz?

https://clubferoviar.ro/electrificarea-cluj-oradea-solutii-de-salvare-a-garii-poieni

Din Bologa se aude ca vor sa salveze si cladirea haltei de acolo, care nici macar nu mai e a CFR din cate stiu. Foarte interesant ca i-a apucat acum harnicia...


TVlad

#594
E posibil sa nu ii fi intrebat sau avizul sa nu aiba drept obiect cladirea garii. Oricum, bravo lor ca se opun si sper sa reuseasca sa opreasca imbecila demolare.

Am fost tentat sa trimit o petitie la primaria Poieni in momentul cind am aflat de intentia de demolare dar am renuntat, avind in memorie gustul amar lasat de demersul similar legat de gara Comana. Vad ca simtul civic e putin mai dezvoltat dincolo de Carpati. Aici la noi totul e la nivel de "da-o dracu' de vechitura...mai e facuta si de unguri",

alexV

@cisti, oamenii actioneaza cand afla ce se intampla. In ceasul al 14-lea din perspectiva autoritatilor poate echivala cu "in prima clipa" din perspectiva comunitatii.

Am mai vazut scenariul asta si la CNAIR: fac pre-fezabilitate si fezabilitate la pachet, din birouri, de nu aude nici primaru de proiect, iar cand e licitatia pentru construire afla comunitatea, cere adaptarea proiectului, si autoritatile centrale se mira de ce asa tarziu feedback-ul.

dan tm

https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=1840.450

la pagina 31 se discuta despre cladirea statiei Poieni.

din birourile proiectantilor s-a notat starea avansata de degradare atît pentru Poieni cît si pentru Ciucea.

culmea este ca si Ciucea arata foarte bine si e folosita si la etaj.


oc7avian

Quote from: cristi5 on August 05, 2024, 09:01:39 PMNicio garnitura cumparata de ARF pana acum nu este alocata pentru Cluj-Oradea. Ramele electrice sunt cumparate pentru rute dinainte stabilite si probabil pt ca aceasta linie nu era electrificata, nu i s-a alocat nimic.

Din cele cumpărate nu, însă contractul cu PESA de 20 rame RE-IR2 are opțiunea de 9 rame suplimentare. Dacă e exercitată, 4 rame sunt pentru Oradea - Cluj Napoca - Brașov. Însă atât

Xenos

4 rame exploatate ca in Occident, cu 3 drumuri dus-intors pe zi fiecare ar fi suficiente.

TibiV

Cat crezi ca vor dura 3 drumuri dus-intors Oradea-Brasov ?!?!

Ar fi suficiente 4 rame doar pe Oradea-Cluj, eventual Oradea-Teius (in caz de mare succes pe reconstructii si QW)...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)