Magistrala M300 | Teius-Cluj-Napoca-Oradea

Started by Ionut, February 13, 2019, 05:39:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

ARO

Quote from: cristi767 on November 13, 2023, 11:48:56 PM^^^... dar lotizarea și termenele strânse din PNRR ....

termenele strinse din PNRR inseamna cirpaceli, lucru facut de mintuiala, pe repede inainte...si cind se vor apropia de termenul de finalizare...gata tata, nu mai sint fonduri, ba a alunecat terasamentul, ba l-a luat vintul....apoi citiva ani de aminari, rezilieri de contracte...etc (cunoastem materialul de lucru, nu?)

rezin

La Aleșd se pot obseva mai multe containere , pare a fi o începere de organizare de șatier, în rest slabă mișcare la Poieni în condițiile în care se pregătește închiderea linei cfr Aghireșu- Aleșd. Trenurile private vor mai circula de la Oradea la Cluj-Napoca până pe 7/8 ianuareie 2024.

dan tm

CFR va circula Oradea -Bratca nu?
Asa a anuntat primarul din Bratca si asa vad pe cfrcalatori.

Alexandru97

Conform noului proiect, gara Ciucea va fi demolată și va fi construită alta, mai aproape de Crișul Repede, al cărui curs va fi și el modificat.

alexa_adrian2001

Nu era normal ca atunci cand se inchide linia sa fie deja toti constructorii la treaba cu organizarile de santier deja up-and-running?

dan tm

pai cam sint.
Deja inainte de schimbarea mersului de tren au inceput sa demonteze un fir.

marinul

am avut drum prin zona asa ca am ridicat drona in cateva locuri intre Huedin si Poieni. cum am observat si din tren acum 3 saptamani, s-a scos un fir intre cele doua localitati, mai putin in zona haltei Braisoru

Mai multa actiune o sa avem probabil din primavara incolo, daca alocarile bugetare sunt suficiente


nicolaem

cand mai mergeam eu cu trenul infofer era site oficial.
acolo vad ca inca apar trenuri Cluj Oradea.
in fapt astept pe cineva care bine de la Budapeste inspre Cluj si el habar nu are pe unde vine eu nici atat.

Phenol

Trenurile interantionale Budapesta - Cluj circula prin Arad, probabil ca pe acolo vine.
Dealtfel, pana pe 8 Ianuarie (asta a fost ultima data vehiculata) circula trenurile private (Interregional calatori) pe distanta Cluj - Oradea (teoretic circula si TFC-ul, dar ei anuleaza foarte des trenurile, nu te poti baza pe ei).

shift2rail

^^de ce nu incerci sa suni la relatii CFR ptr info in timp real?

athosga

Quote from: alexa_adrian2001 on December 14, 2023, 01:28:49 PMNu era normal ca atunci cand se inchide linia sa fie deja toti constructorii la treaba cu organizarile de santier deja up-and-running?

Ar fi foarte frumos sa vedem ca, desigur intre anumite limite financiare, dar in rest fac tot ce este posibil ca aceasta perioada de restrictii sa fie cat mai scurta. Insa nu se va modifica mersul inainte de decembrie, oricand termina, deci presupun ca nu au de ce sa se agite. :/ Probabil nu au nevoie de 2 ani, deci au cateva luni sa astepte vremea mai buna (din cate am auzit, perioada asta va tine 2 ani). Asta desigur, daca daca pur si simplu VOR sa fie gata la timp. :/

Nove

E posibil, ca IRC sa își prelungească programul pana în 17 ianuarie, pe Oradea - Cluj-Napoca, nu este nimic oficial.

cristi5

#492
Un "nou" raport de SF (mai 2023) pe Coslariu-Cluj
https://pum.project-online.se/doclic/Feroviar/coslariu-cluj/

S-a discutat 140 vs 160 si s-a ales 160, dar pe un procent relativ mic din traseu astfel incat viteza medie proiectata este 113 iar viteza comerciala preconizata este 85, fata de actuala 55

Nu se corecteaza traseul in zona grea, adica (normal) se mentine ce s-a hotarat la versiunea precedenta (disponibila si ea pe doclic)




Powered by API/PUM imgur uploader

alexa_adrian2001

Daca pe primul lot Aghires - Cluj Napoca unde deja am vz ca s-au inceput lucrarile prin dezafectare cale ferata veche cum stam pe restul loturilor?
S-a inceput ceva?

dan tm

Lucrarile la linie vor fi mai dificil de urmarit ca e oprita complet circulatia. La celelalte loturi unde circula trenuri e mai usor accesul prin santiere.