Magistrala M300 | Teius-Cluj-Napoca-Oradea

Started by Ionut, February 13, 2019, 05:39:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

MarianD

Da, paginile acestui topic 7,8 si 10.
Vedem ce produce studiul.
Nu era normal sa se dezbata SF-ul si apoi sa se treaca la PT?

Mai mult in acest sens era intrebarea mea..

cristi5

SF se discuta in CTE (consiliul tehnico-economic?) CFR. Toate contractele de proiectare au "sedinte de progres".

Din pacate noi nu avem acces acolo dar mai incercam. In CTE pot fi invitate ONGuri de profil.

Alta varianta e sa dezvoltam o relatie cu proiectantul.

bacovia

#287
Calea ferată Cluj – Ungaria: CFR a primit 19 oferte pentru electrificarea și reabilitarea liniei.
Nu scapam de mafiot nici aici. Cum FMM Selina poate participa si la CF?

Lot 1 Cluj-Napoca – Aghireș

1. Asocierea FCC CONSTRUCCION S.A., CCN ALTYAPI YATIRIMLARI VE INȘAAT ANONIM ȘIRKETI ANKARA SUCURSALA BUCURESTI, GÜLERMAK AĞIR SANAYI İNŞAAT VE TAAHHÜT A.Ş.
2. PORR CONSTRUCT
3. Asocierea S.C. ALSTOM TRANSPORT S.A. ARCADA COMPANY
4. Asocierea WEBUILD SPA – MILANO, SALCEF, IMPRESA PIZZAROTTI& C SPA ITALIA S.P.A.
5. YAPI MERKEZI İNŞAAT VE SANAYI A.Ş., MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S

Lotul 2 Aghireș – Poieni

1. Asocierea ARCADA COMPANY, S.C. ALSTOM TRANSPORT S.A
2. Asocierea FCC CONSTRUCCION S.A, CCN ALTYAPI YATIRIMLARI VE INȘAAT ANONIM ȘIRKETI ANKARA SUCURSALA BUCURESTI, GÜLERMAK AĞIR SANAYI İNŞAAT VE TAAHHÜT A.Ş.
3. Asocierea WEBUILD SPA – MILANO, SALCEF SPA, IMPRESA PIZZAROTTI& C SPA ITALIA S.P.A.
4. Asocierea YAPI MERKEZI İNŞAAT VE SANAYI A.Ş., MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S.

Lotul 3 Poieni – Aleșd

1. Asocierea Railworks: ALSTOM TRANSPORT SA – ARCADA Company S.A. (lider de asociere)
2. Asociere FCC CONSTRUCCION S.A. – GÜLERMAK – CCN
3. Asocierea WEBUILD SPA – IMPRESA PIZZAROTTI& C SPA- SALCEF SPA
4. Asocierea YAPI MERKEZI INSAAT VE SANAYI A.S. – MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S.

Lotul 4 Aleșd – Frontieră Ungaria

1. PORR Construct SRL – ofertant unic
2. Asocierea Railworks: ALSTOM TRANSPORT SA (lider de asociere) – ARCADA Company S.A.
3. Asociere FCC CONSTRUCCION S.A. – GÜLERMAK – CCN
4. Asocierea DRUM Asfalt SRL și ZUE SPOLKA AKCYJNA  :headbash: 
5. Asocierea WEBUILD SPA – IMPRESA PIZZAROTTI& C SPA- SALCEF SPA
6. Asocierea YAPI MERKEZI INSAAT VE SANAYI A.S. – MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S.

motorzbh

Turcaleti si turcaleti. Curios ca Porr-ul nu vine decal in capete.

vancouver

Arcada indrazneste sa vina fara Aktor, doar cu Alstom. Bravo.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

RobertH

Decat Aktor, mai bine turci. Noroc ca is prea "ocupati" pe celalalt coridor, bine ca nu au venit si aici.

Lotul 4 sa nu-l ia Drum Asfalt si restu nu prea conteaza. FCC, Webuild, Arcada toate lucreaza ok pe feroviar.


TibiV

https://www.facebook.com/894054857296050/posts/pfbid02r92YyuiWnP7a4fShPrAbXED2AfYLzQt8xK8ucM9NLjGdBTSjb1NDo8iP5GWRbEGzl/

București, 30 iunie 2022
📢 PNNR SRCF Cluj - Deschidere oferte "Quick Wins"  - 5 loturi - Linia CF 300
‼ ‼ ‼ Astăzi, la ora 15:00, a avut loc deschiderea ofertelor la licitația "Proiecte tip Quick Wins" – Lucrări de eliminare a restricțiilor de viteză pentru reabilitarea parametrilor tehnici ai suprastructurii căii pe Linia CF 300, secția CF Călărași Turda - Câmpia Turzii.

✅ 5 oferte depuse de SC CONSTRUCT I.N.G. pentru fiecare lot:
► Lot 1 - Linia CF 300 între km 442+000 la km 443+700, fir I+II
► Lot 2 - Linia CF 300 între km 443+700 la km 446+400, fir I+II
► Lot 3 - Linia CF 300 între km 446+400 la km 449+050, fir I+II
► Lot 4 - Linia CF 300 între km 449+050 la km 450+050, fir I+II
► Lot 5 - Linia CF 300 între km 450+050 la km 451+050, fir I+II

✅ Valoarea totală estimată a achizitiei - 87.101.338,62 lei, fără TVA
► Lot 1  - 22.415.625,72 lei, fără TVA
► Lot 2  - 18.806.119,79 lei, fără TVA
► Lot 3  - 18.457.478,90 lei, fără TVA
► Lot 4  - 14.778.234,07 lei, fără TVA
► Lot 5  - 12.643.880,14 lei, fără TVA

ℹ Finanțare: Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR)

ℹ Scop: înlocuirea la rând a elementelor componente ale suprastructurii căii și realizarea căii fără joante

ℹ Beneficii:
► eliminarea restricțiilor și a limitărilor de viteză
► eliminarea costurilor cauzate de restricții/limitări
► creșterea eficienței activității de operare
► diminuarea efectelor adverse asupra mediului
► readucerea stării tehnice a liniei la parametrii proiectați
► maximizarea gradului de siguranță
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

#292
Linia e praf intre Teius si Campia Turzii. Restrictie la 75 in principiu. In plus cateva restrictii la 30 pe macazurile din capetele statiilor (de ex Unirea) si o restrictie la  vreo 15 pe o trecere la nivel (DCul care duce de la DN1 la Radesti)

Par ca se intampla niste lucrari langa CF in zona Decea, parca-mi amintesc de un centru logistic in zona. Cred ca vor sa iasa cu un fir din statia Unirea pana acolo



Halta (nu statia) Unirea este renovata si opreste IR, desi e la doar 4km de Razboieni.



dan tm

Trenurile IR opresc in Halta Unirea deoarece deserveste orasul Ocna Mures aflat la 1 km distanta peste Mureș.

Desi Ocna Mures are cale ferata si cîndva acolo au ajuns si trenuri de calatori.

Cetatean


Cetatean

n-o luati de buna, nu dati cu pietre. Zvon 100%,cica webuild e in carti pe 3 loturi.

razvam

QuoteCompania națională de căi ferate CFR se pregătește să anunțe câștigătorii licitațiilor pentru electrificarea și reabilitarea liniei de cale ferată Cluj-Napoca – Oradea – Episcopia Bihor. Conform datelor publicate pe platforma de achiziții publice, ofertele trebuie să rămână valabile până în 14 august.

4 loturi are linia de cale ferată Cluj-Napoca – Oradea – Episcopia Bihor. Lotul 1 este Cluj-Napoca – Aghireș, lotul al doilea este Aghireș – Poieni, lotul 3 conectează Poieni de Aleșd, iar ultimul leagă Aleșd de Episcopia Bihor.
CFR se află în faza de evaluare tehnică, apoi urmează evaluarea financiară, deliberarea și atribuirea. Între timp, compania a lansat zilele acestea licitațiile pentru servicii de consultanțӑ și supervizarea proiectӑrii și execuției lucrӑrilor.

Linia de cale ferată este importantă pentru Cluj, dar la fel de importantă este construirea pasajului Tăietura Turcului. De aici și interesul sporit pentru proiect.

Studiul de fezabilitate pentru pasaj a fost realizat de Primăria Cluj-Napoca și preluat apoi de CFR, care l-a inclus în marele proiect de modernizare a căii ferate. Prin construirea podului, întregul trafic dintre Grigorescu și Dâmbul Rotund, care acum stă la barieră, se va fluidiza.

Conform contractului, termenul de finalizare este de trei ani și jumătate. Sunt șase luni pentru proiectare, 36 luni pentru execuția lucrărilor. Asta dacă nu vor exista contestații și procese, după finalizarea licitației. Pe de altă parte, fiind inclus în PNRR, proiectul trebuie obligatoriu finalizat în 2026.

Au fost cinci asocieri de companii care au depus oferte pentru lotul 1, iar acestea sunt din Turcia (2), Austria, Franța și Italia:

Asocierea FCC CONSTRUCCION S.A., CCN ALTYAPI YATIRIMLARI VE INȘAAT ANONIM ȘIRKETI ANKARA SUCURSALA BUCURESTI, GÜLERMAK AĞIR SANAYI İNŞAAT VE TAAHHÜT A.Ş.
PORR CONSTRUCT
Asocierea S.C. ALSTOM TRANSPORT S.A. ARCADA COMPANY
Asocierea WEBUILD SPA – MILANO, SALCEF, IMPRESA PIZZAROTTI& C SPA ITALIA S.P.A.
YAPI MERKEZI İNŞAAT VE SANAYI A.Ş., MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S

Valoarea financiară estimată este de un miliard și jumătate de lei, fără TVA.


sursa

Sper sa se alinieze astrele la CFR si sa anunte cat mai repede un castigator.

GIV

interesanta asocierea  WEBUILD SPA – MILANO, SALCEF, IMPRESA PIZZAROTTI. 2 companii care si-au dat seama ca se pot face multi bani cu statul roman fara sa munceasca. le trebuie doar cativa avocati buni :)) sunt curios cand o sa vina in formula asta la licitatii pentru autostrazi

oare cati bani a castigat saligni in instanta dupa rezilierea de pe Lugoj Deva?

NGC

^^ Se pregateste pe naiba CFR sa anunte castigatorii. Asa se intampla cand unii iau de bun tot ce apare in SICAP si apoi scriu articole de senzatie.

Ofertele financiare nici macar nu au fost deschise (decriptate), deci mai dureaza.

cristi5

#299
@GIV ce intrebare proletara de tip "noi nu ne vindem tara, o furam". Statul roman a reziliat fara niciun motiv contractul cu Salini. De-aia a castigat Salini la arbitraj, din prostia si incompetenta crasa a statului roman, in frunte cu Cuc.

Nu a fost un plan de afaceri al Salini sa "joace la claim". Initiativa si prostia sunt 100% la "ai nostri"

La fel, Pizzarotti a executat statul pentru ca nu si-a indeplinit obligatiile contractuale. Si statul "serios" nu a platit pana nu au venit alegerile din 2020, cand a ajuns cutitul la os ca trebuia deschis ST1 si a ajuns Bode sa mearga personal sa se roage de o functionara sa semneze.

Si stai ca inca n-a venit nota de plata pentru rezilierea la 99% cu Comsa. Acolo macar scopul nationalist a fost atins, Comsa nu pare ca mai exista in Romania. Lasa ca constructorii romani sunt mult mai buni. Straco, Trameco, nume cu rezonanta care au tinut proiecte blocate ani de zile prin actiuni si inactiuni indreptate vadit impotriva cetatenilor romani. Pe aia nu ii vedem, dar daca niste italieni castiga bani din prostia romaneasca in stare pura, sa le moara capra, tzapul si iezii...

PS: si nu, nu cred in insinuarea ca Webuild si Pizzarotti s-au asociat ca sa puna de un claim si sa nu faca lucrarea de fapt. Nu sunt niciuna usa de biserica dar sunt ceva mai serioase de atat. CFR le stie pe amandoua. Proiectul platit cu bani multi de CFR nu stia de mlastina de la Coslariu, dar e mai usor pt noi sa dam vina pe Pizzarotti. La Batuta CFR nu e in stare sa scoata 10 copaci din circuitul forestier (dupa 5 ani!!!), dar e mai usor pt noi sa dam vina pe Astaldi.