Magistrala M300 | Teius-Cluj-Napoca-Oradea

Started by Ionut, February 13, 2019, 05:39:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

antonelu

Este amuzant că apar pe schițe zone cu verde ,,ax cf viitor", adică nu dublăm acum linia când răscolim totul și puteam să finalizăm întâi dublarea și să deschidem circulația pe ea, ca să nu afectăm linia existentă, vom face o ipotetică dublare în viitor pe fonduri neștiute. Pe partea de semnalizare înseamnă să arunci bani de 2 ori, odată acum și odată în viitor, când practic arunci softurile plătite acum cu bani grei și faci altele (la centralizări electronice din stații și OCC, la ETCS și la managementul traficului IMTF), deci bani aruncați pe fereastră la o cale ferată și așa subfinanțată. Dacă se doreau lucrări ,,în viitor", trebuiau făcute acum pentru a se eficientiza costurile. Nu văd care este relevanța pentru această licitație a prezenței zonelor verzi pe schițe, ce va trebui să facă viitorul Constructor acolo? Să monteze niște macazuri unde nu există linie? Mi se pare că păstrarea în SF a acestor zone poate crea doar confuzie și multe clarificări inutile, ca în Arad - Timișoara și eventual contestații prin instanță, lucru de evitat ținând cont de termenele strânse din PNRR pentru acest proiect.

cristi5

#256
@Antonelu te referi la Ciucea-Alesd

E zona cea mai grea de defileu. Decizia a fost sa nu o dubleze dar poate e bine ca au proiectat totusi traseul la nivel de SF. Asta blocheaza orice alt proiect pe locul acelui fir.

Mai distractiv e ca firul verde *punctat* exista la Butan dar lipseste de la PO Alesd (care e linie simpla) si apare ca fir definitiv (nepunctat) la statia Alesd :)

cristi5

#257
Prin grija lui @RobertH presupun :) aveti SFul complet pe doclic, cu loturile Poieni-Alesd si Alesd-Episcopia

https://pum.project-online.se/doclic/Cluj-EpiscopiaBihor/


Aceste loturi par a fi organizate un pic altfel. CD o fi compact disk? :)

@RobertH poate merge sa combinam acele CDuri intr-un singur folder?

RobertH


dan tm

Fir proiectat din Bulz dar nu si prin Stina de Vale?

Reinfiinteaza Butan pe acelasi amplasament unde nu e acces usor si nu mai merge nimeni in loc sa faca o oprire la pasaj spre Vadul Crisului unde ajunge si satul.


frunzaverde

Vrei sa suprapui plansa peste Google Maps? Poti face asta cu Google Earth, dar intai trebuie s-o reproiectezi din STEREO70 in WGS84 in ceva gen qgis si apoi sa exporti rezultatul ca KML/KMZ.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

lighthotspot

#262
n-am cu ce... :D

cristi5

#263
Le suprapune @RobertH, se cheama calibrare. Apoi pune ce e nou/relevant pe OSM si deci (si) pe harta proiectelor API

Varianta Lacul Crisului, de care intrebi

https://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=17/46.945/22.719/0

Varianta Ciucea

https://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=17/46.956/22.803/0

Multumim @RobertH!

Dar ce avem in centrul imaginii?? Se muta Crisul?? Mda, si un drum nou cu trecere la nivel... Si cu toata varianta, viteza ramane 70 in Ciucea. De fapt curba e chiar mai stransa... Oare au vrut sa indeparteze trecerea la nivel (si CF) de DN1??




Powered by API/PUM imgur uploader

florin74

Posibil... cel putin odata pe luna aterizeaza un TIR pe calea ferata pe acolo si se intrerupe circulatia...

lighthotspot

#265



Powered by API/PUM imgur uploader[/img]
oare ce se intampla cu cele trei case de acolo?

casa de jos cum trece calea ferata?



cristi5

Peste prima curba de la Braisor fac ecoduct... Sa cada TIRul mai ferit, ca CF si DN tot una langa alta raman

ciulpanescu

Devierea albiei Crisului Repede in zona Ciucea


tom_sawyer

Quote from: TibiV on January 07, 2022, 12:02:53 PM
Oficialul, just for the record...

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2022/6090-7-ianuarie-2022-cfr-sa-4-5-miliarde-lei-pentru-loturile-3-si-4-din-programul-de-electrificare-si-reabilitare-a-liniei-cf-cluj-napoca-oradea-episcopia-bihor

CFR SA: 4,5miliarde lei pentru loturile 3 și 4din programul de electrificare și reabilitare a liniei CF Cluj Napoca - Oradea - Episcopia Bihor

Bucureşti, 7 ianuarie 2022

Compania Naţională de Căi Ferate "CFR" SA a lansat licitaţia pentru achiziţia serviciilor de proiectare şi execuţie a lucrărilor de modernizare pe secțiunile Poieni - Aleșd(lotul 3) și Aleșd - Frontieră (lotul 4), aferente obiectivului "Electrificarea și reabilitarea liniei de cale feratǎ Cluj Napoca - Oradea - Episcopia Bihorˮ, pentru creșterea vitezei de circulație la 160 km/h pentru trenurile de călători şi 120 km/h pentru trenurile de marfă.

Obiectivul generalal celor 2 contracte de prestări servicii este electrificarea și reabilitarea liniei de cale feratǎ Cluj Napoca - Oradea - Episcopia Bihor- Frontieră (166,2 km) pentru creșterea numărului de pasageri și a volumului de mărfuri transportate, precum și îndeplinirea următoarelor obiectivelor specifice:
►creșterea vitezei de circulație la valori cuprinse între 120 km/h și 160 km/h pe întregul tronson;


Prin modernizarea infrastructurii şi suprastructurii feroviare pe cele două loturi, Poieni - Aleșd(lotul 3) și Aleșd - Frontieră (lotul 4), se vor asigura condiţii tehnice pentru circulaţia cu viteza de 160 km/h pentru trenurile de călători şi de 120 km/h pentru trenurile de marfă, creşterea gradului de confort şi de siguranţă a traficului feroviar.

vs.

QuoteINFORMAŢIE DE PRESĂ privind actele normative aprobate în ședința Guvernului României din 19 ianuarie 2022

2. HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii ,,Electrificarea și reabilitarea liniei de cale ferată Cluj Napoca - Oradea - Episcopia Bihor", lucrare de utilitate publică de interes naţional
Guvernul a aprobat un obiectiv de investiții de utilitate publică de interes național, inclus în Planul Național de Redresare și Reziliență, ce va conduce la realizarea unei legături rapide între Cluj, Oradea și Episcopia Bihorului. Hotărârea prevede electrificarea și reabilitarea a 166 km de traseu de linie de cale ferată, fapt ce va permite rularea cu viteze maxime de 80 km/h pentru transportul de marfă și de 120 km/h pentru trenurile de călători pe întregul tronson. Lucrările se vor desfășura pe calea ferată existentă, cu excepția unor zone în care este necesară mărirea razelor curbelor, în vederea îmbunătățirii condițiilor de circulație și asigurării parametrilor pentru circulația cu viteză sporită.

gov.ro