Magistrala M300 | Teius-Cluj-Napoca-Oradea

Started by Ionut, February 13, 2019, 05:39:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sorinus

Teoretic exista un un Butan HM la jumatatea distantei, unde s-ar putea face incrucisari intre R-uri si marfa. Dar mai exista HM-ul asta?

frunzaverde

Mi se pare complet absurd sa arunci cu atatia bani si sa vorbesti inca de "incrucisari" in zona de campie... O linie simpla are 1/6-1/7 din capacitatea unei linii duble.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Vlad94

De acord că puteau extinde dublarea liniei de la Aleșd până la Vadu Crișului și de la Poieni  până la Bratca.

lighthotspot

Quote from: dojaalex on December 15, 2021, 04:45:43 PM
Are cineva plansele cu planul de situatie la Cluj - Episcopia sau daca stiti un link unde sa le rasfoiesc? Multumesc!

Da, si eu vreau ca ma afecteaza direct..

athosga

Quotela fel ca la Curtici, unde nici acum maghiarii nu au dublata linia pana in granit

De dragul punctualitatii: maghiarii incep lucrul (oficial) la dublarea liniei la Curtici (intre Békéscsaba si granita)

cristi5

@lighthotspot
@dojaalex

De obicei aflam traseele/planurile de situatie dupa ce se publica licitatia de executie, sau proiectare si executie ca in cazul asta, pe SEAP. Uneori mai aflam si inainte

De exemplu cu prilejul acordului de mediu am aflat ca traseul este in general cel vechi, cu vreo 3 variante majore, din care cea de la Ciucea va avea traseu nou la peste 100m (daca bine retin) de traseul vechi.

Exista ceva zvonuri ca va aparea Cj-Episcopia pe SEAP dar deocamdata nimic concret.


TibiV

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2021/6079-30-decembrie-2021-cfr-sa-a-transmis-catre-seap-documentatia-de-atribuire-aferenta-proiectului-de-electrificare-si-reabilitare-a-liniei-cf-cluj-napoca-oradea-episcopia-biho

CFR SA a transmis către SEAP documentația de atribuire aferentă proiectării și execuției proiectului de Electrificare și Reabilitare a liniei CF Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor
Bucureşti, 30 decembrie 2021

CFR SA a transmis către SEAP, în vederea verificării și validării, documentația de atribuire aferentă proiectării și execuției celui de al doilea proiect major, finanțat din PNRR - ,,ELECTRIFICAREA ŞI REABILITAREA LINIEI DE CALE FERATǍ CLUJ NAPOCA – ORADEA – EPISCOPIA BIHOR".

Valoarea obiectivului de investiții, conform indicatorilor tehnico-economici este de 7,977 miliarde lei fără TVA.

Proiectarea și execuția lucrărilor se face pe 4 (patru) loturi, delimitate geografic, respectiv:
Lot 1 Cluj Napoca – Aghireş;
Lot 2 Aghireş – Poieni;
Lot 3 Poieni – Aleşd;
Lot 4 Aleşd – Frontierǎ Ungaria.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Xenos

Si cam cat dureaza pana la anuntul efectiv de licitatie, o luna, doua?

motorzbh

Ani de zile. La Arad Timișoara sunt aproape doi ani. Ne-a dat Siemens-ul în judecata la foc automat.

razvan96

@Xenos intreba cat dureaza pana se publica licitatia, nu pana avem castigator sau oferte :D. In mod normal in primele zile din ianuarie o sa fie publicata, daca e validata documentatia.

ionescu63

10-15 zile daca nu e "prioritizata" de ANAP.
Dar de regula este respins prima data pentru a fi implementate anumite observații. Caz in care se mai pierde o săptămâna

RobertH

[CN1038210] Proiectare și Execuție a lucrărilor aferente obiectivului de investiții "Electrificarea și reabilitarea liniei de cale feratǎ Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor", Lot 1 Cluj-Napoca - Aghireș si Lot 2 Aghireş – Poieni

Descriere:
QuotePrincipalele obiective preconizate, prin realizarea proiectului "Electrificarea şi reabilitarea liniei de cale feratǎ Cluj Napoca– Oradea – Episcopia Bihor", Lot 1 Cluj – Aghireş si Lot 2 Aghireş – Poieni sunt:
• Îmbunătățirea infrastructurii pentru cresterea vitezei de circulație la valori cuprinse între viteza de 120 km/h și cea de 160 km/h pe întregul tronson;
• Realizarea/Modernizarea instalațiilor de electrificare pe toată lungimea tronsonului (25 kV);
• Mărirea capacității de tranzit;
• Asigurarea interoperabilității prin implementarea STI, în special în ceea ce priveste sarcina pe osie (22,5 t), gabaritul de încărcare (C), lungimea liniilor din stații si haltele de miscare, facilitățile pentru persoanele cu dizabilități;
• Modernizarea stațiilor (prin stații înțelegându-se si haltele de mișcare) de pe această linie îmbunătățind condițiile pentru utilizatorii transportului feroviar;
• Înlocuire poduri, podețe, repararea sistemului de drenaj, îmbunătățirea terasamentelor;
• Construcția drumurilor de întreținere de-a lungul căii ferate (unde nu sunt disponibile drumuri publice);
• Reabilitarea/Modernizarea clădirilor stațiilor de călători, incluzând construcțiile pasarelelor şi/sau tunelurilor pietonale, ridicarea nivelului peroanelor, în conformitate cu standardele europene în vigoare;
• Montarea de panouri fonoabsorbante și/sau soluții alternative de reducere a nivelului de zgomot;
• Instalații de centralizare electronică noi, în stații, și introducerea sistemului de siguranță ERTMS (ETCS nivel 2 + GSM-R);
• Modernizarea echipamentului de telecomunicații.

Valoarea totala estimata: 2.978.055.955,73 RON

Data de deschidere a ofertelor:14.02.2022 15:00

RobertH

#208
Documentatia pentru reabilitarea si electrificarea Cluj Napoca - Episcopia Bihor: https://pum.project-online.se/doclic/Cluj-EpiscopiaBihor/

shift2rail

In perspectiva mult-discutatului HSR pe aliniamentul Zalau-Suplacu de Barcau, actuala investitie pare calibrata corect: va deservi in principal traficul greu de marfa si traficul rezidual, local, de calatori.