Drumul Expres DEx Milișăuți-Siret

Started by rota, February 13, 2019, 09:17:13 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rota

Varianta optimă a traseului autostrăzii A7 prin Suceava, stabilită vineri, la CJ

"Ca o concluzie finală a acestor discuții, varianta optimă care s-ar contura ar face o legătură a centrelor populate de la Dolhasca, Fălticeni, Suceava și zona Siret – Rădăuți în primul rând și ar rezolva și două centuri ocolitoare despre care se tot vorbește, cea de la Fălticeni, pentru că varianta discutată ar rezolva această problemă, dar și centura ocolitoare, de est, a municipiului Suceava. S- ar rezolva în cea mai mare parte traseul care a fost propus de primărie, pe zona Ipotești - Salcea. În felul acesta deservim partea cea mai populată a județului Suceava, partea de Est, iar traseul se apropie foarte mult și de granița cu județul Botoșani. În felul acesta facilităm și populației din județul Botoșani să beneficieze de autostrada A7 în condiții avantajoase"

"Poziția mea a fost că e bine de luat în calcul varianta care vine de la Dolhasca aproape de municipiul Fălticeni și apoi spre municipiul Suceava undeva la est și traversează DN 29 drumul Suceava – Botoșani prin zona Salcea. De ce am optat pentru această variantă? Pentru că în felul acesta am rezolva și centura ocolitoare a municipiului Fălticeni pe de o parte, iar pe de altă parte discutăm de o zonă populată, sunt câteva zeci de mii de locuitori și s-ar scurta distanța până la viitoarea autostradă de la Fălticeni și din împrejurimile municipiului Fălticeni. Pe de altă parte, este obligatoriu să fim cât mai aproape de municipiul Suceava și de Aeroport și atunci proiectanții au prezentat variante cu un nod undeva în zona Burdujeni, deasupra drumului național care leagă Suceava de Botoșani. Un nod de descărcare atât pentru aeroport, cât și pentru municipiul Suceava, și apoi sunt câteva variante prin estul județului Suceava, pe valea Siretului spre orașul Siret.
Sursa

rota

punem aci, sa stim pe cine criticam:

"În prezent, sunt responsabil principal pe două contracte care se află în etapa de elaborare SF și PT : Drum Expres Pașcani-Suceava și Drum Expres Suceava-Siret. Dacă ar fi să găsim trei calități pentru un inginer aș spune: perseverența, munca multă și diciplina", a explicat Badea Daniela."
sursa

ovideatza

https://www.newsbucovina.ro/actualitate/325054/drumul-de-mare-viteza-pascani-siret-va-fi-partial-autostrada-partial-drum-expres-potrivit-unui-deputat-usr-plus?fbclid=IwAR2IObpACdcjMfJxVO6tGiYkpliegiE6RdSsZwNb3en1uC3af4f04_jC7ow

"Potrivit deputatului, între Pașcani și Suceava va fi autostradă, între Suceava și Rădăuți autostradă, iar ultimii 15 km din tronson vor fi drum expres"

Ar avea logica si ar fi unul din rarele cazuri sa iasa ceva inteligent la proiectare

tom_sawyer

Autostradă până la Milișăuți, drum expres spre Siret

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a informat oficial autoritățile din județul Suceava despre finalizarea studiului de traseu pentru drumul de mare viteză care ar urma să fie construit pe ruta Pașcani – Siret. Astfel, drumul va fi realizat cu profil de autostradă pe traseul Pașcani – Suceava – până la intersecția cu drumul național 2H, în zona Milișăuți – Grănicești, și apoi cu profil de drum expres până la Vama Siret.



http://www.intermediatv.ro/2021/08/03/autostrada-pana-la-milisauti-drum-expres-spre-siret/

VictorC

Threadul ăsta nu ar cam trebui transformat în Drum Expres DX DN2H/ Milișăuți - Siret?

Ionut


Senerslav

eu unul nu mai inteleg de unde incepe DX-ul, de la pascani, de la suceava sau de la Milisauti, m-am uitat si pe forum si pe site-ul CESTRIN si tot in ceata sunt!

SocrateGaby

Durmul de mare viteza Pascani- Suceava -Siret va ficu profil de autostrad[ de la Pascani la Milisauti(dincolo de Suceava) , iar de la Milisauti la Siret va fi de profil drum expres.

dacianova

Nu știu cine l-a gândit așa dar de la Milișăuți la Siret mai sunt vreo 10-15 km. Ce era dacă-l făceau autostradă până la Siret?

alin2pas

Se poate face DX astfel încât să poată fi făcut upgrade la A dacă e nevoie; nu e așa mare problemă, acolo oricum traficul încape și pe DN fără probleme deocamdată. Pe viitor, poate fi ceva spre Cernăuți - Liov - Varșovia, vom vedea după ce se termină nebunia de acum.

oneLess

#100
^^

Posibil, dacă făceau autostradă, să nu se înscrie în parametrii de trafic pentru profil de autostradă,
și să se piardă finațarea UE ? Adică să nu se înscrie în condițiile finanțării pentru autostradă.
E o tâmpenie oricum ai gândi.

Senerslav

Quote from: dacianova on February 27, 2022, 07:43:32 PM
Nu știu cine l-a gândit așa dar de la Milișăuți la Siret mai sunt vreo 10-15 km. Ce era dacă-l făceau autostradă până la Siret?
exact de asta zic si eu ...facem cocoase la municipii dar nu reusim sa terminim un traseu cap-coada de A

tom_sawyer

Si pentru 15 km cate secunde castigi in plus daca e autostrada in loc de DX?

dr4qul4

mult mai putine decat daca nu ar fi ocolit Balcauti-ul...
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

naivu

Sustin si eu A cap-coada, dar prea multa discutie pt doar 15km DX in loc de A. Dupa cum s-a mai explicat, diferenta intre A si DX nu e de capacitate de trafic ci de confort la condus. Nu se va ambuteia la trecerea de la A la DX, tot doua benzi sunt, si nu cei 15km de DX vor obosi TIR-istii pana vor face accident  :)!