Drumul Expres DEx Milișăuți-Siret

Started by rota, February 13, 2019, 09:17:13 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tom_sawyer

Preşedintele Consiliului Judeţean (CJ) Suceava, Gheorghe Flutur, a anunţat, miercuri, că săptămâna viitoare va fi semnat contractul pentru studiul de fezabilitate şi proiectul tehnic al celei mai mari investiţii în infrastructura rutieră mare a judeţului Suceava, Autostrada A7 Siret - Suceava - Dolhasca - Paşcani - Bucureşti.
agerpres.ro

Feri

#31
Stie cineva daca profilul de DX pentru Pascani - Suceava e batut in cuie sau mai sunt sanse ca in baza sf-ul sa reiasa ca merge facut la profil de autostrada cum s-a intamplat cu A7?

ovicor

Poate se va lua in calcul realizarea SF si PT la nivel de A si construirea, in prima faza, half - profile 2+1 alternativ. Problema multor DN-uri e trecerea prin localitati + intersectiile la nivel.

VictorC

Nu e bătut în cuie profilul DX, în Caietul de Sarcini este precizat că antreprenorul va analiza încă din acest stadiu ,,opțiunea de a dezvolta drumul expres cu 2x2 benzi de circulație în drum expres cu 2x3 benzi de circulație pe sens sau aducerea la profil de autostradă".

Informal vorbind, o pot scoate A ,,din condei"  ;)

vancouver

Cum am mai aratat si cu alte ocazii, DX nu este bun pentru drum lung. Se preteaza langa orase mari, cand exista constrangerea spatiului (exproprieri scumpe sau chiar spatie imposibil de expropiat / demolat). Dar in camp e absurd sa nu faci un profil generos, creand astfel ceva sigur si confortabil. DX pe distante lungi este nesigur si obositor. DX in Germania si Austria sunt numai pe lungimi de 20-30-40 km (cu f. mici exceptii, cel mai lung DX in Austria de vreo 140km)! Ori fi asa de prosti aia de fac numai autostrazi pentru tranzit de lung parcurs?
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

LauR

QuoteLuni, 07.09.2020, CNAIR a semnat contractele  de servicii ,,Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic de Execuție pentru Drum Expres PAȘCANI– SUCEAVA" și "Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic de Execuție pentru Drum Expres SUCEAVA - SIRET".

Operatorul economic care va realiza prestarea serviciilor este SEARCH CORPORATION SRL - EGIS ROMANIA S.A - EGIS INTERNATIONAL SAS.

Drum Expres PAȘCANI– SUCEAVA

Valoarea contractului este de 11.721.430,96 Lei fără TVA.

Sursa de finanțare: Fonduri Europene Nerambursabile.

Durata contractului este de 24 luni.

Lungimea estimată a traseului este de 61 km.

Drum Expres SUCEAVA - SIRET

Valoarea contractului este de 10.092.839,13 lei fără TVA.

Sursa de finanțare: Fonduri Europene Nerambursabile.

Durata contractului este de 24 luni.

Lungimea estimată a traseului este de 41 km.

Ambele proiecte sunt prevăzute în Master Planul General de Transport al Romaniei (MPGT) si este inclus in Programul Operational Infraastructura Mare (POIM) 2014 – 2020.


Sursa: CNAIR
http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/cnair-semnat-contractele-pentru-elaborarea-studiilor#/0

RaduG

Și video:

Semnare contracte pentru elaborarea SF și PT necesare construcției drumurilor expres Pașcani – Suceava și Suceava - Siret

https://www.facebook.com/watch/?v=332746027781964&extid=YWzhpyC45vJbB6JI

rota

Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic de Executie pentru Drum Expres Pascani – Suceava

COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Beneficiar și Ministerul Transporturtilor, Infrastructurii și Comunicațiilor, în calitate de Organism Intermediar pentru Transport, au semnat în data de 27.10.2020, Actul Adițional nr.1, la Contractul de Finanțare nr. 45/25.09.2019, pentru proiectul: ,,Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic de Executie pentru Drum Expres Pascani – Suceava".

Prin semnarea Actului Aditional nr.1 se modifica:

Art.2 – Durata contractului si perioada de implementarea proiectului, alin (2) care va avea urmatorul cuprins:

,,(2) Perioada de implementare a Proiectului este de 29 de luni, respectiv intre data de 31.10.2020 si 28.02.2023, la care se adauga, daca este cazul , i perioada de desfasurare a activitatilor proiectului inainte de semnarea Contractului de Finantare, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor".

Art. I-Conditii generale:

Art. 3- Valoarea contractului, alin (1) si (2) se va modifica si va avea urmatorul cuprins:

Valoarea totala a Contractului de Finantare este de 14.606.597,16 lei;

Valoarea eligibila nerambursabila din Fondul de Coeziune, este în sumă de 10.516.136,48 lei, echivalenta cu 85% din valoarea totala eligibila.

Valoarea co-finanțării eligibile a Beneficiarului este în sumă de 1.855.788,79 lei, echivalenta cu 15% din valoarea totala eligibila.

Toate celelalte prevederi importante ale Contractului si ale anexelor acestuia raman neschimbate.Sursa

rota

Nu stiu daca am voie sa postez declaratiile unui om politic, dar sunt variantele de traseu:


rota

Primele variante ale autostrăzii A 7 au intrat în dezbatere. Gheorghe Flutur: Trebuie să ne grăbim cu documentația tehnică pentru scoaterea la licitație a lucrării

Astfel, între Suceava și Siret au fost prezentate cinci variante de traseu, din care trei prin estul municipiului Suceava, iar două prin vestul municipiului în timp ce traseul Pașcani-Dolhasca-Suceava are șase variante de traseu pe Valea Siretului, variante care sunt în paralel cu calea ferată, dar și variante dinspre Dolhasca spre Fălticeni care ocolesc acest municipiu prin vest sau est.

,,Se ține seama de rețelele de înaltă tensiune, se ține seama de căile ferate și intersecția autostrăzii cu căile ferate, se ține seama de intersecția cu drumuri naționale, județene și comunale, se ține seama de rezervații naturale și restricțiile în aceste rezervații și mă refer la Pădurea Zamostea, fiind una din variante spre Siret"

El a menționat că a fost o primă punere în temă a autorităților și că între cei 25 de participanți la videoconferință au fost și primari de la Siret, Suceava, reprezentanți ai APM, ai Apele Române.

,,Am convenit cu CNAIR și proiectanții să venim cu observații după 10 ianuarie față de aceste propuneri de trasee", a spus președintele CJ Suceava.

El a subliniat că această autostradă este prinsă în Programul de Recuperare și Reziliență cu finanțare din fonduri europene.

,,Toată lumea este interesată să grăbim documentația tehnică pentru a fi pusă la dispoziția beneficiarului ca să se poată scoate la licitație lucrările"
Sursa

mateisn

Variantele de traseu sunt publice? Sunt disponibile peundeva?

rota

Harta A7

Powered by API/PUM imgur uploader

,,Numai între Pașcani și Suceava sunt șase variante. Firmele lucrează la așa ceva. De la Suceava la Siret sunt cinci variante, trei prin est și două prin vest"
,,Până în data de 10 ianuarie trebuie să facem observații la trasee. S-a avut în vedere tot ce înseamnă obstacole. Avem linii de mare tensiune, avem poduri peste Suceava, peste Siret și trebuie să le eviți ca să nu avem cheltuieli foarte mari"

El a mai spus că între variantele de traseu sunt și cele care trec pe lângă municipiul Fălticeni și că este posibil ca centura ocolitoare a acestui municipiu să fie această autostradă.
Sursa

naivu

Quotea cerut ca centurile ocolitoare la de Gura Humorului, Câmpulung Moldovenesc și Vatra Dornei să fie scoase ca să fie realizate, tot pe bani europeni, dar de autoritățile locale.
Dacă apucă să facă variantele de ocolire (și se termină și A8 până atunci) poate descoperim că restul nu mai este la fel de necesar.

rota

@naivum asta e pe topicul utopic Autostrada Nordului, acilea vorbim de A/DX7 unde nu are treaba C.Moldovenesc si V.Dornei

danpandrea

Bună ziua! Aveți 2 minute pentru a vorbi despre Domnul nostru, Sf. Fotoșopie?