Drumul Expres DEx Milișăuți-Siret

Started by rota, February 13, 2019, 09:17:13 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

danpandrea

Cred că problema nu e A vs. DX, ci ocolul inutil pe la Bălcăuți.

Ionut

Până la noi ordine și informații precise, am redenumit thread-ul Milișăuți-Siret. De la Ploiești la Milișăuți va fi A7. Ceea ce e logic și sper să nu mai avem alte discuții pe tema asta.

Senerslav


tom_sawyer

IN DATA DE 21.07.2022 PRESTATORUL A TRANSMIS STUDIUL DE TRAFIC DETALIAT, IAR ACESTA A FOST AGREAT DE CATRE BENEFICIAR, CU RECOMANDAREA ANALIZARII PE INTREG CORIDORUL PASCANI-SUCEAVA-SIRET LA PROFIL DE AUTOSTRADA.

CESTRIN

mirceaeliade

Razboiul posibil sa fi salvat si A7, dar probabil si A8.  Daca politicienii romani convertesc A13 spre vama spre UKR de la Galati, posibil sa avem sanse la finantari UE si pe A7 complet dar si la A8 si A13

dumbravaandrei

Era clar de la bun început că după Suceava, diferența de cost dintre DX și A nu e ce speră unii. Și probabil că acum evaluează și prin prisma dx12 unde diferența de cost față de A nu e deloc semnificativă vs beneficii.
Mai scriu pe electromobilitate.com. Și pe blogul meu.

TibiV

http://www.cdep.ro/co/sedinte2015.video?idc=34&cam=2&an=2022

40.50   "Pentru Pascani-Suceava Suceava-Siret... analizam posibilitatea (pe fondul razboiului din Ucraina) sa putem sa modificam solutia din Drum Expres in Autostrada"
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

mirceaeliade

A clarificat ca folosesc traficul din 2019 si au cerut date de la Vama Siret pt traficul generat de razboi (pt ca recensamantul de acum va dura un an intreg)

26ld

QuoteProfilul de drum pentru tronsonul Pașcani – Suceava este de tip autostradă. Profilul de autostradă a rezultat ca urmare a studiului de trafic. Profilul de drum pentru tronsonul Suceava – Siret este de tip autostradă pe primii 26,4 kilometri (de la Suceava și până la DN2H) și de drum expres pe 29,3 kilometri (de la DN2H și până la Siret). Profilul de autostradă și drum expres a rezultat ca urmare a studiului de trafic", se arată în răspunsul șefului Transporturilor.

În același document, acesta estimează că în bugetul pe 2024 urmează să fie cuprinse sumele aferente execuției proiectelor Pașcani – Suceava – Sirect. Asta după ce vor fi finalizate studiile de fezabilitate și aprobați indicatorilor tehnico – economici prin Hotărâre de Guvern.

Contractele pentru elaborarea studiilor de fezabilitate şi ale proiectelor tehnice necesare construcţiei drumurilor de mare viteză Paşcani – Suceava şi Suceava – Siret au fost semnate în septembrie 2020 cu asocierea Search Corporation SRL – Egis România SA – Egis International SAS.

Pentru Paşcani – Suceava, valoarea de semnare a contractului era de 11,72 milioane de lei fără TVA şi prevedea o durată de 24 de luni.

Pentru Suceava – Siret, valoarea de semnare a contractului era de 10,09 milioane de lei fără TVA şi prevedea o durată de 24 de luni.

Drumurile de mare viteză Pașcani – Suceava – Siret (118,03 km) au ca sursă de finanțate Programul Transport.

Sursa: https://www.economica.net/noua-sosea-suceava-siret-va-avea-profil-de-autostrada-pe-primii-26-kilometri-restul-va-fi-drum-expres-finantarea-pentru-lucrari-in-bugetul-pe-2024-grindeanu_701327.html

mdragos

Atat s-au lalait cu acele studii geo ...... Sper sa finalizeze in Dec documentatia pana la Suceava

rota

poate termina proiectarea pana la Suceava dar finantarea pt executie..doar daca facem o cheta  :lol:

JohnDoe


... folosesc traficul din 2019 ..

 Bine ca nu-l folosesc valorile de trafic din 2008.
A6 - Craiova -Severin -  Lugoj si extinderea Severin catre Calafat

rezin

După cum o casă nu se construiește pentru doar 10 ani, tot la fel o autostradă nu se construiește după traficul din prezent ci estimând și traficul viitor , pentru  că este o investiție cel puțin pentru 100 de ani.