Extinderea drumurilor naționale la profil 2+2

Started by cristi5, February 12, 2019, 12:55:03 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

georgec

#300
ca orice in Europa se poate negocia, ne uitam lejer la ce face Orban in Ungaria si cum au deblocat fondurile.

ovideatza

Chiar si asa, neunite cele 2 DX-uri, mutand traseul de pe Focsani-Braila paralel cu DN25 in loc de DN23 obtineai de 10 ori mai mult bine decat dezastrul pe care il vor produce prin localitatile traversate..iar banii acestia ii foloseai la altceva, cele 300 mil euro.

Greu de inteles cum pe harta in jurul Braila-Galati vor "fi" o gramada de DX-uri si mai nou si DN-uri 2+2 prin localitati, investitii "noi". Zici ca le-au gandit niste oameni certati unii cu altii.

Nu va pupa bani europeni poate, insa va pupa bani publici, adica 100% din buzunuarul deficitului nostru.

tom_sawyer

Quote from: tom_sawyer on February 05, 2024, 03:19:31 PMAstăzi, 5 februarie 2024, Ministerul Transporturilor și Infrastructurii anunţă deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a următorului proiect de act normativ:

Hotărâre de Guvern pentru aprobarea indicatorilor tehnico - economici aferenți obiectivului de investiții  "Drum de legătură între A1 și DN 7 (DJ 711A) - Lărgire la 4 benzi de circulație", județele Giurgiu și Dâmbovița

S-a adoptat în ședința de guvern de astăzi.

misiekwas

#303
Del

TVlad

Pe "line de UE" nu ar putea veni o comanda sa inceteze odata cu aceste cretinisme cu largirea drumurilor prin localitati? Pai asta ne trebuie cind incercam sa reducem (la zero!) numarul victimelor din accidente de circulatie?!

tom_sawyer

Nu se lărgește prin localități, e un drum nou prin afara lor. Dați click quote-ul din mesajul meu de mai sus^^^.

Konter

"Asocierea de firme gălăţene Tancrad - Arcada - Citadina a depus singura ofertă la licitația Consiliului Județean Galați pentru modernizarea și lărgirea la patru benzi a DN 25 pe porţiunea Galați - Tudor Vladimirescu, conform economica.net. Termenul estimat pentru evaluare este 8 iulie, dar, fiind depusă o singură ofertă, desemnarea va fi probabil mai devreme.

Contractul a fost scos la licitație pe 23 februarie, pentru suma de 1,1 miliarde de lei și are clauză suspensivă, care prevede anularea în caz că nu se vor obţine fondurile europene necesare.

Modernizarea vizează aproximativ 40 de kilometri, pe ruta Galați - Movileni - Șendreni - Braniștea - Independența - Piscu - Tudor Vladimirescu - Hanu Conachi. DN 25 este cel mai circulat și cel mai aglomerat drum din județul Galați, cu un trafic de aproape 6.000 de mașini în 24 de ore pe anumite porțiuni, din care aproape 20 la sută sunt camioane."

Sursa: https://www.viata-libera.ro/actual/223297-firmele-galatene,-singura-oferta-pentru-modernizarea-dn-25?fbclid=IwZXh0bgNhZW0BMQABHZ3hHTCVb4kp3UBS-aJlFo8Bgt_M8zYUTQ8fJ1c4YqkhyaEvDTgatFDinA_aem_AfG-duXsOQ6Ycd3meYrAyrnLVh-CWnPQ7E2SLPlhAvgRaq_uOVPbyp5KXejVJcp7V-s

tom_sawyer

#307
[planșe detaliate pe pagina anterioară; cred că este doar o postare electorală a preș.CJ, licitația fiind încă în faza de evaluare tehnică, conform SEAP: http://e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100258193/]

𝐏𝐞𝐬𝐭𝐞 𝟏,𝟓 𝐦𝐢𝐥𝐢𝐚𝐫𝐝𝐞 𝐝𝐞 𝐥𝐞𝐢  (𝐩𝐞𝐬𝐭𝐞 𝟑𝟎𝟎 𝐝𝐞 𝐦𝐢𝐥𝐢𝐨𝐚𝐧𝐞 𝐝𝐞 𝐞𝐮𝐫𝐨) 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐦𝐨𝐝𝐞𝐫𝐧𝐢𝐳𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐃𝐍𝟐𝟓 │"𝐃𝐫𝐮𝐦𝐮𝐥 𝐦𝐨𝐫𝐭̧𝐢𝐢" 𝐯𝐚 𝐟𝐢 𝐞𝐱𝐭𝐢𝐧𝐬 𝐥𝐚 𝐩𝐚𝐭𝐫𝐮 𝐛𝐞𝐧𝐳𝐢, 𝐢𝐚𝐫 𝐬𝐞𝐧𝐬𝐮𝐫𝐢𝐥𝐞 𝐝𝐞 𝐦𝐞𝐫𝐬 𝐯𝐨𝐫 𝐟𝐢 𝐬𝐞𝐩𝐚𝐫𝐚𝐭𝐞 𝐜𝐮 𝐩𝐚𝐫𝐚𝐩𝐞𝐭̧𝐢 𝐝𝐞 𝐝𝐞𝐥𝐢𝐦𝐢𝐭𝐚𝐫𝐞

DN25, cel mai aglomerat drum din judeţ, va fi extins la patru benzi şi modernizat pe ruta: ieșire din municipiul Galați - Movileni - Șendreni – Şerbeştii Vechi – Braniștea - Traian - Independența - Piscu - Tudor Vladimirescu - Hanu Conachi (intersecția cu DN25A), pe o distanţă de peste 40 de kilometri.

Astfel, vom investi peste 300 de milioane de euro pentru ca DN25, cunoscut ca "drumul morţii" din cauza numărului mare de accidente, să devină un drum sigur şi modern, în condiţiile în care anul trecut numărul accidentelor grave a fost cu 25% mai mare faţă de 2022. Mai mult, statisticile spun că sunt peste 6000 de maşini care tranzitează în 24 de ore acest drum, din care aproape 20% sunt camioane.

Drumul va fi extins la patru benzi şi va fi modernizat complet. Cele 12 poduri şi pasaje de cale ferată vor fi şi ele extinse cu poduri şi pasaje noi, iar toate podeţele de pe traseu vor fi modernizate complet. 

Mai mult, pentru a uşura accesul din drumurile laterale, vor fi amenajate 28 de sensuri giratorii. De asemenea, în apropierea sensurilor giratorii vor fi trasate treceri de pietoni, iar acolo unde se va impune vor fi construite şi pasarele pentru pietoni.
 
Drumul va fi modernizat complet de la ieșirea din municipiul Galați, de undeva din zona Tirighina (Borcan) până la Hanu Conachi, la intersecția cu DN25A, drumul care duce către Nănești, pe care îl vom extinde, de asemenea, la patru benzi, până la intersecția cu viitorul Drum Expres Brăila – Focșani.

www.facebook.com/presedintecjgalati/

















Powered by API/PUM imgur uploader

paullie

Ehe suntem multi pe aici care am zis ca nu are ce cauta un DX de la Braila la Focsani, ci unul de la Galati la Marasesti. Dar la Cj Galati n-ai cu cine dom'le n-ai cu cine.

dr4qul4

tine de CNAIR. Sunt consecventi. De Paste am mers pe DN7+DN71. S-a mers bine, cu peste 100 in zona padurii si macar 80 Tartasesti. Prin Racari am dat de 2 carute. Oare cum va fi cand se va circula si pe acolo cu minim 80? In cate secunde intaorce o caruta peste 4 benzi? Dar catarul in cat timp traverseaza?
Dar nu va faceti griji. Nu se vede nici un fel de miscare pe contractul de dublare. Erau doar vreo 5 masini de politie/jandarmi la zona de "gratare cu cauciucuri"
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Alexander

De cate ori trec pe acolo ma apuca tristetea cand ma gandesc cum vor sa strice farmecul acelor localitati cu  trotuare mari si curti retrase. Chiar imi doresc sa rezilieze si sa impinga inainte drumul expres. In schimb, o reasfaltare ar fi aur curat.

voicul

𝐃𝐍𝟐𝟓 𝐯𝐚 𝐟𝐢 𝐞𝐱𝐭𝐢𝐧𝐬 𝐥𝐚 𝐩𝐚𝐭𝐫𝐮 𝐛𝐞𝐧𝐳𝐢, 𝐢𝐚𝐫 𝐬𝐞𝐧𝐬𝐮𝐫𝐢𝐥𝐞 𝐝𝐞 𝐦𝐞𝐫𝐬 𝐯𝐨𝐫 𝐟𝐢 𝐬𝐞𝐩𝐚𝐫𝐚𝐭𝐞 𝐜𝐮 𝐩𝐚𝐫𝐚𝐩𝐞𝐭̧𝐢 𝐝𝐞 𝐝𝐞𝐥𝐢𝐦𝐢𝐭𝐚𝐫𝐞



𝐏𝐞𝐬𝐭𝐞 𝟏,𝟓 𝐦𝐢𝐥𝐢𝐚𝐫𝐝𝐞 𝐝𝐞 𝐥𝐞𝐢  (𝐩𝐞𝐬𝐭𝐞 𝟑𝟎𝟎 𝐝𝐞 𝐦𝐢𝐥𝐢𝐨𝐚𝐧𝐞 𝐝𝐞 𝐞𝐮𝐫𝐨) 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐦𝐨𝐝𝐞𝐫𝐧𝐢𝐳𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐃𝐍𝟐𝟓 │"𝐃𝐫𝐮𝐦𝐮𝐥 𝐦𝐨𝐫𝐭̧𝐢𝐢" 𝐯𝐚 𝐟𝐢 𝐞𝐱𝐭𝐢𝐧𝐬 𝐥𝐚 𝐩𝐚𝐭𝐫𝐮 𝐛𝐞𝐧𝐳𝐢, 𝐢𝐚𝐫 𝐬𝐞𝐧𝐬𝐮𝐫𝐢𝐥𝐞 𝐝𝐞 𝐦𝐞𝐫𝐬 𝐯𝐨𝐫 𝐟𝐢 𝐬𝐞𝐩𝐚𝐫𝐚𝐭𝐞 𝐜𝐮 𝐩𝐚𝐫𝐚𝐩𝐞𝐭̧𝐢 𝐝𝐞 𝐝𝐞𝐥𝐢𝐦𝐢𝐭𝐚𝐫𝐞
DN25, cel mai aglomerat drum din judeţ,  va fi extins la patru benzi şi modernizat pe ruta: ieșire din municipiul Galați - Movileni - Șendreni – Şerbeştii Vechi – Braniștea - Traian - Independența - Piscu - Tudor Vladimirescu - Hanu Conachi (intersecția cu DN25A), pe o distanţă de peste 40 de kilometri.

Drumul va fi extins la patru benzi şi va fi modernizat complet. Cele 12 poduri şi pasaje de cale ferată vor fi şi ele extinse cu poduri şi pasaje noi, iar toate podeţele de pe traseu vor fi modernizate complet. 
Mai mult, pentru a uşura accesul din drumurile laterale, vor fi amenajate 28 de sens giratorii. De asemenea, în apropierea sensurilor giratorii vor fi trasate treceri de pietoni, iar acolo unde se va impune vor fi construite şi pasarele pentru pietoni. 
Drumul va fi modernizat complet de la ieșirea din municipiul Galați, de undeva din zona Tirighina (Borcan) până la Hanu Conachi, la intersecția cu DN25A, drumul care duce către Nănești, pe care îl vom extinde, de asemenea, la patru benzi, până la intersecția cu viitorul Drum Expres Brăila – Focșani.

Konter

Poate il reziliaza pana la urma.

"Au fost înregistrate întârzieri în executarea lucrărilor de lărgire la patru benzi a tronsonului DN7 Bâldana -Titu km 30+950 – 52+350.
Reprezentanții CNAIR au fost nemulțumiți de stadiul lucrărilor și au emis un certificat negativ antreprenorului căruia i-a fost atribuit acest contract, și anume asocierea Chirulli Andrea (lider) – Cosedil Spa – Bit Invest SRL – Total Road SRL.
CNAIR susține faptul că antreprenorul nu a îndeplinit anumiți indicatori (punctul de referință 7) care trebuiau să fie îndepliniți până în data de 24 august 2023, și anume: suprastructura (inclusiv stratul de bază AV31.5) pe partea dreaptă, liniile S1086 – S1182 ale Programului de Execuție de Referință și suprastructura (inclusiv stratul de bază – AB31.5) pe partea stângă, liniile S1129-S1171 ale Programului de Execuție de Referință. La sfârșitul lunii martie 2024 punctul de referință 7 nu era atins (indicator neîndeplinit).
Stadiul contractului era de 26,17%, la finele lunii martie anul acesta.
Contractul a fost atribuit în 22 martie 2022 la valoarea da 242.358.973 lei, fără TVA.
Durata contractului este de 86 luni și cuprinde: 6 luni perioada de proiectare, 20 luni perioada de execuție a lucrărilor și 60 de luni perioada de garanție a lucrărilor.
Ordinul de începere a fost emis în 1 septembrie 2022."

https://arenaconstruct.ro/dn7-baldana-titu-intarzieri-in-executarea-lucrarilor-de-largire/

tom_sawyer

Drum de legătură între A1 și DN7(DJ 711A) – Lărgire la 4 benzi de circulație
17 Iun 2024

COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A. anunță publicul interesat asupra luării deciziei etapei de încadrare pentru revizuirea Acordului de mediu nr. 27 din 07.12.2022 de către Agenția pentru Protecția Mediului Dâmbovița: nu se supune evaluării impactului asupra mediului; nu se supune evaluării adecvate; nu se supune evaluării impactului asupra corpurilor de apă, în cadrul procedurii de evaluare a impactului asupra mediului pentru proiectul "Drum de legătură între A1 și DN7(DJ 711A) – Lărgire la 4 benzi de circulație", propus a fi amplasat în comuna Corbii Mari, Odobești, Zidurile, Potlogi, Pitaru, Titu, județul Dâmbovița și comuna Vânătorii Mici, județul Giurgiu.

Proiectul deciziei etapei de încadrare și motivele care o fundamentează pot fi consultate la următoarea adresă de internet http://apmdb.anpm.ro.

Publicul interesat poate înainta comentarii/observații, la proiectul deciziei etapei de încadrare în termen de 10 zile de la publicarea pe pagina de internet a autorității competente pentru protecția mediului.

CNAIR


Precizez că e vorba de un drum nou prin afara localităților.

FMFM

Stadiu 2+2 Baldana - Titu :popcorn:

Nu am gasit user-ul pe forum, asadar aprecierile noastre merg catre el prin vizionari directe pe Youtube  :thumbsup: