Extinderea drumurilor naționale la profil 2+2

Started by cristi5, February 12, 2019, 12:55:03 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

tom_sawyer

#285

pasadia

Deci o sa ajung sa cred ca proiectantii de drumuri din Romania sunt cei mai slabi profesionisti posibili, dintre toate categoriile profesionale. Propui nod denivelat care contine un sens giratoriu? De ce naiba ai mai denivelat nodul? Acolo e o trompeta pe care ai pus un giratoriu inutil.

nedcatalin

Trompeta exista deja, doar se reconfigureaza. Nu e o tragedie acel sens giratoriu pentru ca se foloseste podul peste calea ferata si trebuiau asigurate toate directiile cumva.

Xed

^ Si totusi devine o tragedie cand nu mai stim sa proiectam nici macar o intersectie banala fara un giratoriu de parca ar fi miracolul de pe Pamant. Acesta e un alt bun exemplu in care ar fi putut lasa intersectie in T doar cu cedeaza trecerea sau puteau gandi un semafor.

Vlad94

Probabil vor sa reduca accidentele. Giratoriul poate va fi folosit ca acces pentru restaurantul de pe DN25.

pasadia

A, ok, am inteles. Era important accesul la restaurant. Nu imi trecuse prin cap asa ceva, dar acum inteleg. :)

TibiV

Pai vrei sa ramana lautarii fara loc de munca?!...   :o

 :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Konter

Consiliul Județean Galați a lansat licitația pentru modernizarea și extinderea DN25 la patru benzi, pe o distanță de aproximativ 40 de kilometri, pe ruta: ieșire din municipiul Galați - Movileni - Șendreni - Braniștea - Independența - Piscu - Tudor Vladimirescu - Hanu Conachi (intersecția cu DN25A). Valoarea totală a acestei investiții este de 1.522.200.000 de lei (TVA inclus), sumă care include lucrările și partea de exproprieri.
"Este o investiție vitală pentru Galați, având în vedere ca DN25 este cel mai circulat și cel mai aglomerat drum din județul nostru, cu un trafic de aproximativ 6000 de mașini în 24 de ore pe anumite porțiuni, din care aproape 20% sunt camioane.
De aceea, m-am implicat total și am realizat un parteneriat cu CNAIR pentru a extinde acest drum la patru benzi. Este un proiect uriaș, de peste 300 de milioane de euro, extrem de complex din punct de vedere tehnic, pentru că vom moderniza toate podurile și pasajele de cale ferată de pe traseu, inclusiv podul de la Piscu. Mai mult, vom construi poduri și pasaje de cale ferată noi, în imediata apropiere a celor existente, pentru a putea extinde și în aceste zone drumul la patru benzi. De asemenea, pentru a reduce numărul mare de accidente de pe acest drum, vom monta, pe toți cei aproximativ 40 de kilometri, parapeți de delimitare a celor două sensuri de circulație.
Practic, drumul va fi modernizat complet de la ieșirea din municipiul Galați, de undeva din zona Tirighina (Borcan) până la Hanu Conachi, la intersecția cu DN25A, drumul care duce către Nănești,  pe care îl vom extinde, de asemenea, la patru benzi, până la intersecția cu viitorul Drum Expres Brăila – Focșani.
De aceea, am decis să nu ne oprim la Tudor Vladimirescu, cum era în varianta inițială, și să modernizăm drumul până la Hanu Conachi, pentru a avea un drum modern și mult mai sigur de la Galați până la Autostrada Moldovei", a declarat Costel Fotea, președintele Consiliului Județean Galați.
Finanțarea acestei investiții va fi asigurată din fonduri europene, în cadrul Programului de Transport 2021-2027, potrivit CJ Galați.

https://www.monitoruldegalati.ro/stirea-zilei/cj-galati-a-lansat-licitatia-pentru-modernizarea-si-extinderea-dn25-la-patru-benzi.html

Sorinus


medicul de garda

Proiectul asta o sa bata lejer recordul de Cele mai multe giratorii per km, record pe care DN5 Bucuresti-Adunatii-Copaceni in detinuse de atata timp. E chiar impresionant sa reusesti performanta de a scadea viteza medie pe un drum pe care dai miliarde de lei ca sa il, cica, "imbunatatesti" :o . Sunt deosebit de curios daca asta va duce cu adevarat la scaderea nr de accidente pe acolo, sau dimpotriva, vor creste accidentele cauzate de soferii fustrati...
Trust me, I'm an east-european doctor!

pasadia

De curiozitate, pozitia kilometrica a sensurilor giratorii:

31+450 - cel cu restaurantul

32+675
33+846 - acestea doua in localitatea Hanu Conachi

36+250
37+290
38+232
39+182
40+102 - acestea cinci in localitatea Tudor Vladimirescu

43+358
44+475 - acestea doua in localitatea Vameș

45+750
46+915
47+600 - acestea trei in localitatea Piscu

49+525 - intersectie cu DJ255

51+193
52+345 - acestea doua in localitatea Indepedenta

55+500
56+800 - in localitatea Vasile Alecsandri

59+224
59+743 - localittea Branistea

61+153 - centura mare Galati

62+258
63+266 - localitatea Traian

64+880
66+199 - localitatea Sendreni

67+941 - intersectie cu DN2B
si mai urmeaza inca doua giratorii in urmatorii 4 km de DN2B, unul dintre ele cu DX-ul Galati - Braila.

Practic 28 de sensuri giratorii in circa 40 de kilometri.



TVlad

Poate nu ati inteles care e scopul: descurajarea folosirii automobilului, la moda acum in cercurile autointitulate progresiste. Plus aruncarea responsabilitatii accidentelor pe soferii frustrati, cum spunea mai inainte medicul de garda.

misiekwas

#297
^Huh? Scuza, dar dacă bănuiești ca CNAIR și proiectanții pun giratorii pentru ca sunt ecologiștii, chiar nu știu ce sa spun... Problema e clar faptul ca se vrea sa facă soluția cea mai ieftina (deci fără noduri) și fără costuri de întreținere (semaforizare).
Să nu cautam conspirație unde e vorba de lenea și prostie.

misiekwas

De altfel, absolut genial proiectul, unde largesti drumul prin localității în loc sa faci ocolitoare. Poate va avea o puzderie de giratorii, dar în schimb va fi și mai dăunător pentru locuitori.

horatiu.cosma

În 2021 ne-am luptat să unim DX Brăila - Focșani cu DX Brăila - Buzău că UE nu le finanțează pe ambele. Actualii nu doar că au reluat proiectarea pe ambele pe traseu separat, ba mai fac și o dublare de DN paralel cu Brăila - Focșani de 1 miliard de lei. Oare câți bani europeni o să vadă dublarea asta?