Extinderea drumurilor naționale la profil 2+2

Started by cristi5, February 12, 2019, 12:55:03 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Calin88

Acolo o sa fie nevoie de largire dupa ce se va construi A3 Predeal - Rasnov si va creste semnificativ traficul. Dar asta va fi, probabil, peste 10 ani.
Cred ca pentru fluidizarea traficului si pentru siguranta ar fi mai bine sa se construiasca un pasaj care sa se lege in giratoriu si sa treaca peste calea ferata, pentru acces la zona industriala. Sau un pasaj la intersectia de acces pe centura, pe zona de 2+2.

mirceaeliade

oricum se merge cu 120km/h acum.  pana se face continuarea A3 pana la Codlea, mi s-ar parea sensibil o solutie sa lege drumul asta de viteza, daca tot a fost construit, la o retea de drumuri acceptabile de viteza.  DN 73G acum parca are 2+2, si se termina intr-un DN73 cu 1+1.  DN73 care la 2 km devine 2+2 si da dupa alti 2 km in VO1K tot cu 2+2.  nu tin minte sa fie ceva serios de expropriat, si sincer mi se para cu mult mai pericules sa ai un segment de drum unde bombardierii bombardeaza si dupa aia sunt fortzati din inertie sa faca depasiri periculoase, decat sa le dai voie sa bombardeze in continuare pana la A3.  chiar nu a fost nici un accident mortal pe DN73 intre DN73G si VO1K de cand s-a deschis ciotul A3-Bv?  as fi chiar socat.

Calin88

Singura problema acolo ar fi intrarea in zona industriala de la Cristian, unde ai sute de masini care vireaza stanga intr-un timp scurt + trecere la nivel cu CF (deci virajul trebuie facut lent, ca rupi masina in trecerea aia de nivel). 2 benzi acolo ar face virajul la fel de periculos ca virajul spre centura de pe zona de 2+2. La fel si intersectia de la Duvenbeck, unde au avut loc multe accidente, chiar si pe 1+1.

Cred ca extinderea zonei la 2+2 ar trebui inclusa in contractul de modernizare a DN73 alaturi de rezolvarea acestor 2 intersectii si a intersectiei de la centura. Deja a trecut 1 an de la reziliere, cine stie cat mai dureaza. Cu licitatii, contestatii s.a.m.d, s-ar putea ajunge la lucrari efective atunci cand exista PT pentru Rasnov-Predeal (deci cu 4-5 ani inainte sa fie absolut necesar 2+2).

qionescu1

Miercuri s-au turnat primii aprox. 100 metri de asfalt dinspre sensul giratoriu de la intrarea pe centura Apahida spre Jucu. Astăzi au ajuns până la fabrica Panemar. (DN1C)

tom_sawyer

#199
21 iulie 2022
Drumul European 85 va avea 4 benzi pe mai multe tronsoane cuprinse între localitățile Buzău și Oreavu. Miercuri, 20.07.2022 a fost semnat contractul de expertiză pentru îmbunătățirea condițiilor de circulație pe Drumul European 85, urmând ca în cel mai scurt timp posibil să se treacă și la execuția propriu-zisă.

"Acest lucru a fost posibil în urma demersurilor realizate la finalul anului trecut, când am susținut la Ministerul Transporturilor #necesitatea unei intervenții prompte pe acest drum intens circulat. Astfel, în cel mai scurt timp, DN2 va fi lărgit cu aproximativ un metru pe diecare sens de mers pe 4 tronsoane. 13,5 km vor aveam 4 benzi ceea ce va îmbunătăți considerabil condițiile de circulație, contribuind la sporirea #siguranței în trafic și #reducerea numărului de accidente.Acest lucru se întâmplă concomitent cu începerea lucrărilor la Autostrada A7, Lotul Mizil -Pietroasele intrând în execuție pe 11 august 2022." a precizat pe social media, deputatul PSD Romeo Lungu.

informatiabuzaului.ro


23 iulie 2022
DN2E85, așa zisa "șosea a morții", se extinde pe 4 benzi pe mai multe tronsoane dintre Buzău și Oreavu.

Anunțul cu privire la extinderea la 4 benzi pe unele porțiuni ale șoselei a fost făcut de deputatul PNL de Buzău, Gabriel Avramescu.

,,După aproximativ un an de insistențe prin declarații publice, întrebări oficiale și neoficiale, în sfârșit a început expertiza tehnică pentru proiectul privind "Îmbunătățirea condițiilor de circulație pe DN2 între km 117+400 și km 141+100", adică tronsonul dintre Mărăcineni și Oreavu.

Acesta este doar un prim pas care prevede extinderea șoselei la patru benzi, câte două pe sens, urmând ca în urma expertizei să fie stabilite detaliile tehnice prin care se va extinde șoseaua.

Pentru corecta informare a buzoienilor, vreau să precizez că acest contract a fost semnat pe 20.06.2022, cu termen de începere a expertizei 20.07.2022, expertiză ce trebuie finalizată în 60 de zile, adică până la 19.09.2022.

România rămâne fruntașă în UE la numărul de morți pe șosele, iar una din șoselele pe care au loc accidente mortale este E85. Până când vom avea Autostrada Moldovei gata, e important să facem proiecte mici, dar care să ofere șoferilor și pasagerilor siguranță în trafic.

Vreau să mulțumesc autorităților că au sprijinit acest proiect și am propus Ministerului Transporturilor ca acolo unde se va extinde șoseaua să fie instalați parapeți de beton între cele două sensuri de mers, astfel încât șoferii teribiliști să nu mai poată intra în depășiri periculoase." a precizat liderul PNL Buzău, Gabriel Avrămescu, într-o postare pe Facebook.

informatiabuzaului.ro


Quote from: tom_sawyer on February 17, 2022, 03:56:03 PMAchizitie initiata din anunt de participare simplificat: [SCN1101228] Servicii de expertiza tehnica pentru obiectivul: « Imbunatatirea conditiilor de circulatie pe DN 2 intre km 117+400 si km 141+100»

Buzau - Ramnicu Sarat (mai precis Gura Calnaului - Oreavu)

Depunere oferta - Data limita: 28.02.2022









Licitația de mai sus a fost anulată și apoi reluată:
http://e-licitatie.ro/pub/notices/simplified-notice/v2/view/100154030


+

17 mai 2018
Potrivit datelor Poliţiei Rutiere, numai anul trecut pe DN 2 au avut loc 177 de accidente soldate cu 76 de pierderi de vieţi omeneşti şi 180 de persoane grav rănite.

In aceste condiţii, Ministerul Transporturilor spune ca are în vedere realizarea unui proiect de lărgire la 4 benzi a DN 2, km 11+500 – km 55+800, adică între Afumaţi şi Urziceni.

Proiectul va încerca să rezolve "problemele legate de partea carosabilă, precum lărgirea acesteia, scurgerea apelor pluviale, cât şi alte măsuri de siguranţă, care să contribuie la îmbunătăţirea siguranţei circulaţiei rutiere", spun reprezentanţii Ministerului Transporturilor. Totodată, proiectul are ca scop asigurarea fluidizării traficului intens şi reducerea numărului de accidente prin: îmbunătăţirea condiţiilor de trafic în localităţi; eliminarea pericolelor de accidente rutiere; realizarea unor economii de timp în trafic prin reducerea blocajelor datorate accidentelor rutiere.

În prezent, Compania Naţionala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a întocmit Caietul de Sarcini pentru lansarea procedurii de achiziţie a Studiului de Fezabilitate, Proiectului pentru Autorizarea Lucrărilor de Construire, Proiectului Tehnic de Execuţie şi Asistenţă Tehnică, însă nu a găsit încă finanţare.
https://floteauto.ro/afla-cum-va-fi-modernizat-dn-2-intre-afumati-si-urziceni/

29 mai 2019
Ca atare, Ministerul Transporturilor, prin CNAIR, a luat în calcul largirea şoselei la 4 benzi între km. 11+500 – km. 55+800, în primăvara anului trecut fiind deja întocmit Caietul de Sarcini pentru lansarea licitaţiei destinate elaborării Studiului de Fezabilitate, autorizării lucrărilor de construire şi realizării Proiectului Tehnic de Execuţie.

Ulterior, însă, CNAIR s-a răzgândit sau, mai bine zis, după ce a reanalizat situaţia, şi-a dat seama că lucrarea nu poate fi realizată.

,,În urma analizei, a reieşit că platforma DN 2 are o lăţime de doar 13 m, ceea ce face imposibilă lărgirea la 4 benzi în formula existentă, întrucât ar fi necesare exproprieri şi relocări de utilităţi. Comparând această posibilă investiţie cu demersurile pentru construcţia drumului expres Ploieşti-Buzău-Focsani-Bacău-Paşcani-Suceava-Siret, s-a ajuns la concluzia că, în cazul construirii unui drum de mare viteză pe aceeaşi relaţie, nu se mai justifică lărgirea la 4 benzi a unui sector din DN 2", le-a explicat deputaţilor ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc.
https://floteauto.ro/largirea-dn-2-a-fost-anulata-se-va-construi-candva-autostrada-moldova/

Calin88

Quote from: mirceaeliade on July 08, 2022, 11:53:31 PMS-a vorbit vreodata de largirea DN73 pe intreg segmentuld e la VO1K pana la DN73G?  In prezent cam jumatate din distanta e largita la 2+2 benzi, dar se stramteaza brusc la 1+1. o largire pana la giratoriul 73G ar avea sens pentru fluidizarea intregului trafic de la VO1K pana la Rasnov A3-Bv
In presa locala din Brasov au aparut informatii conform carora proiectul de modernizare a DN73 a fost actualizat si acum este inclusa si largirea la 2+2 pana la Cristian. Acum s-ar cere acordul de mediu pentru proiectul actualizat.
Chiar sunt curios cum au rezolvat intersectiile de la zona industriala Cristian si Duvenbeck.

GIV

chiar daca poate pentru unii ar veni "peste mana" si ar implica parcurgerea unei distante de 1,2 km in plus pana la sensul giratoriu, dar cred ca ar fi mult mai civilizat si sigur o astfel de abordare pentru cei care vin dinspre oras (brasov)si vor sa intre in zona industriala de la INA.

cristi5

#202
@tom_sawyer reiese care va fi latimea totala a drumului intre Buzau si Oreavu? Pericolul e ca nu lasa loc de separare de sens, ca pe DN1C

tom_sawyer

#203
Nu reiese, teoretic ar trebui stabilit în urma expertizei. Practic cred că il vor aduce la lățimea celuilalt segment de 2+2 de pe Buzău-Rm.Sărat și vor pune parapeți New Jersey (unde e 2+2 pe Buzău-Rm.Sărat au montat deja New Jersey).

Pericolul mai mare e lățirea inclusiv în localități, ar trebui atrasă atenția să nu facă asta.
Firmele care realizează expertiza sunt  SC PROIECT GROUP SRL și PROIECT DRUM S.R.L.

tom_sawyer

Ieșirile din Oradea înspre Arad și Satu Mare, lărgite la patru benzi

Lungimea totală a sectorului de drum național propus pentru lărgirea de la o bandă la două benzi de circulație pe sens pe DN79 este de 1,6 km, între pozițiile km 108+730 – 110+330. În zona Aeroportului Internațional Oradea va fi amenajat un sens giratoriu care va asigura accesul în perimetrul aeroportului din ambele direcții de mers, în condiții de siguranță. Valoarea estimată a investiției este de 4,2 milioane euro. Durata de proiectare va fi de 3 luni, iar durata de execuție de 6 luni.

În ceea ce privește lărgirea DN19, înspre Biharia, lungimea tronsonului propus este de 3,7 km, între pozițiile km 5+985 – km 9+731. Lărgirea la patru benzi este cuprins între ieșirea dinspre localitatea Episcopia, girația de la hypermarketul Remarkt și intrarea în localitatea Biharia, de unde va începe Centura Biharia. Valoarea estimată a lucrărilor este de 7,3 milioane euro. Durata de proiectare este de 3 luni, iar durata de execuție 8 luni.

alesdonline.ro

tom_sawyer


TibiV

O mizerie de poze.

Revin eu maine sau poimaine cu poze "la zi"....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

qionescu1


trifrazvan1977

Cei din zona nu prea au ce sa pozeze, lucrarile se desfasoara in ritm de melc mai tot timpul santierul pare abandonat. Intuiesc totusi ca au fost de mutat ceva utilitati (teava de gaz) dar oricum aproape a trecut anul si au asfaltat cateva sute de metri.
In alta ordine de idei sunt curios ce vor face acolo vis-a-vis de Km 17 unde avem acel gard in drum. Vor lasa gatuire ? Acel gard e legal facut ? Se va face o expropiere ?

qionescu1

Nu e chiar asa, desi par in intarziere o mare parte din cei 9 km sunt pregatiti pentru asfaltare. Mai sunt podetele, unde casetele sunt deja pe pozitie (majoritatea) si fundatia de langa gara Jucu (cateva sute de metri unde probabil e si teava de gaz). Ultimele raman zonele de acces si traversare a caii ferate cum e si normal de altfel.