DN71 Bâldana-Târgoviște-Sinaia

Started by NGC, February 06, 2019, 06:12:59 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Xed

Eu nu prea sunt de acord aici. Odata ce ai un DEx pe relatia Targoviste-Bucuresti o sa iti dai seama ca pentru traficul local, acela putin care este, drumul national existent este arhi suficient.

Iar pentru a ajuta la decongestionarea traficului care este afectat ocazional de utilaje agricole poti face frumos, asa cum putem gasi de exemplu in Olanda, alveole speciale recurente la un anumit numar de km in care tractoarele si combinele sa poata intra pentru a elibera soseaua pentru 1-2 minute.

Ma voi repeta si nu sunt singurul pe aici care zice a nu stiu cata oara cat este de periculos deja in Tartasesti. Dublezi drumul pe toata distanta iar in sate vei merge cu frica pentru pietoni. Mi s-a intamplat de prea multe ori noaptea la vreo 2 treceri neiluminate bine sa ma trezesc brusc cu pietoni pe ele. Si mergand legal, nu cu 90-100 in sat cum fac destul de multi nebuni, sa vezi prin ce spaime treci si tu si pietonii.

punktnet

De 3 ani fac naveta pe acolo, nu e tocmai placut sa stai dupa 15 tractoare pe 2km sa te freci printre ele sa le depasesti.
Clar dpdv trafic, zonal este neaparat nevoie de 4 benzi, investitia mai mult decat justificata.
Just kidding.

horatiu.cosma

Sunt foarte foarte puține rute în România care să aibă nevoie de drum rapid de 4 benzi + DN-ul la 4 benzi și sigur relația București-Târgoviște nu e una dintre ele. Oricum, e foarte funny cum se discută cu n argumente de peste un an de zile despre dezavantajele dublării unui DN prin localități, după care apare de nicăieri câte un astfel de mesaj "căzut din cer", care reia discuția de la zero  :D. punktnet, îți sugerez să citești puțin în spate pe thread. O să poți face naveta liniștit pe viitorul DX + parțial pe un DN absolut gol.

danvoicu

Dom le sa fim bine intelesi eu nu resping constructia 2+2. E foarte bine. Cu o singura conditie  : sa fie prioritar DX-ul. Adica sa nu se renunte la constructia Dx daca fac 2+2 pe drumul de caruta. Oricum ei cred ca nu vor sa piarda investitia de pana acum: taierea copacilor(?!)

dr4qul4

#214
4 benzi pt trafic local?  :lol: 
Trebuie neaparat scos traficul din localitati. In felul asta nu vei mai face naveta prin sate ci pe langa. Iar carutele (ca sunt mai multe ca tractoarele) se vor putea depasi in voie pt ca nu mai va veni nimic din sens opus.
Zici ca faci naveta pe acolo. Cum ti se pare drumul noaptea prin Tartasesti? Dar pentru localnici cum crezi ca e?
Coada acolo se face doar la giratoriul de la Baldana, la intoarcere spre Bucuresti. Si asta doar din cauza giratoriului. In rest nu am prins niciodata ambuteiaj pe acolo (si fac drumul de vreo 20 de ani).
Dublarea va insemna haos. Stiu cum a fost cand s-a dublat in Tartasesti. De ce ar fi diferit acum? Si atunci nu era traficul de acum.
Degeaba il dubleaza, pentru ca giratoriul tot asa ramane, adica tot se va bloca acolo. Doar ca vom sta pe 2 benzi.

Si pe langa un cost astronomic (sunt nenumarati stalpi de relocat si podete de refacut) s-ar putea sa fie chiar mai rau in final... un pieton va traversa mai incet 4 benzi fata de cum traverseaza acum 2.

Eu sper ca API sa anunte ca va monitoriza acest proiect dupa finalizarea sa, si ca va contabiliza numarul de morti si ii va compara cu accidentele de pana acum. Ar fi bune si niste comparatii cu alt segment dublat, in special bucata din Tartasesti.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

mircea

Ca cineva care are în comună 2+2 cu NJ pe mijloc, sper să nu mai văd așa ceva niciodată în nici o localitate din România. Se circulă cu 80-90km/h de parcă nu ar exista limitarea de 50. Să treci strada pe la trecerile de pietoni e ruletă rusească.

Soluția nu e să adaugi benzi la drumurile existente ci să scoți traficul din localități, iar dacă se poate cu intersecții denivelate nu m-ar supăra foarte tare. Că faci 1+1, 2+2, DX sau A, orice, dar afară cu tranzitul din localități! Iar pentru traficul local o să fie arhisufiecient un 1+1 existent.

dr4qul4

Total de acord cu ce spui.
Doar sa stii ca nici ca sofer de tranzit nu e mai placut.  Esti impins de la spate sa nu incetinesti la trecerile de pietoni si chiar daca o faci pe la 50, tot treci cu frica sa nu-ti sara cineva in fata masinii. Ziua pe soare e cat de cat ok, dar noaptea se impute treaba
Eu nu am patit-o, dar stiu pe cineva care era in masina din spatele celei care a avut un astfel de accident... Drept urmare nu mai trece prin tartasesti ci ocoleste 20 de km pe A1...
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

NGC

"Modernizare DN71 Baldana - Targoviste - Sinaia, km. 0+000 - km. 44+130 largire la 4 benzi de circulatie si km. 51+041 - km. 109+905 drum la doua benzi : (Sector 2): Targoviste - Sinaia km. 51+041 - km. 109+905 - drum la doua benzi de circulatie)""

Sa ii lasam sa spuna singuri. :lol:

http://cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/s-depus-o-ofert%C4%83-pentru-modernizarea-%C8%99i-l%C4%83rgirea-la-4

Quote
Până la termenul limită de deschidere, miercuri, 09.02.2022, a fost depusă o singură ofertă destinată proiectării şi execuţiei contractului de "Modernizare DN71 Bâldana - Târgoviște - Sinaia, km. 0+000 - km. 44+130 lărgire la 4 benzi de circulație și km. 51+041 - km. 109+905 drum la două benzi : (Sector 2): Târgoviște - Sinaia km. 51+041 - km. 109+905 - drum la două benzi de circulație", în lungime de 58,86 km.

Operatorul economic este Asocierea ESTA INSAAT SANAYI LOJlSTIK VE DIS TICARET ANONIM SIRKETI (lider) – SS.C. ESTA CONSTRUCTION GROUP S.R.L.

Valoarea estimată fără TVA este cuprinsă între 1.066.703.205,98 lei și 1.208.756.943,59 lei

Bravo CNAIR si MT!

panzer

Pana una alta toate locurile de intoarcere in Tartasesti au fost astupate cu NJ. 2 exceptii: la intersectia cu DJ701B (Ciocanesti) si la scoala.
Pentru localnici viata in sat a devenit un cosmar. Compania asta Anti-Nationala confirma spusele "Romania omoara!". Face orice sa creasca viteza de deplasare in sat. Deja este 70 kmh nerespectata de nimeni. Cel mai grav 50 pt camioane, iar astia nu scad sub 80kmh.

Anul acesta angajati CNAIR au demontat crucile de pe marginea soselei. Nu-i bai domnilor, o sa apara altele.
Pe DNCB la trecerile de pietoni ati pus limitare la 40kmh, treceri luminate. La noi de ce faceti invers? Mortii nostrii nu conteaza!?

Rusine sa va fie!

Intre timp giratia de la Gulia a ramas tot din bidoane! Planurile de amenajare exista la Primarie de 2 ani. Nici o veste despre cand vor investi in masuri reale de sporire a sigurantei traficului.

Iaca accident dramatic pe 9 Feb 2022 aici
Coliziune între două autoturisme pe un drum din Dâmbovița. Două persoane au fost rănite
Am fost acolo. Azi nu a murit nimeni din fericire. Dar nu sunt atat de bun la scris sa descriu disperarea din ochii oamenilor. Politistii m-au impresionat.

DX de Targoviste este solutia. Pentru cei care stati in satele unde urmeaza sa fie dublat la 2x2 prin sat, cu NJ pe mijloc, opuneti-va cat puteti. Statul este imbecil. Noi nu trebuie sa fim.

Si tu soferule, nu vrei sa treci noaptea pe ploaie prin Tartasesti si sa lovesti pe cineva pe trecera de pietoni. O sa il visezi ani buni, daca te invarti sa spui ca n-a fost vina ta.

NGC

^^

""Modernizare DN71 Baldana - Targoviste - Sinaia, km. 0+000 - km. 44+130 largire la 4 benzi de circulatie si km. 51+041 - km. 109+905 drum la doua benzi : (Sector 2): Targoviste - Sinaia km. 51+041 - km. 109+905 - drum la doua benzi de circulatie)""

Vrabiutele spun ca licitatia se va anula. Sa vedem cat vor trage de timp pana sa anunte oficial.

panzer

Se va anula Targoviste - Sinaia. Ai mai auzit ceva de Baldana - Targoviste?

Din pacate una din victimele accidentului de pe 9 Feb s-a stins. Au aparut coroanele pe marginea drumului. Din respect nu pomenesc nici nume, nu pun nici poze. Dumnezeu sa-i ierte!

Dar sfatuiesc pe toata lumea sa fie foarte-foarte atenta in acea giratie. Se vine puternic de pe liniuta de la padure si brusc e un cedeaza. Din bidoane se ingusteaza la o banda, lucru care surprinde, nefiind pre-semnalizata restrictia.

S-a schimbat cumva legislatia? Era 70 kmh pentru vehicule si 50 pentru TIRuri. A ramas si semnul vechi, dar au aparut unele noi. "Zona 70kmh". In trafic camioanele de balast (Schmitz-urile cum li se spune) sunt super-agresive: se "urca" pe tine daca nu mergi cu 80kmh. Si n-am vazut niciodata unul oprit. Bine, dupa numar stiu ale cui sunt majoritatea dintre ele, dar chiar asa, n-or fi toate ale "potentatilor".

punktnet

In ultima săptămână am văzut radar pus pe ambele părți fix la intrarea în giratoriu Gulia, stau cu pistoalele pe ambele sensuri.
Cozile sunt impresionante de premianți inclusiv Schmitzurile sunt oprite.
Just kidding.

NGC

^^^

Vrabiutele spun ca anularea este "ca si facuta". Sa vedem cat timp le ia sa publice si in SICAP. Cronometrul a inceput sa mearga de azi.

Serbanescule, nu ai nimic de comentat?

Earthchild

Pesemne ca Serbanescu este ca generalul rus: vede orice infrangere ca pe o victorie.

NGC

"Modernizare DN71 Baldana - Targoviste - Sinaia, km. 0+000 - km. 44+130 largire la 4 benzi de circulatie si km. 51+041 - km. 109+905 drum la doua benzi : (Sector 2): Targoviste - Sinaia km. 51+041 - km. 109+905 - drum la doua benzi de circulatie)"

Licitatia a fost in sfarsit anulata si in SICAP.