News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

DN71 Bâldana-Târgoviște-Sinaia

Started by NGC, February 06, 2019, 06:12:59 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Xed

#135
Avem inca o informație, de data aceasta venita de la CNAIR pe Facebook:

QuoteCNAIR a notificat Antreprenorul în vederea rezilierii contractului pentru modernizarea DN71, Bâldana – Târgoviște

Joi, 14.01.2021, CNAIR a notificat Antreprenorul Asocierea SC Aqua Parc SRL – SC Mavgo Holding SRL – Hydrostroy AD – VDH AD (Vodstroi 98 AD) – SC BDU Maxi Construct SRL., în vederea rezilierii contractului "Modernizare DN71 Bâldana – Târgoviște – Sinaia, km. 0+000 – km. 44+130 lărgire la 4 benzi de circulație și km. 51+041 – km. 109+905 drum la 2 benzi : Lot 1 (Sector 1) : Bâldana – Târgoviște km. 0+000 – km. 44+130 lărgire la 4 benzi de circulație".

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/cnair-notificat-antreprenorul-%C3%AEn-vederea-rezilierii

L.E.:
QuoteDecizia rezilierii acestui contract este consecința faptului că Antreprenorul nu a respectat termenul legal de 5 zile lucrătoare de la data semnării contractului de constituire a Garanției de Bună Execuție aferentă Acordului Contractual.

Siiigur! Când s-a semnat contractul?  :lol:

cesar21

Pe 30 decembrie daca tin bine minte. Oricum au gasit un pretext ptr reziliere si bine au facut, sper sa se refaca tot proiectul si sa schimbe traseul 👍🏻

vasile.daniel

Bănuiesc ca i s-a reținut și garanția de participare (art 37 1 b din hg 395/2016)?

alecu26

asa se declara intr-un articol de presa.
Dar daca e la firma de asigurari...le urez success.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

hvm

ce importanta are ca e la firma de asigurare? Firma de asigurare plateste si apoi discuta cu firma. ii da in judecata, samd. altfel i se rezilieaza autorizatia.

si asta e un lucru bun, fiindca firmele de asigurari o sa invete ca aceste asigurari incep sa fie platite, si nu mai e 100% profit, ci trebuie analizat in concecinta si vazut daca acei bani sunt 99% profit sau 99% risc.

Oricum mi se pare corect sa nu continui cu un proiect de genul asta si sa coste enorm. sa genereze probleme cu localnicii, judecati cu caruta, sa mearga prin localitati la 50km/h. Trebuie un DX prin afara localitatiilor cu centuri si tot tacamul....
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

TibiV

Abia astept sa vedem proiectul.
Sunt curios unde va fi racordarea cu DNCB (si cu A0, ca nu cred ca poate lipsi un nod cu A0...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

prea curand nu vom vedea proiectul pentru ca trebuie inceput de la 0. Si trebuie corelat cu DX Ploiesti-Gaesti.
Dar tot e mai bine asa decat sa merg 17,5 km printr-un singur sir de localitati (Gulia-Ghergani).
Nici macar nu stiu daca e nevoie sa-l duca pana in DNCB. Poate incepe din A0.
O sa-i sara mult in cap (atat pe fb cat si in presa) pentru ca a avut curajul sa spuna adevarul (nu doar pt acest proiect). Nu ar strica sa-i luam apararea cand putem.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

vasile.daniel

#142

Dacă au ajuns până în etapa semnării contractului se prezumă că respectiva garanție respectă prev. art. 36 din hg 395/2016 (comisia era obligată să facă acest lucru ca primă etapă după expirarea termenului de depunere a ofertelor - acest lucru este primordial altor etape).
Oricum, cred că este mai puțin important acest detaliu acum. Consider că mai important este ca factorilor de decizie să le ''vină mintea la cap'' și să refacă documentația pentru un traseu în afara localităților, cel puțin, pentru că ideal ar fi documentație pentru drum expres. Partea negativă aici este că o să dureze...

vancouver

La un oras mare trebuie cat mai multe radiale, nu cat mai putine. Deci in nici un caz din A0, aglomerezi inutil A0 cu masini care merg doar scurt pe A0 si aglomerezi putinele intrari din A0 in Bucuresti. E invers. Nu numai ca trebuie dus pana in oras, dar trebuie sa se verse in 2-3 bulevarde din oras, ca o radacina, care se bifurca, pentru ca vii cu capacitate uriasa de DX si o duci intr-un semafor, ceea ce e self-kill. Daca trimiti in 3 bulevarde si 3 semafoare e ok.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

LittleWanderer

Mă gândesc că cel mai bine s-ar potrivi intrând pe vechea rută a A3, să ajungă la Gh. Ionescu-Șișești, să traverseze lacul Grivița și să se înțepe în Bdul Laminorului.

Eu acolo văd expresul ăsta cel mai bine poziționat.


Părerea mea  :)

dr4qul4

Nu prea ai loc in zona aia de inca o radiala si terenul e scump. Penetratia Splai-A1 sau Giulesti -A0 ar ajuta daca s-ar face. Dar in rest...raman tot DN7 si DN1A.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

AndreiB

Eu cred ca ar trebui legat la Drumul Sabareni - Calea Giulesti din urmatoarele motive:

1. Drumul actual este un cul-de-sac care izoleaza cartierul si il condamna la saracie. Nivelele actuale de trafic sunt modeste. Zona fiind asa saraca exproprierile sunt foarte ieftine.
2. Groapa de gunoi din zona ofera potential de regenerare urbana (transformare in parc).
3. Drumul ar trece printr-un mic parc logistic/industrial format in Chitila/Rudeni.
4. Pe aceasta ruta, se poate face foarte ieftin o intersectie denivelata cu Centura Bucuresti (nu exista cale ferata)
5. Ar functiona ca o centura pentru Chitila, care ar permite conversia DN7 din localitate in Bulevard Urban.
6. Exista intersectie denivelata cu inelul median (Podul Grant).

vancouver

^^Important e sa intelegeti principiul si sa te misti in directia corecta. Niciodata nu o sa gasesti teren liber pentru o noua radiala, nicaieri in lume. Intotdeauna o sa intampini probleme la orice lucrare noua vrei sa faci. Nici pe Valea Oltului padurea nu a lasat un culoar liber, ca sa trecem noi cu autostrada.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

LittleWanderer

^^

Nușh ce să zic, dar parcă mai bine deservește Buftea și Mogoșoaia cu tot cu zonele lorindustriale, decât un mic parc industrial de la Rudeni și cartiere de case.

În cazul Drumul Sabareni - Calea Giulesti se poate proiecta o altă radială pe care a menționat-o primarul Sect. 6 parcă.

Și nu, nu stau pe ruta sus-menționată.  :)

theodor1998

Partea nordica a judetului are din pacate cel mai dezastruos drum , ceea ce ma deranjeaza pe mine este lipsa de implicare a ministrului si CNAIR pentru aceasta zona, mai ales ca drumul daca ar fi modernizat ( refacerea asfaltului, acostament, reabilitare poduri) ar fii utilizat de mai multi soferi care vor tranzita judetul pentru a ajunge in statiunile de pe Valea Prahovei, sau in zona montana a judetului Dambovita.
Fiecare ministru care a trecut prin minister a promis lapte si miere pentru zona de sud doar, plus studii de fezabilitate (DN 71, DX Gaesti- Ploiesti, Reabilitare DN 72, Varianta ocolitoare Gaesti, largire la 4 benzi Titu-Baldana, reabilitare gara Targoviste) in timp ce in zona de nord a judetului deabea sau facut cateva plombari si 2 sau 3 ziduri de sprijin in anumite zone unde erau alunecari de teren. In timp ce DN 71 este un dezastru, calea ferata plina de restrictii de viteza, garile de pe traseu, unele monumente istorice uitate.
O sa va rog, poate si cu implicarea asociatiei pro infrastructura reusiti sa il faceti atent pe Domnul Drula atent si la partea nordica a judetului, Targoviste-Sinaia